Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Urk stemt in met algeheel verbod op wiet

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Urk stemt in met algeheel verbod op wiet

    Korting op 420shop
    04-03-2011 08:32 | Regioredactie | reacties (0)

    Een meerderheid van de gemeenteraad van Maastricht is tegen invoering van de wietpas.http://www.refdag.nl/nieuws/regio/ur..._wiet_1_537710

    #2
    Re: Urk stemt in met algeheel verbod op wiet

    het moet niet gekker gaan worden hier hoor straks gaan we de zelfd ekant op als usa

    Comment


      #3
      Re: Urk stemt in met algeheel verbod op wiet

      God is dus kennelijk niet onfeilbaar. De streng gelovige Urkers helpen hun God de bij schepping begane fouten te herstellen.

      Comment


        #4
        Re: Urk stemt in met algeheel verbod op wiet

        Comment


          #5
          Re: Urk stemt in met algeheel verbod op wiet

          GristenTaliban! *kuch*

          Comment


            #6
            Re: Urk stemt in met algeheel verbod op wiet

            zooo, en de eerste aktie van de plaatselijke reljeugd in Urk was het vervangen van de wierook door eersteklas afghaan. Haleluja !

            met wat creatief graafwerk valt van Urk zo weer een eiland te maken trouwens...
            Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

            Comment


              #7
              Re: Urk stemt in met algeheel verbod op wiet

              Ik heb een mooie scherpe spade, meld me aan als 1e vrijwilliger

              Comment


                #8
                Re: Urk stemt in met algeheel verbod op wiet

                Ik sluit me daar bij aan vale, ik heb ook nog een goeie schep in de schuur staan.

                Wanneer gaan we beginnen???

                En zo zie je maar weer, dat al de klote pappen zo dom zijn als een achter end van een varken!!!!

                Maar wat mij het meest verbaast is dat er steeds meer gemeente denken dat ze hun eigen regels mogen hanteren, inplaats van de landelijke regels. En kunnen we dat soort gemeente's niet gewoon omheinen met een een betonnen muur van 10 meter dik en 100 meter hoog?? Heb je gelijk werk voor de werklozen die graag aan het werk willen (uiteraard geen doorgang naar de buiten wereld)
                Dan kunnen ze zelf beslissen wat ze willen.

                Comment


                  #9
                  Re: Urk stemt in met algeheel verbod op wiet

                  Vangstquota overschrijden en de Noordzee leeg vissen: God knijpt wel een oogje toe.
                  Illegaal vis aanlanden, dus buiten de afslag om: God knijpt wel een oogje toe.
                  Frauderen met certificaten van herkomst: God knijpt wel een oogje toe.
                  Valsheid in geschrift plegen bij de visafslag: God knijpt wel een oogje toe.

                  Ik heb niets tegen het Christendom, maar aan huichelaars heb ik een bloedhekel.

                  Comment


                    #10
                    Re: Urk stemt in met algeheel verbod op wiet

                    Ik heb niks tegen de bijbel, koran, tora. Niks tegen goede mensen, echter onder gelovigen vindt je veel SCHIJN-heiligen...

                    Comment


                      #11
                      Re: Urk stemt in met algeheel verbod op wiet

                      Diarree schijnt daar trouwens nauwelijks voor te komen (god geeft goeie hoop). En beha's worden ook nauwelijks verkocht (god ondersteund alles)
                      Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

                      Comment

                      Bezig...
                      X