Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Geen aftrek belasting voor mediwiet uit coffeeshop

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Geen aftrek belasting voor mediwiet uit coffeeshop

    Korting op 420shop
    Geen aftrek belasting voor mediwiet uit coffeeshop

    M
    Rob Tuinstra
    11 May 2022Een patiënt die belastingkorting wilde voor in de coffeeshop gekochte cannabis voor medicinaal gebruik, is door de rechter in het ongelijk gesteld. De betreffende patiënt kon geen doktersrecept tonen en had ook geen aankoopbewijzen. Hierdoor kwam hij niet in aanmerking voor aftrek van bijzondere ziektekosten.

    https://softsecrets.com/nl/artikel/g...uit-coffeeshop

    #2
    Misschien zelf een plantje zetten zoals normale mensen doen ?

    Comment


      #3
      Wat nou als de man wel aankoopbewijzen had gehad en een recept van de dokter? Dit biedt perspectief!

      Voordat ik binnen ging spelen kweekte ik altijd buiten om mijn eigen medicijn te hebben, maar rippers bestalen me ieder jaar weer op het laatst zodat de lol er gauw van af ging. Zodoende heb ik geprobeerd wiet op doktersrecept te krijgen maar dat was geen optie. Ik moest maar andere medicijnen tegen mijn chronische migraine nemen. Synthetische troep dus, maar nee, fuck that.

      Aangezien ik weiger tabak te roken - wat ook absoluut niet aan te raden is bij chronische migraine - gaan er zulke grote hoeveelheden wiet doorheen dat ik wel moest kweken om het te kunnen betalen. Feitelijk is de onwil van mijn dokter om mij wiet voor te schrijven de reden dat ik kweek. En ook thuisdealers en koffieshoppersoneel.
      Horks Fototopic 2.0

      Comment


      • Hork
        Hork commented
        Editing a comment
        Mocht het weer aan de orde zijn zal ik dat zeker proberen.

      • Flip Hasjkip
        Flip Hasjkip commented
        Editing a comment
        Altijd handig om te hebben, mochten ze een inval doen kan je dat laten zien en zeggen dat je om medische redenen kweekt maar de wiet uit de apotheek niet kan betalen.

      • Hork
        Hork commented
        Editing a comment
        Ja dat is een handig buffertje! Een soort license to quake!
    Bezig...
    X