Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Hennepplanten in tuinen Kapelle

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Hennepplanten in tuinen Kapelle

    Korting op 420shop
    KAPELLE - De politie Zeeland heeft vandaag in tuinen van twee woningen aan de Conferencestraat en het Schuttershof in Kapelle hennepplanten aangetroffen.

    Het gaat om ongeveer 10 planten per woning. De planten zijn inbeslaggenomen en vernietigd
    sigpic

    Vaderke Zijn eerste Micro KweekVerslag (
    Zambeza Seeds - Dutch Amnesia Haze) (2012)

    #2
    Re: Hennepplanten in tuigen Kapelle

    Gelukkig heeft onze staat weer een hardnekkige crimineel buitspel gezet...

    Chapeau!
    In a democracy you are allowed to say whatever you think but if it's smart thats the second.

    Comment


      #3
      Re: Hennepplanten in tuigen Kapelle

      Zal best flink geroken hebben in die buurt. Zaakje geuroverlast misschien.
      Is ook niet handig in een woonwijk.
      ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

      Comment


        #4
        Re: Hennepplanten in tuigen Kapelle

        Ik vind het nogsteeds raar, dat dit wel geuroverlast is en aangepakt moet worden. Terwijl een geitenboer, die je in een straal van 2 kilometer kan ruiken, geen probleem is.

        Hmmm, vreemd...

        Comment


          #5
          Re: Hennepplanten in tuigen Kapelle

          Als je in een woonwijk een geitenfokkerij begint krijg je ook problemen.
          ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

          Comment


            #6
            Re: Hennepplanten in tuinen Kapelle

            In een woonwijk wel, maar op het platteland, waar ook andere mensen wonen, zou een hennepplantage ook geen probleem moeten zijn dan. Die boer mag er immers ook lopen stinken.

            Of het nu in een woonwijk is of in de wolken, alleen al het feit dat er zo'n selectief onderscheidt wordt gemaakt tussen wat wel of geen overlast is, staat me niet aan.

            Maarja ik ben bang dat ik ermee zal moeten leren leven

            Comment


              #7
              Re: Hennepplanten in tuinen Kapelle

              Inderdaad, dat selectieve onderscheid...

              Ik heb achterburen die hun eigen curries maken. Om de dag moet ik mijn ramen een paar uur lang stijf dicht houden voor de stank. Maar dat is natuurlijk geen overlast, en klagen zou intolerant zijn...

              Comment


                #8
                Re: Hennepplanten in tuinen Kapelle

                Je hebt waarschijnlijk geen idee wat voor geur (24uur per dag) een tuintje met 10 planten verspreid.
                Als m'n buurman die zou hebben gaan we ook even praten.
                Kwekers zouden gewoon even beter na moeten denken.
                ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                Comment


                  #9
                  Re: Hennepplanten in tuinen Kapelle

                  Er is een heel breed spectrum met aspecten waar dit aan kan liggen, een discussie hierover is denk ik ook niet te doen.

                  Als het een zaakje geuroverlast is, vind ik dat het heel makkelijk is om verder te denken wat er dan ook eigenlijk onder zou moeten vallen.
                  Het kan ook inderdaad zijn dat deze persoon het beter van tevoren met de buren had kunnen overleggen, het aantal planten inperken, het beter binnen had kunnen doen etc. etc.

                  Het hoeft overigens nog niet eens zo te zijn dat geur echt de reden was. Het kan ook gewoon een naaistreek zijn als gevolg van een burenruzie of iets dergelijks.

                  Comment


                    #10
                    Re: Hennepplanten in tuinen Kapelle

                    Vaak gaan mensen zich ergeren als de oorzaak van de ergernis aan iemand toe te rekenen valt. Bijvoorbeeld: ik woon in een buitengebied waarbij kauwtjes (ook wel torenkraaien genoemd) en Turkse tortels 's-morgens vroeg lawaaiig zijn. Niemand is eigenaar van deze vogels dus er valt tegen niemand iets te klagen. Toen ik evenwel kippen ging houden en daarbij tevens een haan aanschafte kreeg ik commentaar van de buren, die overigens 50 meter van me af wonen, vanwege het hanengekraai . De haan is thans gebraden, ik moest hem echter alleen opeten, omdat vrouw en kinderen mij een dierenbeul vonden. 't Was trouwens een Orpington van ongeveer 2 kilo en hij smaakte wonderwel.

                    Comment

                    Bezig...
                    X