Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Uitnodiging voor actie bijeenkomst 21 september.

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Uitnodiging voor actie bijeenkomst 21 september.

    Korting op 420shop

    Voor meer info:
    e-mail

    tav. J. Oomen of D. Bergman

    Bron: Website VOC

    logo.gif
    Last edited by QnQ; 14 September 2011, 09:15.
    ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

    #2
    Re: Uitnodiging voor actie bijeenkomst 21 september.

    Hey Q,

    Bedankt dat je ons op de hoogte stelt.
    Ik ben er waarschijnlijk wel bij.
    Veel gestelde vragen over het forum

    JOINTJEDRAAIEN.NL - Smoking Community
    420Shop.NL - Headshop / Seedshop : Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

    Comment


      #3
      ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

      Comment


        #4
        Re: Uitnodiging voor actie bijeenkomst 21 september.

        heb wel intresse maar kan nie door de weeks

        en al helemaal nie overdag k.u.zooi

        maar ben het wel met je eens wel RAAR
        Mocht ik door de wiet bezwijken, mocht ik door de hasj vergaan,
        laat dan op mijn grafsteen schrijven: "Ik was te stoned om op te staan''

        Comment


          #5
          Re: Uitnodiging voor actie bijeenkomst 21 september.

          Ik moet eerlijk zeggen als het buiten Brabant was geweest de kans kleiner was dat ik ging.
          Ben benieuwd wie er van het forum nog meer aanwezig zullen zijn?
          Veel gestelde vragen over het forum

          JOINTJEDRAAIEN.NL - Smoking Community
          420Shop.NL - Headshop / Seedshop : Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

          Comment


            #6
            Re: Uitnodiging voor actie bijeenkomst 21 september.



            IK VINDT:

            Ik kan ook niet daarom heb in eerste instantie al niet gereageerd. Ja het is kut dat de shops dicht gaan maar ja goed dan gaat iedereen thuis kweken en krijg je meer Dealers op straat.
            De regering op dit moment zijn een Stel lamzakken. Coffieshops brengen ook geld in het laadje van de staat. En aangezien we geld te kort hebben moeten ze dat nu al niet doen want dat bevordert alleen maar het illigale Cirquie
            en dat brengt geen centje in de la. Bezuinigen op ambtenaren bezuinigen op zorg enz enz enz. IK VINDT dat ze de Geiteschijt magen krijgen. Als die fucking dikkoppen daar eens 20% van hun jaar salaris inleveren en der rest van die dikke bonussen die er jaarlijk gegeven worden eens verminderen met 50% over heel nederland worden we allemaal beter van. Fuck de Europesche unie.
            ok ik laat me weer te ver gaan en stop al. Daarom reageer ik al niet op dit soort onnozelheden die mensen verzinnen.
            Die lul die daar staat te protesteren om cananbis te verbeiden of shops te sluiten ook zoiets. Als blijkt dan zijn wijf Longkanker heeft en Canabis dit vermindert en zij er nog 10 jaar langer door leeft zonder complicatie dan voer hij haar dat met de paplepel.
            Dat die Vuile hypocriten toch diare krijgen.
            Ooooo KKKKK dan. Zo ben ik dat ff kwijt.


            http://www.nowpublic.com/thc_marijua..._harvard_study
            Last edited by MrVooDoo; 19 September 2011, 13:08.

            Comment


              #7
              Re: Uitnodiging voor actie bijeenkomst 21 september.

              Ik woon iets tever,

              sorry guys!

              Comment


                #8
                Helaas ik ben er niet bij door omstandigheden, het is goed de krachten te bundelen zeker voor zo'n goede zaak als dit, legaliseer en hou op met dat betuttelen we zijn toch allemaal wijs genoeg.
                Er is zoveel te koop wat duizenden malen schadelijker is dan onze wiet, hoeveel alcohol doden per jaar daar tegenover hoeveel wiet doden? Let wel het is ontzettend dom om stoned achter het stuur te kruipen of met een bong achter de kiezen een hersen operatie te doen net zo dom als een kilo suiker achter elkaar op te eten. Deze regering vind dat we steeds meer zelf moeten regelen en neemt ons op allerlei vlakken zorg en onderwijs af, mogen we dan ook zelf bepalen wat we tot ons nemen? Of het nu is voor ontspanning of medicinaal het is ons lichaam onze geest en onze keuze graag een beetje respect uit Den Haag. Wiet zullen we altijd blijven gebruiken maar waarom worden we als crimineel neergezet en dwingt men ons in de illigaliteit we verzorgen plantjes en helpen met het vernietigen van de o zo gevaarlijke wiet door het langzaam en vol genot op te roken.
                Veel succes voor die mensen die gaan in geest sta ik achter jullie!!


                Groet, Abyker
                Groet

                Comment


                  #9
                  Trouwens ik zou beter een bong of twee kunnen nemen voor dat ik een hersenoperatie uitvoer want zonder kan ik het al helemaal niet.


                  Groet, Abyker
                  Groet

                  Comment


                    #10
                    Re: Uitnodiging voor actie bijeenkomst 21 september.

                    werken... anders graag aanwezig geweest

                    Comment


                      #11
                      Hoe is het gegaan?


                      Groet, Abyker
                      Groet

                      Comment

                      Bezig...
                      X