Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Nieuwe stap wietproef: in tientallen coffeeshops alleen nog legale wiet

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Het is een uur rijden maar ik overweeg om er vandaag even te gaan buurten.
    Baas in eigen brein.

Comment

• Bobledsgrow
      Bobledsgrow commented
      Editing a comment
      Inderdaad 30min vanaf hier
      En om de zowahh uit te testen
      Isdat de moeite wel waard
      Kan ik gelijk mijn cocos perliet mix bestellen 😉 zit namelijk in de zelfde gemeente

• Hork
      Hork commented
      Editing a comment
      Ik kom regelmatig in Grunn en zal ook daar wel eens ff wat proberen.

Ik ben bij drie geweest. Rij nu naar huis, kom er op terug.
    Baas in eigen brein.

Comment

• parakweker
      parakweker commented
      Editing a comment
      Welke soortjes heb je allemaal gehaald? En wat kostte het?

• Takketoelli
      Takketoelli commented
      Editing a comment

• Hork
      Hork commented
      Editing a comment
      Ben ik ook benieuwd naar.

Ok, thuis. Afbeeldingen uploaden met VPN gaat niet lekker op een mobiel dus dan maar ff zo.
    Als eerste ben ik naar de Vliegende Hollander gegaan. Daar hadden ze best veel maar Niet echt iets waar ik naar op zoek was.

Beveiliger voor de deur, jong gastje type fatbike. Vriendelijk.
    Ik herkende niets van het interieur maar was er ook al meer dan dertig jaar niet geweest.
    Ik was gefocussed op de kaart en kletste wat met die lui daar toen een dertiger het steeds had over 21 euro, goedkope wiet blabla. Kreeg het zakje in mijn handen gedrukt om te ruiken, niets mis mee.

Ik denk dat dat kleine topjes waren, ik was er niet naar op zoek dus heb er niet veel aandacht aan geschonken. Nu pas zie ik op de kaart mixed up indica en sativa 5 gram voor 21 euro.

Gezellig druk.

Ik heb de Gelato van Hollandse Hoogtes daar gekocht en de Santa Maria van Fyta. Puur omdat ik het nog nooit heb gehad en dat van Hollandse Hoogte wat ik zocht er niet was.

20250408_141424.jpg

Toen naar Dees. Geen beveiliger.
    Dees herkende ik na meer dan dertig jaar nog goed, althans het bovenste gedeelte met die stoeltjes en de rare ingang met brug. De bekende ordner met zakjes wiet was er niet meer.

Tijdje zitten kletsen, geen Hollandse Hoogte, wel andere aanbieders.

Galactic Haze gekocht van Leli Holland b.v.

Toen naar Metamorfose gelopen. Ook een beveiliger, vriendelijk.
    Daar de Permanent Marker gekocht van CanAdelaar en de Exodus Cheese van Hollandse Hoogtes.

Al met al hebben ze veel maar niet altijd wat je zoekt.

​20250408_162854~2.jpg​
    Baas in eigen brein.

Comment

• Eclecticon
      Eclecticon commented
      Editing a comment
      Lol! Is het een Horka ipv een Fyta?
      Mooie prijzen en nu op mijn gemak zie en herinner ik me veel meer lekkers. Jammer dat het bijna een uur rijden is vanuit dit uit de hand gelopen inteelt piratentent dorp.

• Hork
      Hork commented
      Editing a comment
      Nee het is de Core cut en niet de Hork cut! De Amnesia Core cut is een SSH bag find van ene Core uit Amerika die een paar jaar geleden hier in de lage landen nagenoeg uitsluitend gekweekt werd o.a. ook door mij.

Dus de stek komt uit het illegale milieu waardoor de legale wiet indirect nog door de achterdeur komt.

• Urban
      Urban commented
      Editing a comment
      Knap, de santa maria op 18-12-25 geoogst.

