Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Kogel is door de kerk: als negende land ter wereld legaliseert Duitsland cannabis

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Kogel is door de kerk: als negende land ter wereld legaliseert Duitsland cannabis

    Korting op 420shop
    https://www.ad.nl/buitenland/kogel-i...abis~a3a98985/

    Dat is nogal wat en wij lopen steeds meer achter dan de rest van de wereld.


    Veel gestelde vragen over het forum
    JOINTJEDRAAIEN.NL - Smoking Community
    420Shop.NL
    "Wat je kunt maken, kun je ook kraken."

    #2
    Das ist sehr schön!

    En om de Bundeswehr slogan een beetje aan te passen...

    Wir lieben Deutschland!!
    If life keeps putting you down, You better stay high

    Comment


      #3
      Let wel er staat legaliseren 'onder voorwaarden' dus dat is niet volledige legalisatie. Dat hebben we hier nu in wezen ook met het gedoogbeleid en het hennepexperiment.
      Horks Fototopic 2.0

      Comment


      • DenSchimmige
        DenSchimmige commented
        Editing a comment
        Alleen mogen we hier in Nederland nu geen planten hebben, kom je er alleen nog redelijk vanaf als je max 5 plantjes hebt staan.
        Voor de rest probeert men met allerlei nieuwe regels en dwang alle coffeeshop weg te pesten/onmogelijk te maken om gewoon hun ding te doen.

        Want men heeft hier in Nederland liever Pharmacie en Heineken en beide zijn grote advocaten tegen legalisering.
        (behalve als hun dan weer het volmacht hierover zouden krijgen.... want ching ching daar draait het hier in NL om).

      • Hork
        Hork commented
        Editing a comment
        Ik moet nog zien of kweken in Duitsland straks zomaar mag voor de kleine man, maar indien ja dan is dat natuurlijk een mooie stap.

      #4
      Vrijdag keurde de Bondsdag een wet goed die individuen en organisaties toestaan de drug te verbouwen en in beperkte hoeveelheden in bezit te hebben.
      Daar begint het artikel mee

      Veel gestelde vragen over het forum
      JOINTJEDRAAIEN.NL - Smoking Community
      420Shop.NL
      "Wat je kunt maken, kun je ook kraken."

      Comment


      • Rreppellsteeltjam
        Rreppellsteeltjam commented
        Editing a comment
        3 planten en 25 gram wiet in huis, of verenigingen tot max 500 leute/henfsuchtiger.

      • Flip Hasjkip
        Flip Hasjkip commented
        Editing a comment
        Je mag 25 gr op zak hebben en 50 gr in huis.

      • Hork
        Hork commented
        Editing a comment
        Dan heb je na een rondje in het kleinste tentje met dito lampje al een strafbare hoeveelheid in je bezit. Net als hier in Nederland, 5 planten wordt niet vervolgd (als je er afstand van doet) maar er mag in feite niks aankomen. Nou geweldig wat fijn zulke legalisatie!

      #5
      Nu nog belgie

      Comment


      • NewNoobie
        NewNoobie commented
        Editing a comment
        True maar een stap voorruit

      • Hork
        Hork commented
        Editing a comment
        Welnee, wat hebben we als kwekers aan 50 gram legaal mogen hebben? Heel weinig! Dit is symboolpolitiek op z'n best.

      • NewNoobie
        NewNoobie commented
        Editing a comment
        Rondlopen met de wiet of 50gram fullmelt hasj/live rosin van maken

      #6
       
      Baas in eigen brein.

      Comment


        #7
        Legaal 3 plantjes in huis,daar kan je toch aardig van roken.
        verzonden vanaf mijn bos hut met tamtam

        Comment


        • Hork
          Hork commented
          Editing a comment
          Als je maar 50 gram mag hebben zou ik ze niet te groot laten worden.

        • Bo$wachter
          Bo$wachter commented
          Editing a comment
          Kleine kans dat ze dat komen controleren lijkt me. Ze zullen daar ook niet meer warm lopen als het ergens naar wiet ruikt. Hier heb je meteen heel de korps unit en de dorpsraad erbij staan..🤷🏼‍♂️ snap wat je bedoelt. Want met z’n regels blijf je aan het Kutte, maar eerlijk is eerlijk het is wel beter als hoe het nu hier is.. liefste willen we allemaal normaliseren lijkt me. Net als dat het met alcohol gedaan is.

        #8
        3 bomen buiten zou ik zeggen😁

        Comment


          #9
          Ze noemen het 'beperkte legalisatie' waarover vorig jaar Augustus al beslist is, zie hier voor het artikel.

          Ik snap niet dat men het hier toejuicht want 'beperkte legalisatie' betekent dat er ook nog steeds illegale aspecten aanzitten. Wanneer je legalisatie beperkt, dan beroof je het van de ware betekenis. Het is hetzelfde als iemand vrijheid beloven maar beperkte vrijheid geven. Kijk eens wat hierover op de site van nota bene Unicef staat.

          Wat moet je weten over vrijheid?
          Je kent het woord vrijheid vast wel, maar wat betekent het nou ook alweer precies? We bedoelen met vrijheid dat niemand je tegenhoudt om iets te doen of zeggen wat je wil. Dit betekent niet dat je alles moet kunnen doen of zeggen, vrijheid mag namelijk worden beperkt, maar alleen als dat echt nodig is voor de veiligheid.


          Beperkte legalisatie zou je niet blij maar woedend moeten maken, want het betekent alleen maar dat ze zich nu legaal met de burgers mogen bemoeien. Europa is een communistische politiestaat aan het worden en de burgers worden blij dat hun vrijheden worden afgenomen onder de noemer legalisatie. Rook er nog maar een!
          Horks Fototopic 2.0

          Comment

          Bezig...
          X