Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Aantal ontmantelde hennepkwekerijen blijft dalen, maar niet minder kwekerijen

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Aantal ontmantelde hennepkwekerijen blijft dalen, maar niet minder kwekerijen

    Korting op 420shop
    https://www.ad.nl/binnenland/aantal-...land~a6d97f9e/


    #2
    gek he met die gekraakte encro chat en pgb gms's hebben de popoz het voor het uitzoeken.

    ze rollen liever coke wasserijen/labs, speed/amfetamine labs, chrystal meth, mdma labs op, de wietkwekerijen krijgen nou weinig aandacht hehe.

    enne zo hoort het ook hehe laat ome henk maar lekker met zen plantjes spelen en pak het kartel maar lekker aan. die toestanden hoeven we niet in nl

    Comment


      #3
      People get smarten, grote flatjes blijven het beste.

      Comment


        #4
        Mensen worden en blijven slimmer

        Comment


          #5
          We lopen hopeloos achter op andere landen,legaliseer het eens een keer!

          Comment


            #6
            Bij legalisatie denk ik automatisch aan de farmaceutische industrie die al de plannen klaar heeft als het ooit tot legalisatie komt.
            Legaal wiet kopen die bij wijze van spreken opgejaagd wordt om te groeien, oogsten en zo snel mogelijk te verkopen, neen dank u.
            Of vandaag legaliseren zodat de overheid onze naam kent en binnen een aantal jaar een conservatieve partij aan de macht die alles verbied en ons dan allemaal vervolgt.

            Comment


              #7
              Ik was altijd voor legalisatie maar denk dat het waarschijnlijker is dat Nederland Duitsland zn voorbeeld van regulatie zal volgen, wat zou betekenen dat thuiskweken nog steeds illegaal is en het alleen maar meer geld gaat kosten door accijns.
              Ik wil vanalles en ik moet helemaal niks.

              Comment

              Bezig...
              X