Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Oplichting....

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Oplichting....

    Korting op 420shop
    http://www.growshop.nl/marktplaats/page,show_ad/adid,1688/catid,7/waar hij de mensen mee bedonderd.
    Het E-Mail adres is rikkie88@live.nlen het bankrekeningnummer van deze persoon is 1525.67.275

    #2
    Re: Oplichting....

    persoon komt me gelukkig niet bekend voor hier,.. bedankt voor de waarschuwing!
    In a democracy you are allowed to say whatever you think but if it's smart thats the second.

    Comment


      #3
      Re: Oplichting....

      hij zegt dat je de zaden ook kan komen ophalen,
      Met een ander emailadres naar hem mailen dat je hem wel wilt gaan ophalen en .... profit*
      --------------------------------------------
      Bosjesplant 2012 Bosjesplant 2011
      ik voel me een geurillaboer

      Comment


        #4
        Re: Oplichting....

        Ik ben vroeger wel eens opgelicht via marktplaats, maar dan met een telefoon. Je kan er weinig aan doen.. politie doet er ook weinig aan.
        Het is 1 jaar geleden en nog steeds niks gehoord van mijn aangifte enzo.. en later op forums in contact gekomen met meer dan 100 man die ook door hetzelfde persoon waren opgelicht, ook allemaal aangifte gedaan.

        Alles gaat op een grote stapel en blijft volgens mij ook daar..

        Comment


          #5
          Re: Oplichting....

          je mag hier iedereen oplichten,behalve de belastingdienst

          Comment


            #6

            Comment


              #7
              Re: Oplichting....

              En je hebt al met de eigenaar van de site contact opgenomen om dit te melden, of eventueel informatie te vragen over de plaatser van de advertentie ?
              Wat heb je verder gedaan ?
              Geld overgemaakt...en toen..?
              ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

              Comment


                #8
                Re: Oplichting....

                Ik heb contact gehad met de adverteerder via E-Mail, daarna geld over gemaakt en vervolgens een mail geschreven dat het bedrag was over gemaakt en ook het verzocht of hij mij op de hoogte wilde houden als het bedrag binnen was en de zaden op de post waren gegaan.
                Daar heb ik geen enkele reactie op gehad.
                Na enkele dagen contact gezocht via een ander mail adres en zaden besteld, deze zaden wilde ik dus bij hem gaan ophalen.
                Dat wilde hij dus niet, ook als ik voor enkele honderden euro's bij hem bestel wilt hij niet dat je ze op haalt.
                Vervolgens heb ik via mail contact gezocht met de de eigenaar van de site en gemeld wat er is gebeud en gevraagt of ik zijn gegevens mocht hebben, hier is geen reactie op geweest.
                Op de site van growsop heb ik ook een advertentie geplaatst over deze oplichter en daar heb ik best wat reacties op gehad en ik weet dat er een aantal mensen bezig zijn geweest om hem uit de tent te lokken, helaas zonder succes.

                Greetzz...

                Comment


                  #9
                  Re: Oplichting....

                  zo ben ik vroeger op wietforum eens 'n topic gestart over wie wel en niet betrouwbaar is op growshop.nl/marktplaats
                  alleen dat werd niet in dank afgenomen gezien de eigenaar van het forum daardoor blijkbaar inkomsten mistte
                  HOE MOET IK ONTKIEMEN
                  JA IK KEN DE REGELS NU ONDERHAND WEL

                  Comment


                    #10
                    Re: Oplichting....

                    Zegt ook wat over Growshop.nl
                    http://www.youtube.com/watch?v=zCvSc2b8CWc

                    Comment


                      #11
                      Re: Oplichting....

                      er hangen zowel betrouwbare als onbetrouwbare adverteerders daar.
                      kwestie van uitvogelen wie wel en wie niet
                      HOE MOET IK ONTKIEMEN
                      JA IK KEN DE REGELS NU ONDERHAND WEL

                      Comment


                        #12
                        Re: Oplichting....

                        Zo is dat

                        Het is toch karma als je krijgt wat je toekomt?
                        http://www.youtube.com/watch?v=zCvSc2b8CWc

                        Comment


                          #13
                          Re: Oplichting....

                          Oorspronkelijk geplaatst door HJM View Post
                          Het is toch karma als je krijgt wat je toekomt?
                          Tegenwoordig heeft TNT of nu dan postNL ofzo) die taak grotendeels overgenomen HJM
                          Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

                          Comment


                            #14
                            Re: Oplichting....

                            Growshop.nl : Heb je een vraag of opmerking over deze website? Dan kan je ons bellen op 020-7163732

                            Ik zou zeggen..leef je uit.
                            e-Mail kunnen ze negeren, maar de telefoon nemen ze wel op.
                            Misschien eens informeren wat hun standpunt is ten opzichte van oplichters.
                            ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                            Comment


                              #15
                              Re: Oplichting....

                              Haaaaaaaa, ja dat klopt

                              Oorspronkelijk geplaatst door moreweed View Post
                              Tegenwoordig heeft TNT of nu dan postNL ofzo) die taak grotendeels overgenomen HJM
                              http://www.youtube.com/watch?v=zCvSc2b8CWc

                              Comment

                              Bezig...
                              X