Ik zie hier ook wat info:
    Wietproef.info. 80 vind-ik-leuks · 36 personen praten hierover. Informatie over de “Wietproef” 🇳🇱 Experiment Gesloten coffeeshopketen Controlled cannabis supplementen chain Maastricht, Arnhem,...
    Baas in eigen brein.

Comment

Exodus Cheese van Hollandse Hoogtes - Hand Trimmed.
      Oogst 22-8-2024
      Verpakt 21-10-2024
      Harde toppen, gewicht dik in orde. Heerlijke geur. Ik ken dit spul niet, heb maar 1x cheese gerookt en dat vond ik toen scherp.
      Straks ff roken in een waterpijp.

20250408_212443~2.jpg 20250408_212729.jpg 20250408_212844.jpg​
      Baas in eigen brein.

Comment

• Hork
        Hork commented
        Editing a comment
        Dit ziet er goed uit, wat was de prijs?

• Eclecticon
        Eclecticon commented
        Editing a comment
        Weet ik niet meer, volgens mij een tientje?Metamorfose. Als ik aan het kletsen ben vergeet ik dingen zoals een foto maken.

Ik zag gisteren videos van dat kleine dikke Turkachtige kereltje met bril, unkle Kush of zo? Die test ook veel legale wiet. Normaal hou ik niet van die kinderzooi maar het was in dit geval leerzaam want hij zegt ook wat er nog op de markt komt, legt het onder een microscoop, test thc en terpenen etc. Wat een tolerantie heeft die gast zeg, het is net Hoogovens. Nu wou ik dat ik meer shops bezocht had en meer had gekocht. Goede diesel bijv.

Wat goed is, is het kut dan zegt hij dat, ook al kent hij de kwekers. Je ziet hem batches bekritiseren maar later ook weer bewonderen. Niet op de persoon dus maar puur over het produkt.
      Last edited by Eclecticon; 9 April 2025, 11:02.
      Baas in eigen brein.

Comment

• Takketoelli
        Takketoelli commented
        Editing a comment
        Ik kijk ze ook wel eens hoor, hoe meer meningen, hoe beter ik die van mij kan vormen

Die cheese zou hier een topwietje kwa uiterlijk zijn. Ik durf te beweren dat mijn wiet beter is dan 80% van wat hier in de shop ligt. Niet overdreven. Dan zie ik die cheese en daar heb ik hetzelfde bij. Das erg veelbelovend.
        Dat moet ook, mensen moeten bereidt zijn meer te betalen voor de veel betere kwaliteit als die illigale troep. Bij mijn thuisdealer kost de wiet 5 euro nu

• Eclecticon
        Eclecticon commented
        Editing a comment
        Ik weet niet of ik je goed begrijp. Je zegt dat deze flut topjes van Hollandse Hoogtes goed beoordeeld zouden worden op looks door die YouTubers maar dat jouw cheese er veel beter uitziet?

Ik hoop het voor je en geloof het ook wel. Je maakt mooie dingen.

Verder kan ik weinig zeggen over cheese ken het niet en koop het nooit, weet niet wat normaal is maar ik was wel goed en lekker stoned gisteren.

Ik denk dat de prijzen van de legale wiet tzt omlaag gaan ivm concurrentie. Het komt nu pas op gang. Op straat zal het ook omlaag gaan wegens minder vraag.

Hier had je altijd een aardig Marokkaantje op een fiets. Heb hem al een paar jaar niet gezien. Nu schijnt er zo'n gesjeesde speed of coke mislukte op dat straat gebeuren gezet te zijn. Het zal, loopjongens wil ik niet in de keet, die weten vaak ook niks, zitten mentaal op slot in de 90's en zitten me te dicht op inboedel hoardende junk taferelen.

De coffeeshops hier zijn erg erg slecht. In Groningen heb ik echt gesprekken en lol met die gasten. Hier niks van dat.

Ik had het gisteren met metamorfose personeel over oude hashsoorten die ze daar al een eeuw verkopen. Dat ben je straks allemaal kwijt zei ik en dat bevestigden ze.

