Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Kapot achterlicht verraadt drugskoerier

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Kapot achterlicht verraadt drugskoerier

    Korting op 420shop
    http://www.nieuwsblad.be/article/det...cleid=JD3C34EP

    #2
    Re: Kapot achterlicht verraadt drugskoerier

    hmz der rijden wel meer wagens met kapotte lichten over straat.... raar dat ze hem net tegenhouden:p

    Comment


      #3
      Re: Kapot achterlicht verraadt drugskoerier

      Jammer dat die niet net z'n auto verliet en open liet voor m'n deur

      Comment


        #4
        Re: Kapot achterlicht verraadt drugskoerier

        Een vader met een auto vol plakplaatjes van z'n koters heeft nooit last.
        Maar een malloot met z'n petje achterstevoren is terecht steeds de lul.
        http://www.youtube.com/watch?v=zCvSc2b8CWc

        Comment


          #5
          Re: Kapot achterlicht verraadt drugskoerier

          Ik was met men kinderzitje en zonneschermen van bumba ook de lul gisteren...

          Comment


            #6
            Re: Kapot achterlicht verraadt drugskoerier

            Oorspronkelijk geplaatst door eefenkevin View Post
            Ik was met men kinderzitje en zonneschermen van bumba ook de lul gisteren...
            Maar zaten er ook kinderen in de wagen?

            Comment


              #7
              Re: Kapot achterlicht verraadt drugskoerier

              Neih die laat ik de keuze aan hunzelf (eens ze oud genoeg zijn) daar betrek ik ze ni in...
              stel maar voor dat ze er gistere bijzaten als ik gestopt ben.. heeft in totaal 4 uur geduurd...

              Comment


                #8
                Re: Kapot achterlicht verraadt drugskoerier

                Haha jep waarschijnlijk, maar als het kleine snotters zijn op daguitstap in NL.. Denk dat de kans dat de politie je tegenhoud kleiner is. Vooral zodat zij dan geen 4u een aantal baby's moeten aanhoren :p Wel grof idee, maargoed...

                Comment


                  #9
                  Re: Kapot achterlicht verraadt drugskoerier

                  mja had ik genoeg cash bijgehad had het niet zo lang geduurd maar dat blowen is mijn zaak.. niet die van men kids e:p

                  Comment


                    #10
                    Re: Kapot achterlicht verraadt drugskoerier

                    Toch vreemd, je was nog in Nederland met 1 gram plus een jointje, dus zeg 1,3 gram. Dat mag toch gewoon? Weet je wel zeker dat het echte politie was?

                    Comment


                      #11
                      Re: Kapot achterlicht verraadt drugskoerier

                      lolz, ik zat op 1 straat van de autoweg... en yupz wel degelijk ben er mee meegereden.. autotje alles op en aan, werd opgeroepen via de scanner etc... boetes zien er toch echt uit :p en had pasje dat er vrij secuur uitzag ook...
                      enige dat me opviel was dat ie alleen was...

                      Comment


                        #12
                        Re: Kapot achterlicht verraadt drugskoerier

                        enige dat me opviel was dat ie alleen was...
                        En dat maakt het voor mij best ongeloofwaardig. Ze zijn normaal altijd met 2 om voor elkaar te kunnen getuigen.
                        Hoop niet dat je getild bent en je 100 in de zak is gestoken.

                        Comment


                          #13
                          Re: Kapot achterlicht verraadt drugskoerier

                          Eigenlijk vind ik het niet erg doordacht om 1,3 gram wiet de grens over te steken. De boete bij uitvoer van gebruikershoeveelheden is € 400. Het voorhanden hebben van maximaal 30 gram wordt als gebruikershoeveelheid gezien. Dus of je nu met 30 gram gepakt wordt of met 1 gram: de boete is in beide gevallen € 400. Als je 30 keer de grens passeert met 1 gram loopje 30 keer het risico van een boete van € 400. Passeer je de grens een keer met 30 gram, dan loop je maar een keer het risico van dezelfde boete.

                          Comment


                            #14
                            Re: Kapot achterlicht verraadt drugskoerier

                            Ik dacht dat 30 gram in huis een gebruikershoeveelheid was en 5 gram op straat. Dat hij niet de grens heeft overgestoken, onder de 5 gram zat, 100 euro moest dokken in plaats van 400 en die agent in zijn eentje was, maakt het voor mij een vreemde gebeurtenis.

                            Comment


                              #15
                              Re: Kapot achterlicht verraadt drugskoerier

                              Bij gebruikershoeveelheden wordt gesproken over "voorhanden" hebben. Voorhanden hebben is ruimer dan bezitten. Als je wiet van een vriend op zak hebt heb je die dus voorhanden. Je bent dan evenwel geen bezitter en/of eigenaar maar "houder van". Voorhanden hebben is niet alleen "op zak" hebben, maar kan ook "thuis" of "ergens anders" zijn. De 5 gram is de maximum hoeveelheid die door de shop per dag aan de klant mag worden verkocht. Krachtens de APV kan dat naar beneden worden bijgesteld. Als je dus als ingezetene bij 3 afzonderlijke shops 5 gram koopt is er nog steeds sprake van een gedoogde gebruikershoeveelheid. Voorts is er sprake van een vaste boete van € 400 voor niet-ingezetenen bij hoeveelheden bestemd voor de uitvoer tot maximaal 30 gram. Bij recidive wordt de boete 30 % hoger gesteld. Een agent heeft niet de bevoegdheid om de boete naar beneden of naar boven bij te stellen. Het is inderdaad een vreemd verhaal. Misschien is het een droom geweest: en dromen zijn bedrog, tenminste als ik Marco Borsato mag geloven.
                              Last edited by Xtreme; 4 July 2011, 15:20.

                              Comment

                              Bezig...
                              X