Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Politie verteld dommen dingen in "Goedele Op Dinsdag"

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Politie verteld dommen dingen in "Goedele Op Dinsdag"

Korting op 420shop
    Gisteren, in het programma van Goedele Liekens, werd een jongen ge´nterviewd die tot de Colruyt-bende in Zelzate. Tijdens dit interview, kan een agent aan het woord, die beweerde het steeds meer voorkomen van geweld bij jongeren te wijten is aan het gebruik van cannabis. (het klassieke voeger soft nu harddrugs verhaal) Het verhaal is welleswaar onmiddellijk genuanceerd door een leerkracht die het reeds het slachtoffer geweest is van jongeren, die op de sociale achtergrond van die jongeren.

Het is zorgwekkend dat onze Politie zo sterk be´nvloed wordt door Amerika. Reeds 20 jaar geleden kan daar al aan het licht dat de DAE zijn agenten hersenspoelt met foute gegevens over drugs, zodat ze er zeer agressief tegen zouden optreden. De DEA staaft deze gegevens met statistieken. Deze statistieken tonen echter geen verband aan, ze wijzen enkel op een mogelijk verband. (Tenzij mensen met een rode trui echt sneller de lotto winnen.) Mocht er dan toch een verband zijn, kan het ook het omgekeerde betekenen: gewelddadige jongeren gebruiken sneller cannabis.

Verder kan ik uit eigen ervaring vertellen dat ik redelijk veel cannabisgebruikers ken (wel geen jongeren) en er is maar ÚÚn licht ontvlambaar. Deze persoon ken ik al van in de lagere school, ik kan je verzekeren dat hij dat toen ook al was. Het leuke is zelfs, al hij zich weer eens begint op te jagen, steken we hem een joint in zijn handen en hij begint alles weer te relativeren.

Het is jammer dat cannabis weer eens op een negatieve manier in het nieuws is geweest. Veel mensen zullen onthouden wat die politieman gezegd heeft en het geloven ook.

Re: Politie verteld dommen dingen in "Goedele Op Dinsdag"

das dus het probleem :p , en het zal er nog wel even blijven .Het probleem is de politiek die gasten
    zijn al lang bezig met andere problematiek.Het land valt uit elkaar.Eens de problemen daar weg zijn
    en er nog eens een debat over cannabis komt ., het in de media word gesmeten.Dan gebeuren er pas dingen.
    Veel mensen zijn tegenwoordig verandert in hun mening over cannabis ik heb het afgelopen jaren gemerkt
    het komt steeds meer aan het licht .. Trouwens stief stevaert dacht ik dat zij ' Het is een tijdelijke gedoogbeleid in belgie, dit is geen OPLOSSING.
    Maarja hier zijn we hoeveel jaar verder?.
    Er gaat totaal niks veranderen tot dat de politiek of media er mee geconfronteerd word.Deze 2 vormen besturen het land.

Comment

Re: Politie verteld dommen dingen in "Goedele Op Dinsdag"

(Ik betrek dit ff op Nederland.)

Maar hoe dom kun je zijn als je geloofd wat de popo's en de politiek zeggen?
      30 jaar lang is Nederland het Mekka en tevens een voorbeeldland voor de cannabis-kweker/gebruiker geweest, in America daarentegen in dezelfde periode een War on Drugs. Een hopeloze, nutteloze en idiote oorlog... gedoemd om te mislukken vanaf dag 1.
      Nu America en andere landen hun houding t.o.v. cannabis gaan bijstellen, doet Nederland het ook.
      Alleen hier slaan ze een weg in die bewandeld is door dezelfde landen die nu aan het hervormen zijn...
      In de ogen van de EU is Nederland grootleverancier van cannabis en aanverwante producten, een doorn in het oog van de huidige Nederlandse politici. Dat willen ze allemaal wel ff aanpakken op persoonlijke titel, zoals JPBalkellende, "der Ivo",Indo-Wilders enzovoort, enzovoort....
      Intolerante personen die spreken over normen en waarden, hoofddoekjes, hoerenpas en nog meer onzinnige dingen. Struisvogelpolitiek ten voeten uit, walgelijk!!
      Door het te geloven krijg je:
      Meld Misdaad Anoniem, gretig gebruikt door een NSB-groepering (ook wel je buurman/vrouw genoemd) die de buren erbij gaan naaien. Vergeet de kerk en de grote industriŰlen niet! Die roeren in hetzelfde potje als de politici..3 handen op 1 buik. (als doel: naai de massa en doe een greep in de kassa, ik dek je wel in)
      Zolang de Nederlandse bevolking alles slikt wat door de politiek aan hen wordt opgedrongen, blijft cannabis illegaal.
      En ze blijven alles maar slikken, zit in de natuur (denk aan WWII, de politie als jodenvangers. wist je trouwens dat de huidige politie gestaafd is op een SS'er zijn plannetjes )... met z'n allen braaf doen wat de Nederlandse staat zegt; totdat we met z'n allen gestikt zijn in de betuttelende en vrijheidsbeperkende maatregelen.
      Ik schaam me bijna om bij de Staat der Nederlanden te horen als nuchtere Groninger...... (ik kan nog wel een tijdje doorgaan met iets neer te pennen, maar vreet me nu al bijna op.)

Last edited by ceBep; 23 March 2011, 17:52.
      Stultus es, qui facta infecta facere verbis postulus.

sigpic

FAQ links over kweken

Never give in Ś never, never, never, never, in nothing great or small, large or petty, never give in except to convictions of honour and good sense.
      W.L.S. Churchill

Comment

Footer Left Ad

Collapse
      Bezig...
      X