Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

plantage hasselt

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    plantage hasselt

    Korting op 420shop
    https://www.hln.be/hasselt/wietplant...nweg~a8aebaf8/

    Reed daar voorbij toevallig. Klaar om te oogsten? Voor zover ik kon zien stonden er geen toppen op, wel wreed grote planten. Vanwaar halen ze het toch elke keer.

    #2
    Achja, en de hele boel door de shredder natuurlijk .
    Hopeloos gebeuren eh. Hoe lang zou dit kat/muis spel nog in stand gehouden worden?
    Howto foto's in je berichten plaatsen | Belangrijk: Topic Titels
    Veel gestelde vragen over het forum | Hoe Quoten / Citeren

    Comment


      #3
      Zo vlak voor de oogst..
      *slichtkomn (onwel worden)
      ​​​​​​Everything is nothing and nothing is everything.

      Comment


        #4
        Mhhh, vacatures bij de Civiele Bescherming in het oog houden.

        Comment


          #5
          Hoe lang zou dit kat/muis spel nog in stand gehouden worden Nederhigh ? Uitstekende vraag. Haal die broodfokkers de wind uit de zeilen en sta teelt algemeen toe. Ieder voor zichzelf. Ik lees hier links en rechts wel eens over een biertje of alcohol nuttigen. Persoonlijk zie ik het als een probleem dat er zoveel bier en alcohol in nachtwinkels gekocht wordt. Het grootste deel van die zaken wordt uitgebaat door buitenlanders en het grootste deel van dat geld gaat ook naar het buitenland. Ik kan geen cijfers delen, dit is een buikgevoel trouwens. Lijkt me logisch. Dus ja, zo stroomt het geld wel hard naar het buitenland terwijl ze in de nachtwinkel hun Belgische Jupiler gaan kopen.

          Oeps, het ventiel stond een beetje open en er is wat frustratie ontsnapt

          Comment


          #6
          Het geld gaat natuurlijk ook naar Jupiler en dat is voor zover mij bekend een Belgisch bedrijf. De buitenlander die 's nachts in zijn winkel werkt omdat de ingezetenen te lui is en aan het bier moet, verdient zeker zijn loon.
          Horks Fototopic 2.0

          Comment


            #7
            Wat heeft het 1 nu met het ander te maken?

            Comment


              #8
              Dat heb wel goed vol gestaan hebben denk, met die dikke filter met slangen

              Comment

              Bezig...
              X