Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Cannabisplantage gaat in vlammen op in Edegem

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Cannabisplantage gaat in vlammen op in Edegem

Korting op 420shop
    In de Antwerpse gemeente Edegem heeft afgelopen nacht een zware brand gewoed in een woning in De Pelgrim. Het huis was onbewoond, maar de bewoners van enkele nabijgelegen woningen moesten even worden geëvacueerd. Tijdens de bluswerken werd duidelijk dat de woning waar het vuur ontstaan was, gebruikt werd als cannabisplantage.
    De hulpdiensten werden omstreeks 3.30 uur op de hoogte gebracht door een buurtbewoner. De vlammen sloegen op dat moment al uit het dak van de woning en bedreigden de aangrenzende huizen. De brandweer kon vermijden dat het vuur zich verder verspreidde.

De straat werd afgesloten voor het verkeer en drie woningen werden ontruimd. In totaal werden drie volwassenen en zes kinderen opgevangen in het hoofdcommissariaat van de politie aan de Prins Boudewijnlaan.

Omstreeks 5 uur konden zij allen opnieuw naar huis terugkeren, nadat netwerkbeheerder Eandis maatregelen had genomen en de nutsvoorzieningen hersteld had. Enkel het onbewoonde huis waar het vuur ontstond, raakte zwaar beschadigd. Binnen ontdekte de politie dat het huis gebruikt werd als cannabisplantage. Aangezien het al enkele maanden te huur stond, had niemand van de buurtbewoners eerder argwaan gekregen.

Parket en politie zijn een onderzoek gestart. Uit de eerste vaststellingen bleek dat de oorzaak van de brand een kortsluiting in het distributiebord van de elektriciteit was.
    Bron: HLN.
    ‘A lie gets halfway around the world before the truth has a chance to get its pants on’

Re: Cannabisplantage gaat in vlammen op in Edegem

Dit weekend kan ik dus de ravage gaan bekijken, omdat ik overnacht in Best Western Ter Elst. Voor alle duidelijkheid: die plantage was beslist niet van mij.

Comment

Footer Left Ad

Collapse
    Bezig...
    X