Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Fransen boos om 'discriminatie' coffeeshops

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #16
    Re: Fransen boos om 'discriminatie' coffeeshops

    De soep wordt niet zo heet gegeten als die opgediend wordt, Stafford. Natuurlijk kweken de meeste mensen meer dan nodig is dan voor eigen gebruik. Het meest interessant is het antwoord op de vraag: wat gebeurt er met het "overschot"? In mijn geval: ik verblijd daarmee onze dochter, mijn broer en een neef en het restant gaat naar een palliatieve instelling.

    Comment


      #17
      Re: Fransen boos om 'discriminatie' coffeeshops

      Wat jij met je eigen wiet doe gaat niemand wat aan, daar ben je geheel vrij in.
      Je mag het vertellen of je zwijgt als het graf.....

      Comment


        #18
        Re: Fransen boos om 'discriminatie' coffeeshops

        Zo'n oogstje, daar kom je wel door heen. Wat is het nou helemaal? Onder 600 watt heb je in het beste geval 600 gram iedere twee maanden. 300 gram per maand, 10 gram per dag. In "Polderwiet" wordt een vrouw beschreven die (medisch) iedere dag vijftien gram rookt. Als zij dat kan als oud, ziek vrouwtje, dan kun je als gezonde volwassen vent toch minstens het dubbele wegstomen.

        Lukt dat niet (watje!) dan zijn er best leuke dingen te doen met het overschot. Heel leuk is, om een mini-barbeque in huis te halen en daar een ons wiet bovenop te verbranden. Dat levert een stoned feestje op; geloof me. Heb je geen ons voorradig, dan kan je met een kleinere hoeveelheid nog steeds een auto vullen. Ramen dicht, ventilatie uit, stereo aan - knallen maar! Niet rijden, natuurlijk.

        Mocht je in de natuurgoden geloven, dan kan je altijd nog wiet offeren. Op het kampvuur gooien, op de grond strooien... vraag maar een boomknuffelaar.

        (Misschien zijn er zelfs mensen met een wietfetish. Google kan ze niet vinden, gelukkig - en als ze bestaan: BEK DICHT! Ik wil NIET weten wat viezigheid je uithaalt met je goeie wiet! Zelfs niet als je het niet oprookt achteraf!)

        Anyway: Voor iedere rechter moet duidelijk zijn dat thuiskwekers nog steeds wiet tekort komen, en dus allemaal nog bijkopen in de shop.

        Comment


          #19
          Re: Fransen boos om 'discriminatie' coffeeshops

          ik wil wel kweken voor ontwikkelingssamenwerking dan... de stichting "grenswerk"whoehahaa
          Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

          Comment


            #20
            Re: Fransen boos om 'discriminatie' coffeeshops

            Gaan we de balen wiet droppen uit vliegtuigen? Ik draag ook mijn onsje bij voor die zuidelijke stakkers.

            Comment

            Bezig...
            X