Ik denk dat hash blijft maar dat het straat wordt. Beter want het blijft dan te koop maar die lui weten meestal niks. "Goed? Ja goed, nee deze hoofd" daar kun je niks mee. Alles heet dan zero zero.
        Last edited by Eclecticon; 9 April 2025, 12:22.

• Takketoelli
        Takketoelli commented
        Editing a comment
        Nee, ik bedoel dat mijn wiet en ook die legale exodus cheese van jou beter zijn dan wat hier in de shop ligt. Zonder gein.
        Dus kwa kwaliteit enzo ben ik wel enthousiast

Prijzen moeten iets zakken ja, dat zou perfect zijn.
        Hash komt ook wel goed. Dat maken ze dan zelf en die gaat super zijn, misschien wel beter dan ooit, net als nu de wiet. Anders zwarte markt.

Dat Santa Maria weer te koop is is wel top!
      Ik wil wel zaden van the original.

Greyvol is er wel mee bezig geweest maar ik ben wat dat betreft het verhaal ff kwijt.
      Baas in eigen brein.

Comment

• Greyvol
        Greyvol commented
        Editing a comment
        Ja, dat is helemaal top
        Komt goed, ben al aan het ruimen geslagen in de berging. Daar was ook de stink van Cees gevallen, dus is nu lekker fris

• Eclecticon
        Eclecticon commented
        Editing a comment
        Biohazard!! 😂

• Takketoelli
        Takketoelli commented
        Editing a comment
        Goed plan allemaal!
        @Hork!!

Deze, heel benieuwd.

20250409_130257.jpg
      Last edited by Eclecticon; 9 April 2025, 16:37.
      Baas in eigen brein.

Comment

• Takketoelli
        Takketoelli commented
        Editing a comment
        Vol verwachting klopt ons hart!

• Takketoelli
        Takketoelli commented
        Editing a comment
        Nu is het nog wel een collectors item, met die datum

• Eclecticon
        Eclecticon commented
        Editing a comment
        Ik wil deze vanavond niet testen want het is een aphrodisiac las ik.. misschien krijg ik Bertina van de Coop nu eindelijk zo ver.

Ik denk dat die hele batch verkloot is Takke, ze stellen hem niet in per zakje.

Tilburg Toermalijn 11 april.

20250412_215150.jpg
      Last edited by Eclecticon; 13 April 2025, 01:57.
      Baas in eigen brein.

Comment

• stafford
        stafford commented
        Editing a comment
        Eclecticon ik denk dat de prijzen wel eens zakken na 2,- euro tot 2,50 max en voor het echte echte exclusive max 3,- dus op dat gebied heeft de overheid al gewonnen,ik kan me niet inbeelden dat er gurus hokken gaan opzetten voor de commerciële handel met 2,- eraan.

Zouw het niet netjes zijn als dat nu gebeurd,dat ze gelijk het fake gedoogbeleid voor eens en altijd begraven gaan,en 5planten legaliseren zodat het hele probleem gelijk is opgelost dan in een klap.

Zouw ze wel eens netjes staan.

• Eclecticon
        Eclecticon commented
        Editing a comment
        Raar dat mijn reactie op staff ergens middenin belandde

• Urban
        Urban commented
        Editing a comment
        broodkwekers zijn er niet meer echt, die zitten allemaal in spanje pgr wiet te kweken die tot nu toe in de meeste shops ligt, misschien stopt de import van die rommel nu als de shops vol liggen met staatswiet.

Zelfs headbanger
      Baas in eigen brein.

Comment

Gelato 41 Hollandse Hoogtes
        Kleine topjes, gewicht in orde, heerlijke geur.
        Steek hem zo in de fik. 20250413_000513~2.jpg 20250413_000706.jpg
        Baas in eigen brein.

Comment

Breda

image.png​
          Baas in eigen brein.

Comment

• Takketoelli
            Takketoelli commented
            Editing a comment
            Volgens mij in venlo wel, al ben ik al jaren niet meer in een shop geweest.
            Maar deze prijzen doen mij denken aan de prijzen van vroeger, maar toen waren het wel guldens.

