Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Amerikaanse basketbal-ster Griner in Rusland veroordeeld tot 9 jaar cel

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Amerikaanse basketbal-ster Griner in Rusland veroordeeld tot 9 jaar cel

    Korting op 420shop
    https://www.telegraaf.nl/sport/18007...tot-9-jaar-cel

    Ze had 1 gram cannabisolie bij zich in een vapo.
    En daarvoor moet ze 9 jaar nee niet de bak in, nee naar een fukking straf/werkkamp
    Veroordeling is geweest en ze heeft volgens mij onder dwang schuldig verklaart, ook aan smokkel
    Die verrekte klote russen weer om zoiets te flikken

    Ik mag voor haar hopen dat die prisoners swap erdoor komt, maar dat is ook geen gelijk spel.
    Een wapenhandelaar versus een "drugsdealer"

    Last edited by Silas; 6 August 2022, 06:47.
    Veel gestelde vragen over het forum
    JOINTJEDRAAIEN.NL - Smoking Community
    420Shop.NL
    "Wat je kunt maken, kun je ook kraken."

    #2
    Afschuwelijk dat er nog landen bestaan waarin je voor een gebruikershoeveelheid van welke illegale drug dan ook een decennia de bak in moet. Dit had haar natuurlijk ook in Amerika kunnen overkomen als ze geen bekende basketbalster was. Daar hebben ze (net als rusland) de slavernij eigenlijk in stand gehouden via het gevangenis systeem, waarin veelal kansarme donkere mensen ten onrechte veroordeeld zijn en worden gedwongen tot arbeid. Stel je voor dat je 10 jaar lang moet werken voor niets omdat je een jointje op de verkeerde plek rookte. Gatverdamme wat leven we toch in een zieke zieke wereld.
    Ik wil vanalles en ik moet helemaal niks.

    Comment


      #3
      Nog wat info

      https://softsecrets.com/nl/artikel/v...-russische-cel

      Deal?

      De Amerikanen hopen de populaire atlete vrij te krijgen door een deal met Rusland te maken. Zo zou een Russische wapenhandelaar die 25 jaar cel in de VS uitzit betrokken kunnen worden bij een ruil. Maar de verhoudingen tussen beide supermachten zijn tot onder het vriespunt gedaald door de oorlog in Oekraïne. De 31-jarige Griner speelde sinds 2015 buiten het Amerikaanse seizoen voor het Russische UMMC Ekaterinburg, en hielp de Russische club aan drie Russische titels. Ook won ze met UMMC de EuroLeague Women-kampioenschappen in 2016, 2018, 2019 en 2021. Bijna 90 van de 144 spelers op de lijst van de Amerikaanse WNBA spelen nadat de Amerikaanse competitie is afgelopen in het buitenland. Het salaris van Griner bij UMMC van meer dan $ 1 miljoen per jaar is meer dan het viervoudige van het maximum van de WNBA-competitie van ongeveer $ 228.000. Griner betuigde spijt tijdens haar rechtszaak. Haar advocaat heeft hoger beroep aangekondigd.

      Comment


        #4
        Gezellig landje eh, Rusland.
        Howto foto's in je berichten plaatsen | Belangrijk: Topic Titels
        Veel gestelde vragen over het forum | Hoe Quoten / Citeren

        Comment


        • Eurogro
          Eurogro commented
          Editing a comment
          Zullen er geen andere dingen mee spelen
          Wat denk je

        #5
        Het wil mij haast net aan dat de atlete alleen veroordeeld is om een beetje wiet. Dat riekt naar propaganda.
        Horks Fototopic 2.0

        Comment


          #6
          Ze ging voor het geld naar Rusland en loopt nu het risico om 9 jaar dwangarbeid uit te moet voeren.
          Zij is niet de enige die dat deed, maar je weet toch naar wat voor soort land je naar toe gaat...

          Maar zoiets mee maken is ook wel het uiterste. Je gaat niet naar een democratisch land
          Veel gestelde vragen over het forum
          JOINTJEDRAAIEN.NL - Smoking Community
          420Shop.NL
          "Wat je kunt maken, kun je ook kraken."

          Comment

          Bezig...
          X