Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Man vast na vondst hennep in veld in Eindhoven

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Man vast na vondst hennep in veld in Eindhoven

    Korting op 420shop
    Laatst gewijzigd: maandag 4 juli 2011 - 13:26 | Auteur: Hans Janssen

    EINDHOVEN - De politie heeft zondagnacht in een open veld in Eindhoven tussen brandnetels honderd hennepplanten en drie grote blauwe vaten gevonden. Een 21-jarige Eindhovenaar is aangehouden.

    Agenten vonden hem rond kwart voor twee in de buurt onder verdachte omstandigheden. Hij zat in een bestelbus met hierin een grote watertank. Het veld lag aan de Welschapsedijk in Eindhoven.

    Het spul is in beslag genomen. De politie onderzoekt of de man betrokken is geweest bij het kweken van hennep in het veld.




    Eerste publicatie: maandag 4 juli 2011 - 12:58


    http://www.omroepbrabant.nl/?news/15...Eindhoven.aspx

    #2
    Re: Man vast na vondst hennep in veld in Eindhoven

    Hmmm, inderdaad goede vraag...
    Zou die man betrokken zijn geweest?
    Ik zit ook altijd in een bestelbus met een paar honderd tot duizend liter water

    Comment


      #3
      Re: Man vast na vondst hennep in veld in Eindhoven

      Oorspronkelijk geplaatst door fender View Post
      Hmmm, inderdaad goede vraag...
      Zou die man betrokken zijn geweest?
      Ik zit ook altijd in een bestelbus met een paar honderd tot duizend liter water
      Als die kerel een goede reden kan vinden waarom hij daarmee rond reed komt ie er wss met een veel minder grote straf vanaf. Zolang het tegendeel bewezen is blijft hij geen verband hebben met die hennepplanten.. natuurlijk ken ik de omstandigheden niet

      Comment


        #4
        Re: Man vast na vondst hennep in veld in Eindhoven

        Als hij creatief is en een goede advocaat heeft kan dat inderdaad wel lukken jah.

        Zou ook best wel grappig kunnen worden.

        Comment


          #5
          Re: Man vast na vondst hennep in veld in Eindhoven

          Tsja, het zijn altijd de domme die gepakt worden en het is ook niet echt guerilla te noemen met 1000 liter water in je brandweerwagen.

          Comment

          Bezig...
          X