Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Kevin get's knicked... the story :p

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Kevin get's knicked... the story :p

    Korting op 420shop
    Gisteren ook gestopt geweest in Breda (donkere skoda superb 4x4 TDI coupemodel)
    Agentje vroeg me vriendelijk of ik gecontrolleerde middelen bijhad..
    Braafjes tientje hasj afgegeven + jointje Haze
    Bekeuring van 100 euro gaan pinnen in belgie... (tegen 130 over baantjes waar je 60 mag...)
    Enige reden voor stop was men belgische nummerplaat (NAZI'S)
    maar ben wel lekker door gereden met 20 grammies weed onder de achterbank dus..
    TRY HARDER DUDES :p

    #2
    Re: Kevin get's knicked... the story :p

    Bummer.

    Comment


      #3
      Re: Kevin get's knicked... the story :p

      Das Kut man voor je nsbers hier als je in be auto rijd

      Comment


        #4
        Re: Kevin get's knicked... the story :p

        Oorspronkelijk geplaatst door eefenkevin View Post
        .. (tegen 130 over baantjes waar je 60 mag...)(NAZI'S)
        en maar 100 euro's aftikken..

        Damn! 50+ te hard hier is direct rijbewijs kwijt en 800+ euro boete..

        Comment


          #5
          Re: Kevin get's knicked... the story :p

          neenee ik hield me netjes aan de regels.. die snelheidsovertreding was in agent zen auto tijdens tripje om geld te gaan halen..
          + reed ie nog zelf over de grens met verboden middelen :p

          Comment


            #6
            Re: Kevin get's knicked... the story :p

            Heb je 100€ boete moeten betalen voor dat beetje hash en die hazejoint?!

            Ik ben ook n keer tegengehouden in Roosendaal en moest enkel mijn wiet afgeven (geen boete ofzo)

            Wel vet dat ze jouw 20g wiet nie gevonden hebben :p
            Last edited by Shades of Green; 2 July 2011, 10:16.

            Comment


              #7
              Re: Kevin get's knicked... the story :p

              Ja, bij een maat van me gewoon PV opmaken, afgeven en laten doorrijden. Heeft er verder niks van gehoord (hebben wel 20gr in z'n wagen gevonden..)

              Comment


                #8
                Re: Kevin get's knicked... the story :p

                ben je er nog goed avanf gekomen al zeg ik het zelf...
                (tegen 130 over baantjes waar je 60 mag...)

                een Nederlander mag hiervoor zijn rijbewijs inleveren
                In a democracy you are allowed to say whatever you think but if it's smart thats the second.

                Comment


                  #9
                  Re: Kevin get's knicked... the story :p

                  mito, die snelheid was met de agent in zijn trapwagen om de cash te gaan halen in BE...
                  En agent gaf zelf toe dat andere collega's gewoon afnemen en verder laten rijde omdat ze weten da ze in 90% mee over de grens moeten voor geld te gaan halen.
                  In goes en terneuzen echter is het direct 400 pleuris neertellen.
                  Maar ze zijn nu met 300% gestegen de controles... dus be carefull peepz... kga nog foto posten van de wagen als ik er eentje vin op internet

                  Comment


                    #10
                    Re: Kevin get's knicked... the story :p

                    Oorspronkelijk geplaatst door Shades of Green View Post

                    Ik ben ook n keer tegengehouden in Roosendaal en moest enkel mijn wiet afgeven (geen boete ofzo)
                    Ben ook in Roosendaal tegengehoude met 20 eurotjes weed op de moto, achtervolgt en tegengehouden door een roosendaals zwaantje, mooi gestopt aan de kant, 20 euro laten zien, mocht ze bijhouden en verderrijden, maar moest 'uitkijken in't vervolg en minder snel rijden' , vriendelijke politie in Roosendaal, spijtig dat er geen shops meer zijn.

                    Comment


                      #11
                      Re: Kevin get's knicked... the story :p

                      mooie promotie voor de straatdealers in roosendaal dan :p

                      Comment


                        #12
                        Re: Kevin get's knicked... the story :p

                        Je was toch nog niet over de grens? Dus mocht je toch perfect dat 10tje en dat jointje op zak hebben? Waarom gaf je het zomaar af, en heb je dan nog wel een boete betaald?
                        Stap voor stap geraken we er wel.

                        Comment


                          #13
                          Re: Kevin get's knicked... the story :p

                          dacht dat pv was voor intentie tot smokkel fzo...
                          pas terug thuis de ingevulde rede gelezen...
                          En als ik moeilijk had gedaan hij waarschijnlijk ook.. ben met 20 gram naar huis gekomen nog.. 22 gram = zwaardere boete + inleveren smokkelvoertuig.... dus no thnx.. en ivm de banden had ie in principe gelijk al was het maar klein stukje.. maar daar had me ook voor naar de bandencentrale kunnen laten rijden...
                          maja i smiled all the way home... en nu nog elke keer dak eentje rol van tgeen dak kunne redden eb

                          Comment


                            #14
                            Re: Kevin get's knicked... the story :p

                            Hier al fototje van wat je krijgt aan papierwaar voor 250€
                            101_1445.jpg

                            Comment


                              #15
                              Re: Kevin get's knicked... the story :p

                              @Bekeuring van 100 euro gaan pinnen in belgie... (tegen 130 over baantjes waar je 60 mag...)
                              @Hier al fototje van wat je krijgt aan papierwaar voor 250€


                              Eerst bedroeg de bekeuring € 100, vervolgens liep die op tot € 250. Waarom is de bekeuring verhoogd van € 100 tot € 250? En waarom is de bekeuring niet op het standaardbedrag van € 400 vastgesteld?

                              @22 gram = zwaardere boete + inleveren smokkelvoertuig.
                              Tot voor kort was de standaardboete voor "export" tot 30 gram € 400. Op grond van welke richtlijn/aanwijzing is die boete gewijzigd en een bijkomende straf van verbeurdverklaring van de auto toegevoegd?

                              Comment

                              Bezig...
                              X