Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Arts rookte 30 joints per dag

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Arts rookte 30 joints per dag

    Korting op 420shop
    Arts rookte 30 joints per dag


    Dat het roken van cannabis roken kan helpen om pijn te bestrijden is geen medisch geheim meer en de proof of the pudding is in the eating weet niemand beter dan een Amerikaanse dokter. De man bekende voor de rechter dat hij jarenlang gemiddeld dertig pretsigaretten per dag rookte tegen de pijn. Hij had thuis ook een cannabisplantage.
    De zaak kwam aan het licht toen zijn buren zich zorgen maakten. Ze vonden dat de dokter zich nogal vreemd begon te gedragen en vroegen zich af hij geen hulp nodig had. De politie werd ingeschakeld en die ging een kijkje nemen bij de man in Chatham. Ze roken onraad en kwamen later terug met een huiszoekingsbevel. Toen troffen ze een heuse cannabisplantage aan. Edwin Blisse Struve (63) had 58 plantjes staan en dat is in de VS verboden. Hij mocht het dan ook gaan uitleggen aan de rechter. "Ik rookte dagelijks tot dertig joints", bekende hij.

    De Amerikaan verklaarde dat hij cannabis gebruikte voor medische doeleinden. Bij een handgemeen met de politie in Mississippi had hij naar eigen zeggen blijvende hersenbeschadiging opgelopen en om de pijn te verlichten, rookte hij cannabis.

    Zijn advocaat Robert Dunn kwam tot een regeling met de aanklagers, Joseph Napuran en LaJuan Tucker. Als hij akkoord gaat met de regeling dan zal de rechter hem op 15 april een proeftijd van vijf jaar opleggen. Hij zal zich tijdens die periode regelmatig moeten aanmelden bij een psychiater en indien nodig, verplichte medicatie slikken. Hij moet ook de rapporten van zijn medische toestand voorleggen aan het bureau van de aanklager. (vsv)
    bron

    #2
    Re: Arts rookte 30 joints per dag

    Zijn advocaat Robert Dunn kwam tot een regeling met de aanklagers, Joseph Napuran en LaJuan Tucker. Als hij akkoord gaat met de regeling dan zal de rechter hem op 15 april een proeftijd van vijf jaar opleggen.
    Lijkt me een grote evolutie, dat ze het willen proberen verschiet ik van.

    Al lijkt mij toch eerlijk gezegd dat 30 pretsigaren toch wat het veel van het goede zijn, hiermee worden de longen er niet vrolijker van .

    Grtz
    420Shop, Online Headshop, Seedshop, Cannabis Souvenirs & Lifestyle
    Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

    Comment


      #3
      Re: Arts rookte 30 joints per dag

      Dus ze gaan hem er verplicht afhelpen met gebruik van medicatie ? volgens mij had die dat zelf wel aardig geregeld, die medicatie > geen reden daar een of andere waanzinnige cocktail aan toe te voegen zou ik denken.

      30 jointjes per dag ... "zo en vandaag gaan we voor het creatief hechten, had mevrouw nog een specifiek patroontje in gedachten? " of "wat lollig zeg, u zegt een drugsprobleem te hebben, nou daar heb ik dus HELEMAAL geen last mee hoor" whoehahaha
      Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

      Comment

      Bezig...
      X