Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

15% grens 'flauwekul'

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #16
    Re: 15% grens 'flauwekul'

    als ze nu eens wiet onder de 15% gaan verbieden
    we hebben betere wiet, we verbruiken minder wandt we moeten er minder tussen draaien
    voor hetzelfde te bekomen los daarvan dat het waarschijnlijk betere kwaliteit is, dus betere smaak
    allezins, die regels slaagt op niks, dat je ze niet boven 60% thc mogen gaan
    & met die hash olie of hoe dat ook allemaal noemt begrijp ik maar voor een wietje van
    15% of 20% zie ik het nu niet van in, maarja is men persoonlijke menng dan
    allezins bye bye hasjes

    Comment


      #17
      Re: 15% grens 'flauwekul'

      Het hele hasj olie is evil beleid is ook idioot. Je verdunt dat spul toch gewoon of rookt een piep klein beetje ipv een halve gram. Ik blijf terug komen bij whiskey drink je niet uit een bierpul en sterke wiet rook je niet puur (of er moeten hier mensen zijn die 1 gram ssh in een joint niet te veel vinden). Ik denk dat hasj olie te makkelijk te smokkelen is en dat ze er hierdoor een harddrug van gemaakt hebben.
      Het verschil in effect is ook niet te verklaren door alleen naar het THC gehalte te kijken, dat relatief kleine procentuele verschil tussen standaard wiet en extra sterke kan niet de oorzaak zijn van het effect want dan zou ik met een andere dosering hetzelfde effect moeten krijgen van de standaard soortjes. En van een white widow heb ik nog nooit zo getript als van een amnesia.

      Comment


        #18
        __________________________________________________ ______________

        When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.


        sigpic

        Comment


          #19
          Re: 15% grens 'flauwekul'

          Ik denk ook niet dat het grootste deel wat ze verkopen troep is. Ik heb al vaker wat bij smartshops gehaald en wat me wel opvalt is dat de natuurlijke middelen(salvia , damania , truffels etc) wel werken zoals beloofd. Ik heb toen bij een online smartshop tussen die pilllen gekeken die ze hadden en er een paar van uitgeprobeert waaronder Happy caps, waarvan in de beschrijving stond dat dit een gevoel vergelijkbaar met xtc gaf , alleen dat het niet slecht voor je was .
          vervolgens eet ik 2 van die caps op. half uurtje later hartkloppingen , piep in de oren, duizeligheid. geen enkel gevoel van euforie. aan de ene kant kreg ik wel iets energie maar ik voelde me lichamelijk helemaal kapot. bij ingredienten stond dat het bijna alleen cafeine was(en dan als je de grootte van de pillen zag leek dit bijna een overdosis caffeine als je 2 pillen nam).Toen ik deze had besteld kreeg ik er ook sex-e ppillen bij(voor super goede sex ), dit was ook een flop en deed egt niet wat het beloofde.
          dus mijn mening is dat de natuurlijke middelen in smartshop prima werken maar die pillen van allerlei soorten en maten over het algemeen helemaal niet goed werken , ze doen niet wat ze beloven en zijn waarschijnlijk veel schadelijker dan word beweerd door de smartshop.

          Comment


            #20
            Re: 15% grens 'flauwekul'

            volgens de laatste onderzoeken is XTC helemaal ni slecht voor je... een hele karrevracht XTC + halve fles eristof en nog paar trekken jonko tijdens feestavondje zoals sommige het doen is iets anders eh!
            Of troep... maar van slecht gestookte alcohol ga je ook dood hoor..
            En je moet is iemand die NIET blowt zo een happy cap geven das lachen hoor wij als blowers zijn gewoon al happy op een druggy level dus...

