Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Duitsland stap dichter bij een van de soepelste cannabiswetten van Europa

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Duitsland stap dichter bij een van de soepelste cannabiswetten van Europa

    Korting op 420shop
    https://www.nu.nl/buitenland/6276759...an-europa.html


    #2
    Dat wordt verhuizen

    Comment


    • LastnameFirst
      LastnameFirst commented
      Editing a comment
      Ongestoord 3 planten in de tuin groeien en niemand die je iets mag maken. 25 gram op zak hebben is misschien wat aan de hoge kant, maar voor iemand die een voorraadje in wilt slaan niet extreem veel. Wederom gaat NL gewoon achter de feiten aanlopen met het falende gedoogbeleid.

    #3
    LastnameFirst nee, in Nederland is een stille revolutie aan de gang jammer genoeg merken dit niet veel op.
    Dat gedoogbeleid en het wiet experiment gaat ook nog neer.

    In duitsland blijft het streng! Zo is blowen op straat overal verboden, mag je niet alle soorten kweken je bent immers afhangekelijk van een max thc%.
    mag je 4planten en 25gram bij je hebben en vervoeren.

    Nederland is altijd aangehaald als hoe het niet moet in duitsland en terecht.

    Dan nu het stukje nederland


    -Tientallen politici nemen ontslag.
    -Afdelingen van de belasting dienst schrijven zich uit de kamer van koophandel
    -verschillende politie afdelingen schrijven zich uit de kamer van koophandel.
    -De media beginnen het stilzwijgen te doorbreken,omtrent covid en alles gereialiteerd tot de dodelijke vaccins aan toe.
    -Rechters staan steeds vaker achter het volk,zo ook doende merk je dit terug omtrent cannabis gerealiteerd.

    Zie de bijlage
    You do not have permission to view this gallery.
    This gallery has 4 photos.

    Comment


    • JimBean
      JimBean commented
      Editing a comment
      Toe maar, terecht staan voor moord nog wel.
      Geen zin om alle (ook namens mij 'sorry') onzin te weerspreken en heb eigenlijk helemaal geen zin in dit soort discussies op deze plek maar iedereen verzint tegenwoordig maar wat en anderen nemen dat met liefde voor waar aan en geen weldenkend mens heeft nog zin er tegenin te gaan waardoor de complot fans zich weer gesterkt voelen (zie hoe ik mezelf hier diskwalificeer ).

      Van de 30.000 getroffen kinderen (tussen 2005 en 2021) waren er op 11 juni 2023 482 overleden.

      Maar feiten zijn ook maar meningen nietwaar?

      https://www.taxlive.nl/nl/documenten...lagenkinderen/
      https://open.overheid.nl/documenten/...7dbcb3d02/file

      Dit is mijn eerste en laatste bericht over dit onderwerp op dit forum, dus voel je vrij om te roepen dat ik gehersenspoeld ben door de meenstriem media

      En wat Cannabis betreft, dit moet niet gelegaliseerd worden maar volledig gedecriminaliseerd.
      Er is geen wet dat ik maar vijf flessen wijn in huis mag hebben. Of drie doosjes Ibuprofen.
      Ik vrees echter dat we hiervoor een zeer linkse regering nodig hebben...en of we daar allemaal zo blij van worden?

    • stafford
      stafford commented
      Editing a comment
      JimBean die mening ben ik eens met je omtrent cannabis,helaas weet jij net zo goed als ik dat dit nooit gebeuren gaat.

      Omtrent de alcohol ook die mening deel ik met je,maar er komen veranderingen aan en ook dat word straks een soort vergelijkbare waanzin als cannabis.

      Zoek maar eens op.

      Groetjes.

    • Italbri
      Italbri commented
      Editing a comment
      Zelf ben ik ervaringsdeskundige op het gebied van uithuisplaatsing, ik kan jullie vertellen dat jeugdzorg op mijn 8ste heeft besloten om een brief naar mijn moeder te sturen met daarin het bericht dat IK overleden was. Dit om te zorgen dat moeder zou stoppen met pogingen om contact te zoeken met kind. Dit was volgens jeugdzorg het beste voor de veiligheid van het kind (mij).

      Nu wil ik hiermee zeker niet zeggen dat dit in alle gevallen zo is, maar de kans is aanwezig dat deze tactiek in meer gevallen toegepast is.

    #4
    Ich bin ein Berliner, wann Bubatz?

    Comment


      #5
      Een stap in de goeie richting, 3 planten per persoon in een studentenhuis is helemaal top!!
      Horks Fototopic 2.0

      Comment


      • stafford
        stafford commented
        Editing a comment
        Als je het goed aanpakt heb je aan 3 planten ruim voldoende ind.

      #6
      Herz pocht
      Lunge pfeift
      Augen rot
      Glückseligkeit​

      Comment

      Bezig...
      X