Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

I-Dosing. Digitale drugs?

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    I-Dosing. Digitale drugs?

    Korting op 420shop
    GidsADHDwww.hln.be
    __________________________________________________ _____________________________

    Naar mijn mening is dit bullsh!t, je voeld je wat raar gewoon omdat je 15 +- minuten stil hebt gezeten met je ogen toe.. Dit is weer zoiets puur om geld te verdienen, niet slecht gevonden als je snel rijk wilt worden, als je het op youtube opzoekt zul je ongetwijfeld wel enkele I-Dose liedjes vinden. Maar naar mijn mening is dit puur tijdverspilling & geldverspilling als je hier geld in steekt!

    Grtz
    >>> Loving The Green Herbs <<<

    #2
    Re: I-Dosing. Digitale drugs?

    Das al oud nieuws eh,klopt natuurlijk geen reet van...

    Comment


      #3
      Re: I-Dosing. Digitale drugs?

      echt, dan mag ie idd verwijderd worden als ie al gepost is
      >>> Loving The Green Herbs <<<

      Comment


        #4
        Re: I-Dosing. Digitale drugs?

        Is volgens mij nog niet gepost, had er tenminste nog nooit van gehoord.. en oud nieuws is ook nieuws
        Of het van geen kanten klopt of toch wel??? Ik weet het niet, maar vind het wel onzin om zoiets te doen, maar da's mijn mening.

        Comment


          #5
          Re: I-Dosing. Digitale drugs?

          dat muziek het brein beinvloed is bekend, iets waar ik trouwens veelvuldig gebruik van maak (en zowat iedereen met mij, maar grotendeels onbewust).

          Of dit I-dope verhaal een broodje aap is weet iuk niet, maar vind het wel een interessante gedachtengang!
          Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

          Comment


            #6
            Re: I-Dosing. Digitale drugs?

            Oorspronkelijk geplaatst door vale View Post
            Is volgens mij nog niet gepost, had er tenminste nog nooit van gehoord.. en oud nieuws is ook nieuws
            Of het van geen kanten klopt of toch wel??? Ik weet het niet, maar vind het wel onzin om zoiets te doen, maar da's mijn mening.
            Is nog niet gepost dat ik weet maar bedoel dat er een jaar en half geleden nogal wat commotie rond was in de kranten,vandaar

            Comment


              #7
              Re: I-Dosing. Digitale drugs?

              Okay dan, compleet gemist (gebeurt wel vaker)....dus nieuw nieuws voor mij

              Comment


                #8
                Re: I-Dosing. Digitale drugs?

                Oud nieuws, och... Ik heb het even nagezocht: Volgens wikipedia is het verschijnsel ontdekt in 1839.

                Dat het nu wordt bestempeld als gateway-drug is zeker nieuws. Ik lach me dood. Ik hoop van harte dat het verboden wordt. Het is met ieder halfwassen synthesiser-programma een makkie om zo'n binaural beat in elkaar te zetten, dus de politie krijgt een leuke klus voor z'n kiezen met het controleren van home computers.

                Of 't werkt... Tjsa... Bij mij niet. Geef mij maar een jointje. Aan de andere kant: Binaural beats zijn tenminste gefundeerd in harde wetenschap. Het geluid bestaat, en dat is meer dan je kan zeggen van de invloed van de sterren, homeopatische slaapmiddelen of therapeutic touch. Binaural beats zouden kunnen werken.

                Comment


                  #9
                  Re: I-Dosing. Digitale drugs?

                  Hier kan je misschien nog eens verder kijken... toepasselijk
                  http://gethighnow.com/

                  Comment

                  Bezig...
                  X