Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Oud-wereldleiders roepen op tot decriminalisatie marihuana

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #16
    Re: Oud-wereldleiders roepen op tot decriminalisatie marihuana

    Citroen ? Leg eens uit.
    http://www.youtube.com/watch?v=zCvSc2b8CWc

    Comment


      #17
      Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

      Comment


        #18
        http://www.youtube.com/watch?v=zCvSc2b8CWc

        Comment


          #19
          Re: Oud-wereldleiders roepen op tot decriminalisatie marihuana

          idem hier, ik stop ook niet (en beperk me trouwens nu ook niet tot wiet). Bij appiehappie kost bv een bosje basilicum of koriander tegen de 2 euro ofzo, en dan weet je niet hoe het gekweekt is. Nee dan kwak ik liever zelf een handje zaad in een pot, om dan het hele seizoen eigen kruiden te hebben. Duurzamer, goedkoper, leuker

          Er is zo'n ontzettende berg geld gemoeid met wat er allemaal verboden is dat ik me haast niet kan voorstellen dat dat ooit anders gaat worden > de lui die nu de touwtjes in handen hebben zullen vast kanalen hebben om ervoor te zorgen dat de status quo blijft, hoe rot dat ook is. Een "legaler" voorbeeld is de mobiele telefoon : iedereen heeft er een(ik natuurlijk ook) maar gericht en uitgesproken wetenschappelijk onderzoek naar effecten van de hele dag zo'n ding tegen je oor (of zak) > ho maar. Af en toe een gauw verzwegen slap indicatief uitspraakje ("misschien is er wel wat mee maar we raden voor nu alleen meer onderzoek aan"), en dan snel verder met de orde van de dag > "wie wil er nog een nieuwe frequentie kopen ?" . De overheid doet dus mee aan het spel ; er is en hele industrie rond drugsbestrijding die ook kan inpakken bij legalisering. Geen open deur meer voor politici die hun "vadertje staat" idee graag vorm geven aan de hand van "gevaarlijke drugsen" waar de burger tegen beschermt dient te worden. En ga zo maar door.
          Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

          Comment

          Bezig...
          X