Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Belgen gepakt met drugs

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Belgen gepakt met drugs

    Korting op 420shop
    woensdag 27 april 2011 | 15:05 | Laatst bijgewerkt op: woensdag 27 april 2011 | 19:43



    GOES - Op de Middelburgsestraat in Goes heeft de politie dinsdagavond twee Belgen aangehouden en verder gestuurd met een boete van elk 400 euro.

    Een 24-jarige man uit Roeselare had ruim 9 gram wiet en 30 gram paddo's. Zijn 26-jarige maat uit Wez-Velvain had 4,5 gram wiet en ruim 5 gram hasj.

    http://www.pzc.nl/regio/bevelandenth...-met-drugs.ece

    #2
    Re: Belgen gepakt met drugs

    Kijken of ze komende zomer ook duitsers die op vakantie zijn gaan lastigvallen, ik verwacht dat niet. Dan kan en mag alles ineens weer.

    Comment


      #3
      Re: Belgen gepakt met drugs

      En ze mochten de hasj, wiet en paddo's houden?
      Veel gestelde vragen over het forum

      JOINTJEDRAAIEN.NL - Smoking Community
      420Shop.NL - Headshop / Seedshop : Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

      Comment


        #4
        Re: Belgen gepakt met drugs

        dat was bij wijze van demo voor agent in opleiding ofzo?? om te oefenen ne brave burger fouilleren en aanhouden....
        En weet er iemand de aanleiding van de controle? Ik ben toch van het idee dat ze iemand niet mogen tegenhouden op basis van de kleur van zijn nummerplaat (nationaliteit)
        En 400 euro toch vrij hoog hoor :s

        Comment


          #5
          Re: Belgen gepakt met drugs

          " ruim 5 g hasj "
          Hebben die mensen nu echt niets beters te doen.
          * Zucht *
          Dissi's Outdoor 2012: Olijfgroen en Pimpelpaars: Zaad & Rookkweek

          The plant of today, makes the planet of tomorrow.

          Comment


            #6
            Re: Belgen gepakt met drugs

            mja sinds ik deze berichten gelezen heb koop ik ofwel van lokale dealer....
            ofwel van een nl die voor pondje over de grens komt ermee...
            NU MINDER OVERLAST? dacht het dus ni... eikels
            excuse the language ma bent allemaal bekke beu me alle kutregeltjes en apenwetten...

            Comment


              #7
              Re: Belgen gepakt met drugs

              Oorspronkelijk geplaatst door eefenkevin View Post
              Ik ben toch van het idee dat ze iemand niet mogen tegenhouden op basis van de kleur van zijn nummerplaat (nationaliteit)
              Dat mag wel want dat is net hun job. Er moet een aanleiding zijn en het oversteken van een grens is er zoeentje. Dit kan makkelijk achterhaald worden aan het kleur van de nummerplaat zoals je zelf zegt.
              Andere aanleidingen die betrekking hebben op de verkeersveiligheid (want daar gaat het hen vooral om) kunnen bvb zijn dat je licht niet werkt of zelf al dat u 'verdacht' wordt van dronkenschap achter het stuur. Want hoe kom je dat anders te weten zonder die persoon te stoppen? en anders vinden ze toch gewoon eentje uit he! Je reedt te snel ofzo maar daar gaan we je geen boete voor geven Dank u wel meneer de agent...

              Grtz $iR
              sigpic

              Comment


                #8
                Re: Belgen gepakt met drugs

                awel ja ok maar ik hou me altijd keurig aan de regeltjes en check men volledige wagen voor ik vertrek papieren incl....
                rook nooit in de shop of in de auto (op nl grondgebied)
                de grens oversteken is toch geen teken van dronkenschap of onder invloed zijn?
                ik steek voor mijn werk ook zo vaak de grens over...
                als ze mij ooit zeggen 'meneer we laten u stoppen want u bent belg...' dan denk ik toch dat de stop onrechtvaardig is? en dus ook de ontdekking van de cannabis?
                als er idd een wrak over de baan slingerd... tegenhouden die handel!! maar gewoon als brave belg de grens over rijden...
                maarja tegenwoordig als ze shop in de gaten houden en ze zien je auto daar... maarja wat is dan in de buurt van de shop eh... ik parkeer mezelf NOOIT in de straat van de shop zelf
                parkeerde.. denk ni dak nog veel ga rijde, kwil de cat in breda nog is checken en verder weekendje asterdam ma daar zal het ook bij blijven...
                voort zelfde geld weer een onveilige kweekinstallatie met 1200 watt lampen en 1000 watt aan luchtzuivering bij...
                gelukkig genoeg ken ik een elektricien..
                LEGALIZE!!

                Comment


                  #9
                  Re: Belgen gepakt met drugs

                  voor zo'n klein hoeveelheden zouden ze beter van tijd eens door de vingers zien

                  Comment


                    #10
                    Re: Belgen gepakt met drugs

                    Als je nu bvb met een brommer gaat overde grens en terug, zouden ze mij dan kunnen doen stoppen?

                    Comment


                      #11
                      Re: Belgen gepakt met drugs

                      als je brommer 240 km per uur gaat zal et wat lastig zijn,anders zouden ze dat best wel kunnen denk ik.

                      ghehehehe ffs

                      Comment


                        #12
                        Re: Belgen gepakt met drugs

                        denk misschien zelfs nog sneller:p
                        brommerkes hebben in NL ook een nummerplaat.... kans dus groot da ze is informeren waarom je er geen hebt dan...

                        Comment


                          #13
                          Re: Belgen gepakt met drugs

                          Inderdaad, was daar ook eens aan het denken, maar inderdaad een nummerplaat.
                          En ik snap al de wetten tog niet tegoei.
                          Ofwel verandere ze altijd
                          Ofwel optere ze overal andere regels
                          Ofwel heb je klootzakken of chille flikke

                          Ppfff kan er ook niet meer aanuit, niet alleen op gebied van wiet transporten, ook roken en op zak hebben.
                          En je kan me zeggen wat je wilt van wat mag en niet mag.
                          Maar volgende week zegt iemand dan tog weer iets anders.
                          Fuck de wetgeving.

                          Hoewel ik de wetgeving in het algemeen wel goed vindt.
                          Ik bedoel in USA is weed opzak hebben hetzelfde als Coke of Meth of een of andere harddrugs.
                          Om maar even een duidelijk voorbeeld te geven dat het allemaal veel erger kan zijn.
                          (ok mss is america een slecht voorbeeld maar tog)

                          Pz !
                          marijuana is one of the safest, therapeutically active substances known to man

                          Comment


                            #14
                            Re: Belgen gepakt met drugs

                            ruim 5 gram hash jeetje mina dat is niet niks!
                            In a democracy you are allowed to say whatever you think but if it's smart thats the second.

                            Comment


                              #15
                              Re: Belgen gepakt met drugs

                              Die belgen zijn ook echt mega dom Moet nu toch zo is onderhand duidelijk zijn dat ze van Onze Cannabis moeten afblijven
                              Tjonge
                              God was never on your side..

                              Comment

                              Bezig...
                              X