Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Holland Doc: Nederwiet

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #16
    Re: Holland Doc: Nederwiet

    Blijkbaar kunnen andere mensen het filmke wel gewoon bekijken via de link.. moesten er nog zijn die problemen ermee hebben.. hier het youtubeke

    Comment


      #17
      Re: Holland Doc: Nederwiet

      tis echt sneu voor die man dat al z'n wietplanten weg zijn en dat hij ook nog is een taakstraf van 80 uur krijgt.
      die man leeft gewoon voor de wietplantjes, laat hem lekker kweken en zijn ding doen!
      nou ga ik ook meer kweken! fok alles maar. die rechter/justitie of wat dan ook geeft geneens antwoord op zijn vraag : hoe het wiet in een coffeeshop komt? van kwekers natuurlijk en kweken mag niet!

      conclusie : iedereen ga veel wiet kweken en heb schijt aan de overheid !
      Last edited by ruun51; 13 May 2011, 17:34.
      met een jointje elke dag, ben ik elke keer weer lekker skaf

      Smoking marihuana , till I die

      Comment


        #18
        Re: Holland Doc: Nederwiet

        hahahaha Ruun

        Comment


          #19
          Re: Holland Doc: Nederwiet

          hey medekwekers

          egt onwijs was deze heb het zeker 3x gezien
          egt super

          greetsss martis

          Comment


            #20
            Re: Holland Doc: Nederwiet

            idd, ik zag mezelf al naar friesland verhuizen in mijn oude dag hahahaha :d
            en idd het zien van het meer dan geschifte optreden van de NL politie en het hier lezen over de boetes van 400 euro voor 'smokkel' (hallo schengenzone... je KAN nix meer smokkelen van ene land naar ander...) hebben mij ook paar zaadjes laten bijsteken.. maarja

            ANARCHY!! viva la revolution

            Comment


              #21
              Re: Holland Doc: Nederwiet

              Schitterende docu !!! Maar ja beide heren waren commercieel bezig , en dan liggen de sancties toch wat anders dan bij de hobbykweker die in z'n eigen behoefte probeert te voldoen lijkt mij...

              Comment


                #22
                Re: Holland Doc: Nederwiet

                Inderdaad, het toont weer een negatief beeld van de kwekers ook met het doel op verkoop e.d. men zou beter eens een docu maken over werkelijke eigen gebruik kweekjes.
                Dan kan men zien hoe onschuldig het is, hoe veilig het wel aangesloten is, etc etc..
                Verder vond ik hem wel leuk om te zien.

                Comment


                  #23
                  Re: Holland Doc: Nederwiet

                  Oorspronkelijk geplaatst door gossie View Post
                  Inderdaad, het toont weer een negatief beeld van de kwekers ook met het doel op verkoop e.d. men zou beter eens een docu maken over werkelijke eigen gebruik kweekjes.
                  Dan kan men zien hoe onschuldig het is, hoe veilig het wel aangesloten is, etc etc..
                  Verder vond ik hem wel leuk om te zien.
                  Docu is juist bedoeld om de kromme wetgeving/gedoogbeleid te laten zien en dat is ze zeker gelukt.

                  Comment


                    #24
                    Re: Holland Doc: Nederwiet

                    Hoi barts, een bovenstaand bericht hoef je niet te quoten

                    Ben het met je eens dat deze docu de kromheid van het beleid aangeeft. Vond de makers van het programma zeker niet bevooroordeeld zoals je het vaak ziet.
                    Veel gestelde vragen over het forum

                    JOINTJEDRAAIEN.NL - Smoking Community
                    420Shop.NL - Headshop / Seedshop : Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

                    Comment


                      #25
                      Re: Holland Doc: Nederwiet

                      Hehe heb em maar nog een keer gekeken toen ik dit topic zag

                      Comment


                        #26
                        Re: Holland Doc: Nederwiet

                        HIER DE LINK: http://www.hollanddoc.nl/kijk-luiste...nederwiet.html

                        Greetz,

                        AC

                        GROWERS and STONERS always have BONERS

                        Comment


                          #27
                          Re: Holland Doc: Nederwiet

                          Ben hem nu aant kijken!

                          Comment


                            #28
                            Re: Holland Doc: Nederwiet

                            YEP,

                            Ik heb hem nu gezien leuke Docu, maar of wij Growers er nou beter van worden????

                            Vaak is het weer het al oude: Slapende honden wakker maken!
                            Zit daar zo'n saaie CDA-er met zijn grijzewollen-sokken vrouwtje tv te kijken en dan:

                            "Dat dat nog steeds zo maar kan in Nederland schat????"

                            NEEMT EERST OP ONZE KOSTEN NOG FF 2 MAANDEN VAKANTIE/RECESS
                            EN DAARNA GAAT MIJNHEER ''BOEVEN VANGEN'' MET DE REST VAN DE 2E KAMER!

                            DE 2e KAMER DAT ZIJN DE GROOTSTE BOEVEN!

                            Comment


                              #29
                              Re: Holland Doc: Nederwiet

                              Oorspronkelijk geplaatst door Jointjedraaien View Post
                              Hoi barts, een bovenstaand bericht hoef je niet te quoten

                              Ben het met je eens dat deze docu de kromheid van het beleid aangeeft. Vond de makers van het programma zeker niet bevooroordeeld zoals je het vaak ziet.
                              Dat doe ik automatisch om veranderingen te voorkomen waarop ik reageerde

                              Comment


                                #30
                                Re: Holland Doc: Nederwiet

                                was vorige week ook eentje op discovery.. inside super weed... wel ietsje ouder
                                iemand interesse in? dan post ik em

                                Comment

                                Bezig...
                                X