Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Is het hennep of toch een tomatenplant?

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Is het hennep of toch een tomatenplant?

    Korting op 420shop
    Laatst gewijzigd: vrijdag 22 juli 2011 - 14:26 | Auteur: Yoeri Vugts

    Tomaten of toch hennep?

    ASTEN - Buurtbrigadier Frans Beijers uit Asten is voortdurend op zoek naar hennep. Samen met zijn collega's spoort hij de houders ervan op. Woensdag zag hij verdachte plantjes, maar dat bleken bij nader onderzoek onschuldige tomaten te zijn. En warempel: een dag later maakte hij het nog een keer mee.
    "We mogen niet zomaar een kas binnenlopen als we iets verdachts zien", aldus Beijers. "Dat gaat allemaal via het Openbaar Ministerie. Nee, meestal kijk ik met mijn verrekijker wat het is."

    Onschuldig plantje
    Dat deed Beijers woensdag ook toen hij verdachte planten zag. "Dat bleken tomaten of in ieder geval een onschuldig plantje." Donderdag stelde zijn collega voor om te gaan kijken bij een kas van een hobbytuinder. "Dat bleken opnieuw tomaten te zijn."

    Twitter
    Beijers is heel actief op Twitter. Meldingen worden door hem vrijwel meteen de wereld in geslingerd. Zijn 399 volgers op het sociale netwerk worden hierdoor op de hoogte gehouden van zijn werkzaamheden. "Dat werkt heel positief." Na zijn ’ontdekking’ kreeg hij dan ook meteen respons. "Ze waren eigenlijk alleen maar positief. Eentje was minder positief, die noemde mij sukkel. Maar dat doet me niets."

    http://www.omroepbrabant.nl/?news/15...atenplant.aspx



    P.S
    Ik had een ander woord in gedachten: nsb'er

    #2
    Re: Is het hennep of toch een tomatenplant?

    Idd !! wat een loser.

    Comment


      #3
      Re: Is het hennep of toch een tomatenplant?

      ja erger kan niet , de gestrekte handpalm naar voren kwam ook al in mijn gedachten
      die lul heeft blijkbaar niks beter te doen
      ff wat onrust gaan stoken
      a k e l i g t y p e bbrrrr

      mensen die zich zouden willen amuseren zouden zich op zijn twitteraccount kunnen aanmelden
      en hem de lakens eens uitdelen
      die gaat over de rooie!
      gegarandeerd !!!!
      lmao

      zit je wel in een bende misfits maar kwaad met kwaad bestrijden of niet soms ?

      Comment


        #4
        Re: Is het hennep of toch een tomatenplant?

        ik zou eerder voorstellen dat NIEMAND van het forum op zen twitter komt... zie dat hij halftijds gaat werken en een nieuwe hobby vindt
        verder lijkt het me ni echt wettelijk om in iemands eigendom binnen te gluren met een verrekijker... doe hem maar proces aan wegens schending van de privacy... kan ie daarover twitteren!!

        Comment


          #5
          Re: Is het hennep of toch een tomatenplant?

          1- midweekje centerparcs aanbieden "voor zijn diensten aan het volk"
          2- zodra hij weg is huis volzetten en sporen prepareren die wijzen op langdurig binnenkweken
          3- melding maken zodat de politie arriveert als hijzelf ook net terugkomt
          4- persberichten kant en klaar aanleveren inclusief "getuigen"verslagen van huisdealerschap, misbruik van "verslaafden" en zo verder

          ---
          klant : "mag ik 2 kilo tomaten alstublieft?"
          groenteboer : "welke mogen het zijn ? ik heb hier onder andere tros-, roma-, vlees , afijn een hele selectie"
          klant : "graag whitewidowtomaten"
          Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

          Comment


            #6
            Re: Is het hennep of toch een tomatenplant?

            Oorspronkelijk geplaatst door moreweed View Post
            1- midweekje centerparcs aanbieden "voor zijn diensten aan het volk"
            2- zodra hij weg is huis volzetten en sporen prepareren die wijzen op langdurig binnenkweken
            3- melding maken zodat de politie arriveert als hijzelf ook net terugkomt
            4- persberichten kant en klaar aanleveren inclusief "getuigen"verslagen van huisdealerschap, misbruik van "verslaafden" en zo verder

            ---
            klant : "mag ik 2 kilo tomaten alstublieft?"
            groenteboer : "welke mogen het zijn ? ik heb hier onder andere tros-, roma-, vlees , afijn een hele selectie"
            klant : "graag whitewidowtomaten"
            groenteboer: dan moet je bij Buurtbrigadier Frans Beijers ​zijn, hahaha

            Comment


              #7
              Re: Is het hennep of toch een tomatenplant?

              Zo'n volksverlakker trekt direct een bruin hemd aan als de moffen over de grens komen.

              Bhaaa, walgelijke antiburgers.

              Een hint; meestal deugen ze zelf niet. Zijn ze zelf gebruiker van iets of lopen bij de hoeren.
              Zet zo'n figuur maar eens flink te kakken, dan is het over.

              Grtz, HJM
              http://www.youtube.com/watch?v=zCvSc2b8CWc

              Comment


                #8
                Re: Is het hennep of toch een tomatenplant?

                wat is er mis met betaalde liefde ? ik betaal welliswaar geen geld maar een verhandeling over sterrenbeelden plus 2 witte wijntjes komt me niet anders over..
                Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

                Comment

                Bezig...
                X