Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Van Marlboro naar marihuana: tabaksreus stapt in legale Nederlandse wiet

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Van Marlboro naar marihuana: tabaksreus stapt in legale Nederlandse wiet

Korting op 420shop
    Tabaksproducent Philip Morris, tegenwoordig Altria, is in het Nederlandse wietexperiment gestapt door deels eigenaar te worden van de grootste deelnemende teler. Dat blijkt uit onderzoek van Investico, De Groene Amsterdammer en NU.nl. Experts vrezen dat agressieve verkooptactieken van de tabaksindustrie terugkomen op de Nederlandse cannabismarkt.

Aggressieve verkooptactieken is wat ze schuwen, niet hoe bewerkt een natuurproduct bij de consument komt . Ook 7000 chemicalieën in wiet straks, zoals tabak , hopelijk niet...

Als je het product aanpast en het via chemiek verslavender maakt, heb je geen reclame nodig of verkooptactieken , je wil altijd meer . Voeding en freemium gaming, niet gerelateerd, komen altijd op hetzelfde neer , dopamine hits , tot het lijf vergeet hoe dat natuurlijk gebeurd. Ik zit ergens tussen gen x en z maar ja .

Zit er nog coke in cola , of is het weg op papier, of is het een stofje erin die je smaakpallet wegveegd, zodat de volgende slok opnieuw even goed smaakt ?

Kwou een filmpje posten van the fast show waarin de zoon overal rondloopt ain't life brilliant , milk is brilliant , this crack in the road, brilliant ! Dan sketch erna de vader it's all rubbish you know , phones rubbish , tv rubbish , sports now a days , rubbish ...

En ik ga weg en weer tussen die twee maar dat zegt mss meer over mij dan over de wereld , lol

99,9% denkt wss dit is slecht. Maar de 0,1 ontvangt het geld dus wat gaat r gebeuren

Maar ik zie dat het al gebeurd is ?

En doe je het volgens geweten, gebeurd het toch , loopt r een ander weg met het geld of ja.

Net zoals ai , zijn sommige dingen onvermijdelijk als de geldstroom duwt en duwt. Als ai niet echt aanslaat pomp er nog een trillioen in, en duw het in je wezen .

Ganja always does the trick.

Comment

Bezig...
    X