Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

100Kg hennep gestolen

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    100Kg hennep gestolen

    Korting op 420shop
    http://www.youtube.com/watch?v=huUNRW5S63o

    V
    eel kijk plezier
    sigpic

    #2
    Re: 100Kg hennep gestolen

    Persoonlijk vind ik dit topic niet heel relevant voor een hobby kweek forum.
    In a democracy you are allowed to say whatever you think but if it's smart thats the second.

    Comment


      #3
      Re: 100Kg hennep gestolen

      Mito, 't is toch gewoon wiet in het algemeen? Er staat namelijk ook dat topic van die voetbalvelden
      Enja..
      filmpje is intressant, ze denken dat ze veel weten maargoed als er niemand meer uitleg heeft zijn ze natuurlijk de klungel

      Comment


        #4
        Re: 100Kg hennep gestolen

        Nieuws is Nieuws.. La La Lalala



        Het grappig dat ik daar nog bijna (ik overdrijf een beetje) van me fiets werd gereden door een agent die zonder lichten / sirenes door rood reed.
        Ik dacht die zal wel haast hebben. Vervolgens kwamen er een aantal politie auto's met zwaailampen aanrijden. Vroeg me al af waarvoor het was maar nu is het duidelijk.
        Veel gestelde vragen over het forum

        JOINTJEDRAAIEN.NL - Smoking Community
        420Shop.NL - Headshop / Seedshop : Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

        Comment


          #5
          Re: 100Kg hennep gestolen

          t t t tzijn weer vreemdelingen zelle

          Comment


            #6
            Re: 100Kg hennep gestolen

            jou geef ik geen ongelijk & ik vind het best interessant omdat het erg recent nieuws is
            Last edited by ceBep; 15 August 2011, 22:41. Reden: gelieve bovenstaande bericht niet te quoten a.u.b.
            >>> Loving The Green Herbs <<<

            Comment


              #7
              Re: 100Kg hennep gestolen

              "....of weet u hoe deze mannen aan de hennep komen of waar ze deze gestolen hebben.." ja dat zal iemand ook echt ff vertellen als hij dat zou weten.........wat een knudde opmerking
              NLX outdoor kweek 2011
              Wierie Wierie`s Outdoor Festijn 2010
              De eerste maal; 4x NLX outdoor 2009

              Comment


                #8
                Re: 100Kg hennep gestolen

                100Kg? in zoon tasje? kan toch niet 100k in totaal ja.

                Comment


                  #9
                  Re: 100Kg hennep gestolen

                  Ooooooo best, de tas is van Dynema. Bevat ruim 100 kg. met een straatwaarde van 1 1/2 miljoen pleuro.
                  Er was ook de ge-organiseerde misdaad bij betrokken. Maar dat spreekt vanzelf.
                  Ook is de hele opsporing van dit alles te danken aan die ene blonde vetkuif. Zonder deze geweldige diender zouden de misdadigers Europa overspoeld hebben met verderfelijke, jeugt verpestende sofse drugse.
                  http://www.youtube.com/watch?v=zCvSc2b8CWc

                  Comment

                  Bezig...
                  X