Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Coffeeshops Maastricht weren Fransen, Belgen blijven welkom

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #16
    Re: Coffeeshops Maastricht weren Fransen, Belgen blijven welkom

    Ik wilde je zeer zeker geen dingen in de mond leggen $ir. Jullie taalstrijd ergert me niet, maar verwondert me slechts. Trouwens, mijn verwondering wordt ook gewekt, door een -wellicht ten onrechte door mij geconstateerde- vorm van "broodnijd". Vlamingen pretenderen de Walen te onderhouden.(als ik de politiek moet geloven). In Nederland loopt de provincie Groningen economisch achter op de meeste andere provincies: nochtans maken ze nauwelijks gewag van "ons aardgas", terwijl Slochteren toch echt in Groningen ligt.

    Comment


      #17
      Re: Coffeeshops Maastricht weren Fransen, Belgen blijven welkom

      extreme idd en toen zij rijker waren lagen de vlamingen op straat in de goot te sterven, nu geeft elke vlaming 2000€ per jaar aan de walen via belastingen
      Mij stoort het vooral dat met dat geld de vlamingen die in de winter op straat moeten slapen zouden kunnen geholpen worden (bijv)
      Ook de federale regering probeerd altijd de franstaligen hun zin te geven uit schrik om vlaamsgezind over te komen

      On topic: als de wouten nu een FR nummerplaat in de buurt van een shop zien staan zowiezo dat die persoon zal tegengehouden worden... gewoon weer extra manier om te staatskas te spijzen... en weer een stapje dichter naar het ultieme doel: sluiting van de shops...

      Comment


        #18
        Re: Coffeeshops Maastricht weren Fransen, Belgen blijven welkom

        Ikzelf zet mij persoonlijk in voor de Nederlandse taal rondt de Vlaamse gemeenten die bedreigd worden door verfransing, en de rand rond brussel.
        Als het aan de walen lag sprak de kabeljauw frans op het strand van oostende.
        Een koningshuis waar ze in het palijs enkel frans italiaans en spaans spreken als hoofdtaal, kan ik mij in Nederland niet voorstellen. Maar ja mss kunnen ze op deze manier hun nederlands bijschaven. Zoals sir al aangaf komen de meeste runners uit... ja wel.

        Grtz
        420Shop, Online Headshop, Seedshop, Cannabis Souvenirs & Lifestyle
        Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

        Comment


          #19
          Re: Coffeeshops Maastricht weren Fransen, Belgen blijven welkom

          @eefenkevin... Je hebt gelijk buiten dat drugsrunners in coffeeshops kopen. Ik ken verschillende dealers die gewoon thuis adresjes hebben in tilburg , maastricht .. . ben zelf ooit ook eens meegegaan naar zo een dealer . Lekker chill , plantjes op terras , warschijnlijk ook nog een kweekverslag op dit forum

          Comment

          Bezig...
          X