Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Gerichte drugs- en alcoholcontroles in onze politiezone tijdens het weekend

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Gerichte drugs- en alcoholcontroles in onze politiezone tijdens het weekend

    Korting op 420shop
    Gerichte drugs- en alcoholcontroles in onze politiezone tijdens het weekend

    Dit nieuwsartikel is er een van de zovele maar ik stond toch even verbijsterd dat men 17wietzaadjes in beslagnam dit is toch legaal?

    #2
    Re: Gerichte drugs- en alcoholcontroles in onze politiezone tijdens het weekend

    Ik vind dit zeer lachwekkend eigenlijk. 16 man ingezet en een hond en dan na het lastigvallen van 95 personen niet meer dan 2 gebruikershoeveelheden kunnen tonen als resultaat, waar zelfs nog zaden bij zitten die volgens de EU wetten gewoon toegestaan zijn.
    Net als bij de alcoholcontrole op de zondag was het dus zo'n 2% die positief was, te weinig om de overige 98% lastig te vallen vind ik zelf.

    Comment


      #3
      Re: Gerichte drugs- en alcoholcontroles in onze politiezone tijdens het weekend

      Dat ze in godsnaam boeven gaan vangen1
      Poepzak 2015 - Amnesia, AK47, Red Purps, Auto Bubble & Sweet Mango Autoflower

      Comment


        #4
        Re: Gerichte drugs- en alcoholcontroles in onze politiezone tijdens het weekend

        Ik vind dit wel en niet lachwekkend. Lachwekkend voor de blauwe sukkels, die zulle wel flink gebaald hebben Maar niet lachwekkend voor degene die onnodig gestoord werden.

        Dit nieuwsartikel is er een van de zovele maar ik stond toch even verbijsterd dat men 17wietzaadjes in beslagnam dit is toch legaal?
        @saroto: Ik dacht dit ook ja. Ik weet dat aan en verkoop van ALLE zaden legaal is in de EU... Maar of je ze op zak mag hebben dat weet ik niet. Dit klinkt belachelijk, maar het zou me niet verbazen eigelijk =)

        Comment


          #5
          Re: Gerichte drugs- en alcoholcontroles in onze politiezone tijdens het weekend

          wat een helden zeg...
          Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

          Comment


            #6
            Re: Gerichte drugs- en alcoholcontroles in onze politiezone tijdens het weekend

            Waarschijnlijk hebben de betrokken personen getekend dat ze de zaadjes afstaan. Ook al zijn de niet illegaal.
            Veel gestelde vragen over het forum

            JOINTJEDRAAIEN.NL - Smoking Community
            420Shop.NL - Headshop / Seedshop : Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

            Comment


              #7
              Re: Gerichte drugs- en alcoholcontroles in onze politiezone tijdens het weekend

              Waarom zouden ze dit in godsnaam doen...? Denken dat ze anders in de problemen komen? Pffft tis toch erg zenne, ik zou zelf echt zohard slechtgaan moesten ze onwillig mijn zaadjes afpakken... Ale ja, ik denk dat ik het gewoon niet zou toestaan...

              Peace

              Comment


                #8
                Re: Gerichte drugs- en alcoholcontroles in onze politiezone tijdens het weekend

                gelukkig weer wat criminalteit in de kiem gesmoord, chapeau!
                In a democracy you are allowed to say whatever you think but if it's smart thats the second.

                Comment


                  #9
                  Re: Gerichte drugs- en alcoholcontroles in onze politiezone tijdens het weekend

                  16 man en dan 0,8 gram moehahahahahahaha

                  Comment


                    #10
                    Re: Gerichte drugs- en alcoholcontroles in onze politiezone tijdens het weekend

                    Oorspronkelijk geplaatst door ganjamandavy420 View Post
                    Waarom zouden ze dit in godsnaam doen...? Denken dat ze anders in de problemen komen? Pffft tis toch erg zenne, ik zou zelf echt zohard slechtgaan moesten ze onwillig mijn zaadjes afpakken... Ale ja, ik denk dat ik het gewoon niet zou toestaan...

                    Peace
                    Wel ja, waarom zou je die zaadjes nodig hebben eigenlijk? Liever afstand dan binnen 3 maand een huiszoeking.
                    Langs die kanten worden vaak controles gehouden voor zon zaken vanwege de grenscriminaliteit. Pech dat de zware jongens weer door de mazen van het net geglipt zijn.

                    Grtz $iR
                    sigpic

                    Comment


                      #11
                      Re: Gerichte drugs- en alcoholcontroles in onze politiezone tijdens het weekend

                      Oorspronkelijk geplaatst door $ir_Smoke_Allot View Post
                      Liever afstand dan binnen 3 maand een huiszoeking.

                      Comment

                      Bezig...
                      X