Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

DNA van wiet ontleed in Amsterdam

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #16
    Re: DNA van wiet ontleed in Amsterdam

    Oorspronkelijk geplaatst door moreweed View Post
    geestverruimende tulpen...wtf ? dat wordt weer eennieuwe generatie bollenslikkers.
    Whahaha en wat dacht je van trip tomaten ook lekker .

    @ Moreweed en Blani

    Je kan een aap een jasje aantrekken,maar het blijft een aap.
    Wil zeggen dat je een gek een jointje kan geven,maar het blijft een gek.
    De onberekenbaarheid blijft hetzelfde.
    Sterker een gek die onder een sterke high verkeerd is zelfs nog gevaarlijker (feitelijk bewezen)
    Dus wiet is iig volgens mij een gematigde rustbrenger,tis net hoe jouw state of mind is.

    Greetzz

    Comment


      #17
      Re: DNA van wiet ontleed in Amsterdam

      Je hebt waarschijnlijk gelijk, KrisChronic. Helaas.

      Ik dacht nog even dat Palin, Paus en Donner misschien minder geloofwaardig zouden worden als ze in het openbaar stoned zouden verschijnen... Maar kunnen die mafkezen nog minder geloofwaardig worden dan ze al zijn? 's Werelds domste blondje, een seniele pedofiel in een jurk en een alcoholische zuurpruim... Nee, het wordt niks.

      Ik ga mijn gen-manipulator weer voor een zinniger project inzetten. Ik probeer mijn hond te kruisen met wiet. Dat beest levert dagelijks een stofzak vol haar op, en met wat gekloon en gemanipuleer moet ik die stofzak kunnen leegroken. Het woord "hasjhond" gaat een nieuwe betekenis krijgen als het aan mij ligt!

      Comment


        #18
        Re: DNA van wiet ontleed in Amsterdam

        cool, mag ik dan wat stekken van je hond ? liever geen zaad...
        Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

        Comment


          #19
          Re: DNA van wiet ontleed in Amsterdam

          Alsof je het zaad van mijn hasj-reu zomaar cadeau zou krijgen! Nee hoor: Die kan je voor 1000 euro per uur huren om je hele kennel te bevruchten. Het beste dat ik je kan geven is een feminized hasj-pup. Niet vergeten 'em zindelijk te maken, op te voeden en 3 maal per dag uit te laten.

          Maar ik heb misschien een beter idee. Ik ben nu bezig het THC-gen te koppelen aan een retro-virus en een kattegriepje. Daarmee besmet ik de kat van de buren. Binnen een week is de hele buurt gesmet, binnen een maand de hele stad, en volgende zomer kun je hasj-katten vinden van Finland tot Griekenland. Waar je maar op vakantie gaat: Aai een plakkerige kat, wrijf de hars in je jointje, en vliegen maar!

          Comment


            #20
            Re: DNA van wiet ontleed in Amsterdam

            Tja blijf graag realistisch .
            Behalve over je honden en katten idee daar ga ik maar al te graag in mee

            Comment

            Bezig...
            X