            Comment


              #21
              Re: 15% grens 'flauwekul'

              The message you have entered is too short.


              trimbos 15%.pdf

              Comment


                #22
                Re: 15% grens 'flauwekul'

                Uit dat rapport (pagina 12)

                In de hennepplant is Delta-9-THC slechts voor een klein deel in vrije vorm aanwezig. Het grootste deel van de stof is aanwezig in de vorm van zuren (THC-zuren) die bij verhitting, bijvoorbeeld door roken of koken, spontaan tot delta-9-THC decarboxyleren.
                Die rechtzaak wil ik zien: De coffeeshophouder die verdedigt dat alleen na verhitting het THC-percentage boven de 15% komt en dat hij niet kan instaan voor hoe zijn klanten zijn spullen consumeren. Misschien is een sticker "Alleen voor koude, orale consumptie" al genoeg om de rechter tevreden te stellen.

                Comment


                  #23
                  Re: 15% grens 'flauwekul'

                  ze zijn niet goed bij hun hoofd laaten ze de groote dingen maar eerst regelen
                  daar zijn ze al niet zo best in en dan moeten dit soort zaaken het ontgelden belagelijk

                  Comment


                    #24
                    Re: 15% grens 'flauwekul'

                    Oorspronkelijk geplaatst door Xtreme View Post
                    @Shades of Green:90 % van de dingen in de smartshop is inderdaad troep

                    Comment


                      #25
                      Re: 15% grens 'flauwekul'

                      ze kunnen het kweken beter weer over laten aan de kleine thuis kwekers
                      die nu niet meer durft te kweken vanwege alle risco,s om je huis kwijt te raken
                      want de grote kwekers kijken niet zo nauw
                      de kwaliteit maakt ze niks uit ze gooien er van alles in om zo grote opbrengst mogelijk te krijgen
                      of dat goed is voor de gezond heid en als ze het doen vanwege een te hoge thc gehalte
                      waar kan ik dan nog een goede haze wietje roken voor mijn pijn klachten
                      dan moeten ze ook alle alchol soorten gelijk trekken 15 %
                      ik zie meer mensen met alchol problemen dan blow problemen
                      kut regering met hun klop jacht op de wiet brance
                      wil het over een paar jaar wel zien nog meer de criminele sector in duwen
                      waar zijn ze toch mee bezig
                      greetz van een mediblower

                      Comment


                        #26
                        Re: 15% grens 'flauwekul'

                        Pak gewoon de zwaardere drugs aan en laat ons gewoon 10 planten in een mooie klein kamertje neerzetten met een paar lampen erboven en ze zullen zien dat de criminaliteit omlaag gaat. Truffels e.d. mogen van mij wel blijven.
                        Mijn joints verzekeren tegen brandschade.

                        Comment


                          #27
                          Re: 15% grens 'flauwekul'

                          dat ze dit maar laten zoals het is!
                          hebben ze niet genoeg werk?

                          Comment


                            #28
                            Re: 15% grens 'flauwekul'

                            dat wil ik toch eens gaan uitproberen : of ik blijer wordt van nuchter of stoned kijken naar het opblazen van hummers.

                            maar ik denk dat er weinig verschil is, blij is..da's geen maat. je bent blij of je bent het niet, digitaal zeg maar. ben nu erg blij met dat blok hasj bijv en ben nog blijer dat dat een fijn stuk hasj is, met meer dan voldoende stoute stofjes. 15%...rofl
                            Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

                            Comment


                              #29
                              Re: 15% grens 'flauwekul'

                              *herehttp://ukcia.org/wordpress/?p=50

                              Comment


                                #30
                                Re: 15% grens 'flauwekul'

                                15% is flauwekul das nou wel duidelijk zeker na het lezen van het bovenstaande stuk. Gelukkig dat overheden geen interesse hebben in goed onderzoek in dit geval zouden ze kunnen gaan pleiten voor het aan banden leggen (lees verbieden op lange termijn) van de zaadhandel. Want wiet is tegenwoordig immers gevaarlijk sterk (niet in balans dus). Laten ze het feit dat dit een gevolg is van repressief beleid maar even achterwege zoals gewoonlijk.

                                Comment

                                Bezig...
                                X