Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Doden door vervuilde xtc

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Doden door vervuilde xtc

    Korting op 420shop
    Twee jongeren uit Zuid-Limburg zijn deze week overleden na het slikken van XTC-pillen. Eerder deze maand overleed ook al iemand daaraan, dat gebeurde ook afgelopen november. Volgens de politie ging het in zeker drie van de vier gevallen om vervuilde drugs. Hulpverleners waarschuwen drugsgebruikers in het hele land daarvoor.
    http://nos.nl/video/229832-doden-doo...uilde-xtc.html

    Het zal je kind maar wezen....

    Brengt mij terug naar het aantal agenten/rechercheurs die op deze zaak worden gezet: 15
    Twee doden deze week, meer te verwachten......???
    Van de week:
    Grote inval in woonwagenkamp Eindhoven


    Aan de inval deden meer dan honderd politiemensen, medewerkers van de Koninklijke Marechaussee en de Belastingdienst en gemeenteambtenaren mee.


    Ik mis hier iets????? Snap ik het niet meer???
    Tientallen doden of iets in die trend.... 6x het aantal rijkspersoneel en aanverwante gasten, maar geen enkele dode, zelfs geen dierenmishandeling, want dat is ook erg, wij Nederlanders zijn lief voor dieren!
    Wat of wie machtigt het grote aantal personeel dat hierop wordt ingezet, terwijl er in deze week 2 doden vallen door een andere (ja een totaal andere soort chemische) drugs?
    Gezien de reacties van instanties en politie zijn er meer te verwachten, tenminste dat spul rouleert op de straat momenteel!
    Waar is de minister met zijn betoog tegen deze misdaad ????????
    ( der Ivo of ananaskop:
    minister Veiligheid en Justitie in het kabinet-Rutte)

    Ik heb niemand van de regering Kutte ( pardonnez-my-french) gezien of gehoord vandaag?

    WIE OH WIE heeft het antwoord op deze vraag?





    #2
    Re: Doden door vervuilde xtc

    de gasten die dat verkopen moeten ze ophangen.

    Comment


      #3
      Re: Doden door vervuilde xtc

      Die weten toch niet wat ze verkopen Tumble, dit soort "vervuilingen" -want het zijn geen vervuilingen!- komen alleen omhoog bij fatsoenlijke analyse, een kleurtestje zoals velen dat doen laat niets hiervan zien.

      PMMA is geen bijprodukt of afvalprodukt in de fabricage voor zover ik weet, eerder een vervanging of analoog zoals PMA er ook een is (en tal van andere designerdope-jes). Waarschijnlijk is het inmiddels zo moeilijk om aan de XTC-precursoren te komen dat er vervanging wordt gezocht. Natuurlijk is de verkoper een eikel, aan de andere kant > degene die tegenwoordig nog pillen ongezien/ongechecked in z'n mik flikkert is helemaal van god los > overal in nederland kan je tegen minimale kosten verschillende soorten harddrugs laten onderzoeken, anoniem nog wel.

      gelukkig doen we hier alleen blowen en kweken
      Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

      Comment


        #4
        Re: Doden door vervuilde xtc

        volgensmij gebruiken ze nu atropine als grondstof,en omdat het heele gebeuren niet proffecioneel gaat word een klein% niet omgezet naar de juiste stof.ik zeg meer lol met safrolnu zie je waar verbieden toe lijd.goede pillen geven geen aggrescie of vernielingen,heel wat anders dan dat 4.5 % bier.

        Comment


          #5
          Re: Doden door vervuilde xtc

          Atropine Pffffffffffffffffffffffffffffff,

          Alsof je een Datura stromonium op zit te vreten.
          Je gaat wel op reis, maar of je ooit weer thuis komt ??????????????

          Maar goed, de overheid is dom bezig met onderdrukken. En die fabrikanten hebben geen moraal. En de gebruikers hebben niet veel verstand.

          Grtz, HJM
          http://www.youtube.com/watch?v=zCvSc2b8CWc

          Comment


            #6
            Re: Doden door vervuilde xtc

            " Maar goed, de overheid is dom bezig met onderdrukken. En die fabrikanten hebben geen moraal. En de gebruikers hebben niet veel verstand "

            ExactoMundo!

            Comment


              #7
              Re: Doden door vervuilde xtc

              Wel opvallend dat er maar 4 dode zijn gevallen tot nu toe
              Duizenden slikken die dingen in de weekenden , het lijkt meer op een gerichte aktie om de concurrent pillen draaier een slechte naam te geven


              Ajo
              Ventje
              Living in Second live for real

              Ticket is geboekt maar ik mag niet meer vliegen

              Comment


                #8
                Re: Doden door vervuilde xtc

                Oorspronkelijk geplaatst door tumble trimmert View Post
                volgensmij gebruiken ze nu atropine als grondstof,en omdat het heele gebeuren niet proffecioneel gaat word een klein% niet omgezet naar de juiste stof.ik zeg meer lol met safrolnu zie je waar verbieden toe lijd.goede pillen geven geen aggrescie of vernielingen,heel wat anders dan dat 4.5 % bier.
                Heeft niks met bier zelf te maken, ik ben nog nooit agressief geworden van alcohol. Niemand in mijn vriendenkring trouwens. Als ge daar vatbaar voor zijt (lees slecht opgevoed) dan versterkt eender welke drugs die agressiviteit.

                Comment


                  #9
                  Re: Doden door vervuilde xtc

                  nou, je zal door iemand die een goeie pil achterover gedrukt heeft hooguit doodgeknuffeld worden *(maar goed, wat is een goeie pil? die bestaat in elk geval niet 100% uit MDMA want dan eindig je dolgelukkig met een teddybeer op de bank)

                  Het lijkt me sterk dat atropine als grondstof gebruikt wordt of uberhaupt gebruikt kan worden als grondstof. Superstout versnijdingsmiddel is het, maar dan voornamelijk bij coke.
                  Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

                  Comment

                  Bezig...
                  X