Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Bejaarden krijgen 2 kilo wiet bezorgd

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Bejaarden krijgen 2 kilo wiet bezorgd

    Korting op 420shop
    Een bejaard stel in de Amerikaanse staat Philadelphia kreeg vorige week een opmerkelijk pakketje bezorgd. De twee mochten een baal van twee kilo cannabis in ontvangst nemen. Ze konden zich alleen niet herinneren het ooit besteld te hebben zo meldt Associated Press.


    Het stel herkende de naam op het pakketje niet en legde het terug op hun veranda. Daar bleef het een tijdje onberoerd liggen. Toen niemand het kwam ophalen, besloten ze het pakketje open te maken. Volgens de politie gaat het om kwaliteits-wiet ter waarde van 10.000 dollar.
    De politie kwam er achter dat het retour-adres op het pakketje niet bestaat en heeft het in bewaring genomen. Volgens een woordvoerder van de plaatselijke dienders komt het zo'n vijf keer per jaar voor dat een dergelijk pakketje verkeerd bezorgd wordt. Slechts enkele keren lukt het om de afzender te traceren.


    http://www.spitsnieuws.nl/archives/r...kilo_wiet.html

    #2
    Re: Bejaarden krijgen 2 kilo wiet bezorgd

    even rekenen hoor : 2kg "kwaliteitswiet" ter waarde van $10.000 , da's omgerekend met de huidige wisselkoers ongeveer € 3300 p/kg , redelijk vergelijkbaar met nederlandse groothandelsprijzen. Sterker nog : in nederland wordt voor topwiet meer betaald!

    Grappig verschil dus : waar de vaderlandse pers altijd van straatprijzen uitgaat en zo criminele winsten etc zwaar overschat roepen ze maar wat in de states, want ik kan me slecht voorstellen dat de wiet daar goedkoper is dan hier...

    een ding weet ik wel : ik steek het liever in de hens dan dat ik een dergelijk pakketje aan de politie overhandig
    Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

    Comment


      #3
      Re: Bejaarden krijgen 2 kilo wiet bezorgd

      Je zult maar zo'n heerlijk pakketje krijgen

      Maar over de prijs in de USA hoor ik veel tegenstrijdige berichten de een zegt dat het heel duur en en crap en de ander weer dat het goedkoop en goed is. Ik ga er zelf vanuit dat het per staat of zelfs per county verschilt, onderschat de grote van de US niet XD

      Comment


        #4
        Re: Bejaarden krijgen 2 kilo wiet bezorgd

        Daar heb je helemaal gelijk in Hookah
        Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

        Comment


          #5
          Re: Bejaarden krijgen 2 kilo wiet bezorgd

          denk idd dat int zuide vant land de kwaliteit en opbrengst per plant per meter ook wel groter is dan in alaska :p

          Comment


            #6
            Re: Bejaarden krijgen 2 kilo wiet bezorgd

            als ze niet weten wat doen ze kunnen het altijd naar mij opsturen lol

            Comment

            Bezig...
            X