Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Koop voor augustus je lampen!

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Koop voor augustus je lampen!

    Korting op 420shop
    Philips maakt lampen fors duurder

    Van een onzer verslaggevers AMSTERDAM - Philips gaat de prijzen van zijn lichtproducten drastisch verhogen. Het concern meldt leveranciers nieuwe tarieven die voor sommige lampen tot 25% hoger liggen.







    Het grootste lichtconcern ter wereld ziet zich genoodzaakt gestegen grondstofkosten door te berekenen in zijn verlichting. Die verhoging varieert van 15 tot 25%.
    Vanaf augustus krijgen Amerikaanse bedrijven en retailketens de verhogingen voor de kiezen. Vooral de hogere prijzen voor de tl-buizen en fluorescentie zullen in de markt hard aankomen. Philips gaf een winstwaarschuwing voor zijn lichtdivisie vanwege teruglopende vraag. Voor de Nederlandse markt kon Philips gisteren nog geen prijzen noemen.

    Bron: http://www.telegraaf.nl/dft/nieuws_d...duurder__.html

    #2
    Re: Koop voor augustus je lampen!

    Ben ik even blij dat de zon nog warmpjes in z'n grondstofjes zit ...
    Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

    Comment


      #3
      Re: Koop voor augustus je lampen!

      Gelukkig zijn genoeg fabrikanten, mr.Philips is helemaal niet meer nodig.

      Comment


        #4
        Re: Koop voor augustus je lampen!

        Comment


          #5
          Re: Koop voor augustus je lampen!

          kweek gelukkig buitenshuis ) enkel voorgroeien/geslachtsbepaling gebeurd in de binnentuin.

          PPlantje
          ik ben niet verantwoordelijk voor uw interpretatie.

          Comment


            #6
            Re: Koop voor augustus je lampen!

            voor de micro kwekers onder ons is dit wel een klap ...mijn gedachten gaan dan ook uit naar hen

            Comment


              #7
              Re: Koop voor augustus je lampen!

              ergens snap ik het ook niet helemaal > edelgassen kunnen betrekkelijk simpel gewonnen worden, glas bestaat vnl uit silicium en dat is voor het oprapen...

              Misschien een klein amendement : grondstoffen zijn niet duurder geworden, nee in plaats daarvan is GELD minder waard geworden. Met speciale dank aan vriend Bernanke en zijn bankiersvriendjes.
              Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

              Comment


                #8
                Re: Koop voor augustus je lampen!

                Wat een drama zeg: een HPS-peer wordt 2 tot 4 euro duurder. Zou dat nu echt trauma's opleveren voor degenen die op 31-12 van enig jaar een overzicht maken van hun inkomsten en uitgaven? Dan koop je gewoon om de jaarwisseling luister bij te zetten Freixenet Negro in plaats van Veuve Clicot.

                Comment


                  #9
                  Re: Koop voor augustus je lampen!

                  prijsverhoging of niet, dit jaar staat o.a. een overheerlijke Deutz op het programma voor de eindejaarsviering Wat ik trouwens nooit heb geweten is dat dat champagnemerk ook gezien wordt als tractormerk, maar dat terzijde...

                  Ben het wel eens met Xtreme btw > ik ken maar weinig binnenkwekers (1 om precies te zijn) die dit soort zaken nauwkeurig meewegen in administratie etc.
                  Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

                  Comment


                    #10
                    Re: Koop voor augustus je lampen!

                    denk dat wij dan maar naar brussel moeten voor een stuun aanvraag net zo als de grieken ..
                    gr chef

                    Comment

                    Bezig...
                    X