Mededeling

Collapse
No announcement yet.

'Dit is coffeeshopje pesten'

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

'Dit is coffeeshopje pesten'

Korting op 420shop
    AMSTERDAM - Coffeeshophouders en de verslavingszorg in Amsterdam vinden het voorgenomen verbod op zware softdrugs onuitvoerbaar en slecht onderbouwd. Er is eerst meer onderzoek nodig.

Dat zeggen uitbaters en de zorginstantie tegen AT5. Onderzoek van het Trimbos Instituut over de gevolgen van zware softdrugs zou niet sterk genoeg zijn.
    Wiet waarvan het gehalte van de werkzame stof THC meer dan 15 procent bedraagt, komt op de harddrugslijst. “Maar ik heb geen laboratorium, hoe moet ik dan beoordelen wat het THC-gehalte is?”, vraagt coffeeshophouder Michael Veling zich af.
    “De politiek kan dit niet van ons eisen. Het lijkt meer op coffeeshopje pesten.” Het overgrote deel van de verkochte wiet bevat meer dan 15 procent THC. De coffeeshops die dat straks nog verkopen riskeren flinke boetes.

http://www.telegraaf.nl/binnenland/1...?sn=binnenland
    Stultus es, qui facta infecta facere verbis postulus.

sigpic

FAQ links over kweken

Never give in — never, never, never, never, in nothing great or small, large or petty, never give in except to convictions of honour and good sense.
    W.L.S. Churchill

Re: 'Dit is coffeeshopje pesten'

Bulllllllllshit!
    Dat ze gewoon zeggen dat ze veel hogere inkomsten willen uit coffeeshops en daardoor willen dat er slechte kwaliteit verkocht word zodat de mensen mèèr roken. Da's ni moeilijk om eens eerlijk te zijn ze!

Als ik 5 gram zeer povere eigen kweek rook is dat op op 4 dagen. Als ik 5 gram pardoefmokerslagweed rook is dat op op 3 weken.
    Ik weet ni maar ik rook nog maar 25 jaar en heb er niet genoeg ervaring mee om dat te weten.

Waarschijnlijk ben ik ook te dom om het te begrijpen, of zit ik hier veel te stoned door van mijn koffie te drinken, maar waar is het probleem in feite? AAAAAH !!! Da ligt bij het verpilzuchtige uitgeefgedrag van de regering dat gecompenseerd moet worden!!! Zeg dat dan direct hé seg ...
    Klootjespolitiek door klootjespolitiekers geslikt door het klootjesvolk (maar niet door den blower)

Comment

Re: 'Dit is coffeeshopje pesten'

Juist ja, ik ben het volledig met je eens!
      De blower is niet dommer zoals ze denken
      Stultus es, qui facta infecta facere verbis postulus.

sigpic

FAQ links over kweken

Never give in — never, never, never, never, in nothing great or small, large or petty, never give in except to convictions of honour and good sense.
      W.L.S. Churchill

Comment

Footer Left Ad

Collapse
      Bezig...
      X