Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Debat toeristenverbod coffeeshops Amsterdam uitgesteld

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Debat toeristenverbod coffeeshops Amsterdam uitgesteld

    Korting op 420shop
    Vriend en vijand zaten op het puntje van hun stoel op donderdagavond 30 juni. Eindelijk zou de gemeenteraad van Amsterdam beslissen over het controversiële plan van burgemeester Femke Halsema om buitenlandse toeristen de toegang tot Amsterdamse coffeeshop te weigeren. De avond eindigde met een anticlimax: het debat werd wegens tijdgebrek uitgesteld tot september.


    https://softsecrets.com/nl/artikel/d...dam-uitgesteld

    #2
    Een verstandige toerist mijdt beter elke stad waar de betutteling zo heeft toegeslagen dat je niet eens meer een jointje mag roken. Ooit was Halsema voorzitter van een partij die een potje brak voor de henneproker en nu is ze als een blad aan de boom gedraaid.

    Het is maar weer eens pijnlijk duidelijk dat macht corrumpeert.

    En dat het debat wordt uitgesteld tot na het toeristische hoogseizoen zal vast puur toeval zijn!

    Kom lekker naar Leeuwarden waar je als toerist zonder gezeur rustig een jointje kan roken in onze coffeeshops.
    Horks Fototopic 2.0

    Comment


    • Captain fantasy
      Captain fantasy commented
      Editing a comment
      Komen daar toeristen in Leeuwarden? Dat is echt fock ver helemaal van boven in Nederland...

    • Hork
      Hork commented
      Editing a comment
      Het goeie moet je nou eenmaal van ver halen.

    • Takketoelli
      Takketoelli commented
      Editing a comment
      Toen sprak ze namens haar partij, nu spreekt ze namens de stad. Meer partijen, meer mensen om tevreden te houden. Dat is normaal, zeker voor een grote stad als Amsterdam. Je wilt toch punten scoren zodat je kunt blijven zitten waar je zit.

      Ik woon in een grensstad en kan het wel begrijpen. Het is niet normaal hoeveel troep en overlast de horden duitsers meebrengen als ze hun wietje komen halen. Ik vindt dat iedereen kan en mag blowen in dit land, maar ik vind ook dat die overlast moet stoppen.
      Wil je politiek scoren in mijn stad, moet je dit oplossen.
Bezig...
X