Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Heropstarting grenscontroles schengenzone...

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Heropstarting grenscontroles schengenzone...

    Korting op 420shop
    In verschillende belgische media was te zien en te horen dat het europees parlement van plan is om te bekijken of er terug grenscontroles komen aan de landsgrenzen in de schengenzone....
    Na denemarken die terug voltijds de grens bewaken en frankrijk en italie die de hunne terug gaan bewaken (vanwege libische vreemdelingen) zijn er een hele hoop landen die dit ook terug willen (grensoverschrijdende criminaliteit aanpakken)
    Maar naar mijn gevoel zullen belgie en nederland deze maatregel gewoon aangrijpen om terug met drugshonden aan de grens te gaan staan...
    Het zal leuk worden dan om met je 5 grammies groen geluk naar belgie terug te komen...
    Als er iemand meer van hoord... gelieve iets te laten weten thnx

    #2
    Re: Heropstarting grenscontroles schengenzone...

    Het zal leuk worden dan om met je 5 grammies groen geluk naar belgie terug te komen...
    Oplossing: zelf je wiet kweken in Belgie

    Comment


      #3
      Re: Heropstarting grenscontroles schengenzone...

      doe ik al maarja.. hou wel van wat afwisseling....
      en hasj maken... moet je veeel weed voor opofferen dusja.. :s
      en de gezelligheid.. :d

      Comment


        #4
        Re: Heropstarting grenscontroles schengenzone...

        en hasj maken... moet je veeel weed voor opofferen dusja.. :s
        Daar kun je wat meer voor wegzetten, net als ik doe.

        Comment


          #5
          Re: Heropstarting grenscontroles schengenzone...

          hasj maken lukt perfect van uw knipafval en uw kleinste topjes!!!die veeeeel wiet rook ik wel op

          Comment


            #6
            Re: Heropstarting grenscontroles schengenzone...

            http://frontpage.fok.nl/nieuws/44632...ngs-grens.html

            Comment


              #7
              Re: Heropstarting grenscontroles schengenzone...

              als je de goede achterdoor weggetjes weet te vinden is het ook niet zo'n groot probleem
              In a democracy you are allowed to say whatever you think but if it's smart thats the second.

              Comment


                #8
                Re: Heropstarting grenscontroles schengenzone...

                flikken hebben dag van vandaag ook gps ...
                ben gisteren van in breda tot stuk in BE gevolgd door flik op motor, was duidelijk te zien aan de walkie verstopt onder de jas en het bordje aan de zijkant van de tanktas
                telke malen aan het rode licht naast mij komen staan en elke beweging aan het gade slaan...
                voelde me echt geintimideerd... waarom net ik? Mijn wagen is veilig en volledig standaard, ik had men gordel om (ok reed wel met bloot bovenlijf maar het was dan ook 38 grade in men wagen), ik hou me aan de verkeersregels, geef fietsers netjes de kans om over te steken...
                terwijl ik dan links en rechts van me autos met nl nummerplaat rechts zie inhalen of fietsers bijna van de weg maaien...
                Van mij part beginnen ze maar met hun weedpas, heb er stilaan genoeg van!!
                Nog 1 tripje naar amsterdam en NL wordt enkel nog een vakantiebestemming voor mij, dan zal ik de rest van men boodschappen ook wel in BE kopen...
                En meneer de agent op de moto F*CK YOU!! Try 2 catch me ridin' dirty!!
                Grrrr

                Comment


                  #9
                  Re: Heropstarting grenscontroles schengenzone...

                  Blood boven lichaam mag niet onder het rijden doe dan maar een raampje over stel dat wij vrouwen ook zo zouden gaan rijden.
                  dan zou het niet vreemd zijn als ze me inde gaten zou houden .
                  Vragen om problemen als met belg auto naar Nl rijd in bloot boven lichaam
                  God was never on your side..

                  Comment


                    #10
                    Re: Heropstarting grenscontroles schengenzone...

                    Ik ben voor Bella, sterker nog, het mag van mij wel verplicht worden > iedereen voortaan met ontbloot bovenlijf in de auto ! Probeer dan nog maar eens te zeggen "jaa sorry mevrouw ik had u niet gezien" whoehahahaha
                    Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

                    Comment


                      #11
                      Re: Heropstarting grenscontroles schengenzone...

                      De meeste vrouwen zijn mooier met kleren aan

                      Mijn vrouw zegt het zelfde van kerels, maar dat ziet ze vast fout
                      http://www.youtube.com/watch?v=zCvSc2b8CWc

                      Comment


                        #12
                        Re: Heropstarting grenscontroles schengenzone...

                        Ik vraag niet om in men auto te zitten gapen eh...
                        trek ook geen aandacht door luide muziek ofzo...
                        Maar volgende auto gaat met airco zijn dan is dat probleem ook al opgelost
                        en is dat bij wet verboden eig? nee toch? :o
                        (doe wel voor het uitstappen altijd flink hemdje terug aan hoor )

                        Comment


                          #13
                          Re: Heropstarting grenscontroles schengenzone...

                          haha, hij had misschien een boontje voor je
                          Excuse me while I light my spliff, good God I need to take a lift...

                          Comment


                            #14
                            Re: Heropstarting grenscontroles schengenzone...

                            Het was vast een FLIKker...

                            Comment


                              #15
                              Re: Heropstarting grenscontroles schengenzone...

                              HaHa stel je voor

                              Comment

                              Bezig...
                              X