Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Politie vindt 98,5 kilo hennep bij inval growshop

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Politie vindt 98,5 kilo hennep bij inval growshop

    Korting op 420shop
    vrijdag 01 april 2011 | 09:15 | Laatst bijgewerkt op: vrijdag 01 april 2011 | 09:16

    ANP



    HOOGERHEIDE - Bij een inval in een growshop aan de Voltweg in Hoogerheide heeft de politie woensdag in een verborgen ruimte 98,5 kilo hennep gevonden.
    De drugs hebben een handelswaarde van zo'n 300.000 euro. In dezelfde ruimte werd een 36-jarige Bergenaar aangetroffen. Hij is aangehouden. Daarmee komt het aantal arrestaties uit op vijf: woensdag meldde de politie al de aanhouding van vier mannen.

    De inval begon woensdag rond 13.00 uur vanwege het vermoeden dat in de growshop hennep werd verwerkt. Aanvankelijk werden alleen wat restjes hennep gevonden. Pas veel later, rond 20.45 uur, stuitte de politie op de verborgen ruimte. Tijdens de actie werd ook nog een 42-jarige Halsterse aangehouden. In haar woning, die bij het bedrijfspand hoort, werden diverse drugs aangetroffen, waaronder een grote hoeveelheid xtc-pillen.

    http://www.bndestem.nl/regio/bergeno...oogerheide.ece

    #2
    Re: Politie vindt 98,5 kilo hennep bij inval growshop

    halsteren tot me 18 hebben we de boel daar onveilg gemaakt
    Mocht ik door de wiet bezwijken, mocht ik door de hasj vergaan,
    laat dan op mijn grafsteen schrijven: "Ik was te stoned om op te staan''

    Comment


      #3
      Re: Politie vindt 98,5 kilo hennep bij inval growshop

      Hogerheide, heel dicht bij mij hahaha maat van me woont daar :")!

      Comment


        #4
        Re: Politie vindt 98,5 kilo hennep bij inval growshop

        Dat soort snode plannetjes worden vaak verstoort door de popo.
        Maar 98,5 kilo is wel een mooie stash zou ik ook wel willen

        Comment


          #5
          Re: Politie vindt 98,5 kilo hennep bij inval growshop

          98,5 kg ... als je zoiets zo netjes met cijfers achter de komma laat optekenen was het denk ik eerst 125 kg bij ontdekking, 10 minuten later 110kg, nog 10 minuten later 100kilo, en nadat de technische recherche nog 1,5kg heeft afgeroomd voor "onderzoek" bleef er zo 98,5 kg over.

          maar maf is het wel > 'n beetje nadenkend persoon gaat geen dope opslaan op een plek die al in het zicht loopt... en die pak em beet 100kg is ook wel een aardige berg, dus die "verborgen ruimte" nou... dat moet ook nopg wel een stevig kamertje zijn geweest..
          Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

          Comment


            #6
            Re: Politie vindt 98,5 kilo hennep bij inval growshop

            Ik denk dat er een hele hoop agenten zijn die het helemaal niet erg vinden om een voorraad of kweek te vinden en op te ruimen.
            En het gebeurd ook vast wel, dat een agent in de avonduren een persoonlijke bijdrage aan de "vernietiging" van de wiet leverd.

            Comment


              #7

              Comment


                #8
                Re: Politie vindt 98,5 kilo hennep bij inval growshop

                weet je ik ben geneigd het niet eens te geloven, maar afgesproken werk om growshops in een kwaad daglicht te stellen, zodat ze binnenkort dicht kunnen....of openheid van zaken moeten geven, waardoor wij in de troubles komen.....
                P'z

                Comment

                Bezig...
                X