• Hork
            Hork commented
            Editing a comment
            Ja de euro heeft nu ongeveer dezelfde waarde als destijds de gulden, economen noemen het niet voor niks een failliete munt.

• Wesley pipes
            Wesley pipes commented
            Editing a comment
            Tillburg had 6 legale kwekers en een paar gedoogde op de menu. Enkel wat maroc meegedaan is dan wss nederlandse maroc lol

Net nu wil limburg in belgie gebruikers boetes tot 8000 euro opleggen voor cannabis , de ironie is woon je daar op de grens ben je redelijk in tweestrijd toch met jezelf de staat en in welk deel van de tuin je er 1 opsteekt...
          Ganja always does the trick.

Comment

• Fenderbender
            Fenderbender commented
            Editing a comment
            Kzie dat er in mijn stad iemand 8000 euro boete gehad heeft in Brabant maar ja voor 100 planten in zijn woning.. ok.. maar als ze voor eindgebruiker nultolerantie willen en zo'n boete? Is da enkel Limburg initiatief? Want ja den Bart is gene drugs voorstander da weet ik, als da elders ook komt verkoop ik de boel en naar de Alpen in Duitsland of naar Portugal fuckit

• Wesley pipes
            Wesley pipes commented
            Editing a comment
            De ene zeggen goed de andere zeggen dom . Int verkeer 4 op 5 zegt goed nultolerantie, dan zegt er 1 slimmerik waarom tekenen die testen dan dagenlang nadien? Zouden ze dat beter niet eerst aanpakken alvorens keihard wetten toe te passen? Alles inbegrepen, terwijl er geen slachtoffers of schade is , je gewoon tekent bij wat teveel ? Kom dat neer op 1 jaar wachten , alles kwijt,herdoen psych testen, auto? Verzekering? 15000 euro en miserie en wat nog . Eerder kilos coke bedragen dat hoor en dan nog

• Hork
            Hork commented
            Editing a comment
            Dat riekt naar burgers melken, cannabis is het perfecte verdienmodel voor maffiastaten. Immers, je legaliseert het in de ene staat, schakelt de concurrentie uit, strijkt alle winst op en coffeeshops kopen van jou of sluiten de deuren.

Amateurs:
          (van rechts onder beginnen a.u.b. )
          Attached Files

Comment

• Babz
            Babz commented
            Editing a comment
            To play devils advocate, Ik zou zelf ook niet in een lucht willen leven waar ik misselijk van word of koppijn van krijg.
            Ze moeten gewoon niet in kassen kweken simpel.

• Bo$wachter
            Bo$wachter commented
            Editing a comment
            Zit ik allemaal moeite te doen om die lucht binnen te houden omdat ik anders m’n tent dicht getimmerd krijg en dan kunnen die legale aardappels met de ramen open kweken? Bizar verhaal dit.. ben het ook volledig met die mensen eens want als je in die lucht heledag hangt krijg je barstende koppijn. Vroeger in m’n glorie jaren 5 tal grote wietplanten uit de tuin geknipt en boven m’n bed allemaal draadjes gespannen zodat ik onder een wiet hemel kon slapen.. vond ik stoer… na 2/3 dagen hoofd pijn echt niet gezond. Planten weg gehaald hoofdpijn weg.

Dus kan me ergens voorstellen als je er 250000 planten hebt staan en de raampjes open doet dat dat vervelend kan zijn.

• Takketoelli
            Takketoelli commented
            Editing a comment
            Ik ook ja. Die kwekers zijn compleet achterlijk. Alsof ze per se willen laten mislukken allemaal. Hoe dom kun je zijn

De hasj moet gewoon import worden vanuit marokko. Daar is het kweken nu ook geregeld

Comment

• Takketoelli
            Takketoelli commented
            Editing a comment
            Gaat niet gebeuren
        Bezig...
        X