Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Friese gezinnen op straat om een wietplantje

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Friese gezinnen op straat om een wietplantje

    Korting op 420shop

    31.05.11 Zonder pardon
    Op straat
    In totaal zijn er drie contracten ontbonden. Onlangs is er een gezin met kleine kinderen op straat gezet, omdat de ouders twee plantjes in bezit hadden. Zij verblijven volgens Heikema nu bij kennissen. Tegen een ander gezin loopt momenteel een procedure.
    Boos
    Privaatrecht
    Eigen gebruik
    Gewoon in de tuin
    Geen heksenjacht
    http://www.binnenlandsbestuur.nl/Hom....1187740.lynkx

    #2
    Re: Friese gezinnen op straat om een wietplantje

    Die Heikema kan alvast terug met een gerust hart slapen nu dat gezin d'r uit is geschopt en de kinderen bij kennissen hebben moeten aankloppen. Zoek de fout.
    Excuse me while I light my spliff, good God I need to take a lift...

    Comment


      #3
      Re: Friese gezinnen op straat om een wietplantje

      Je mag het niet zeggen, maar die kneus is na WWII gewoon vergeten....schandalig.

      Comment


        #4
        Re: Friese gezinnen op straat om een wietplantje

        Tsja, duidelijkheid is ook wat waard .... wie ben ik om te bepalen wat zij in hun eigendom toestaan of niet ? Juist de onduidelijkheid over justitie-optreden vind ik kwalijker (hoe vaak is hier al niet de vraag gesteld wat nou mag, waarvoor je gepakt wordt etc ?). Kortom : je weet waar je aan begint hierzo, je kan als kwekert ook gewoon elders een plek huren nietwaar ?
        Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

        Comment


          #5
          Re: Friese gezinnen op straat om een wietplantje

          Ik ben echt benieuwd wanneer/of mensen gaan inzien dat het verbod meer schade aanricht dan de plant.

          Dit verhaaltje kan recht in een barry cooper dvd. Die heeft het tenminste gesnapt en heeft z'n leven omgedraaid.


          Oorspronkelijk geplaatst door moreweed View Post
          Tsja, duidelijkheid is ook wat waard .... wie ben ik om te bepalen wat zij in hun eigendom toestaan of niet ? Juist de onduidelijkheid over justitie-optreden vind ik kwalijker (hoe vaak is hier al niet de vraag gesteld wat nou mag, waarvoor je gepakt wordt etc ?). Kortom : je weet waar je aan begint hierzo, je kan als kwekert ook gewoon elders een plek huren nietwaar ?
          Ja, maar als je het doet voor eigen gebruik zoals wij allemaal lijkt me dit wel enorm drastisch om je hobby te beoefenen. Kom je goedkoper uit met tomatenplanten te zetten als hobby en je wiet gewoon kopen.
          Excuse me while I light my spliff, good God I need to take a lift...

          Comment


            #6
            Re: Friese gezinnen op straat om een wietplantje

            Zulke mensen cq wezens zijn de echte verhufteraars van de samenleving.

            Valt me trouwens tegen van die Friezen dat ze die aso nog niet hebben opgeknapt. Dat is toch niet zo moeilijk.
            http://www.youtube.com/watch?v=zCvSc2b8CWc

            Comment


              #7
              Re: Friese gezinnen op straat om een wietplantje

              friezen knopen geen aso's op...die laten ze heel stilletjes op een stoeltje zitten en bouwen er vervolgens een terp om/overheen.
              Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

              Comment


                #8
                Re: Friese gezinnen op straat om een wietplantje

                dus als je zever hebt me je buur zet je gewoon stekkie in zen tuin??
                leuk
                en dacht dat als je een woning huurde je het volledig gebruiksrecht had over je woning en de huisbaas enkel moet consulteren voor ingrijpende structurele veranderingen aan het pand.. dus duidelijk niet voor wat je in je bloembak zet...
                hier in belgie is dit toch zo, verbied de wet zelfs een aanpassing van een huurcontract ten nadele van de huurder als die ingaat tegen de wet...
                We hebben hier op het forum echt een paar juristen nodig...
                waar zit de hippie generatie advocaten die nog mensen willen helpen die onrecht aangedaan worden...

                Comment


                  #9
                  Re: Friese gezinnen op straat om een wietplantje

                  De tuin bij die hufter vol zetten met wiet.
                  En z'n dorp volhangen met z'n foto, met de text wat voor hufter het is.
                  De ouderwetse schandpaal dus.

                  Hij maakt anderen het leven onmogelijk, daarom verdient hij hetzelfde.
                  http://www.youtube.com/watch?v=zCvSc2b8CWc

                  Comment


                    #10
                    Re: Friese gezinnen op straat om een wietplantje

                    Korte metten, ben het er volledig mee eens!!!

                    Comment


                      #11
                      Re: Friese gezinnen op straat om een wietplantje

                      Tuurlijk, gezinnen met 1 plantje in de tuin direct uitzetten, maar wanneer je een asociale alcohol verslaafde iedere nacht herrie makende familie naast je krijgt, kun je daar jaren van genieten en doen ze er niets aan, want dat kunnen ze schijnbaar niet.
                      Ja, heel erg belangrijk, die heksenjacht. Wat heeft een woningbouw aan nadeel aan een plant in de tuin?
                      Last edited by mathijs; 1 June 2011, 01:54.

                      Comment


                        #12
                        Re: Friese gezinnen op straat om een wietplantje

                        Wat heeft de kerk tegen kapotjes en een eigen mening?
                        Sommige figuren trekken direct een bruin hemd aan, wanneer ze een beetje macht krijgen.
                        Dat zal nooit veranderen. Aan de schandpaal dus, en wel ruim voordat ze gaan denken er mee weg te komen.
                        Last edited by HJM; 1 June 2011, 07:57.
                        http://www.youtube.com/watch?v=zCvSc2b8CWc

                        Comment


                          #13
                          Re: Friese gezinnen op straat om een wietplantje

                          **heeft hier geen woorden voor**
                          In a democracy you are allowed to say whatever you think but if it's smart thats the second.

                          Comment


                            #14
                            Last edited by moreweed; 1 June 2011, 03:22.
                            Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

                            Comment


                              #15
                              Re: Friese gezinnen op straat om een wietplantje

                              Jij vergeet dat de wet de mens moet dienen.
                              In die zelfde wet staat dat de wet altijd in redelijkheid moet worden toegepast.

                              Jij voelt je duidelijk erg thuis tussen de regels, ik wat minder. Ik stel graag de mens er ver boven.
                              Ik heb in mijn leven genoeg op wetten en regels gebaseerd onrecht gezien om te weten dat er altijd smeerlappen of Donner achtige meelopers achter zitten.
                              Maatschappij verloederaars vind ik het.

                              Nogmaals, aan de schandpaal met zulke figuren. Aan elke boom en paal hun tronie, met een verhaaltje met wat ze geflikt hebben.
                              http://www.youtube.com/watch?v=zCvSc2b8CWc

                              Comment

                              Bezig...
                              X