Mededeling

Collapse
No announcement yet.

'Je ziet dat hennep, net als heroïne en cocaïne, vaker versneden wordt'

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: 'Je ziet dat hennep, net als heroïne en cocaïne, vaker versneden wordt'

ik heb het wel vaker gehoord maar ben het nog nooit tegen gekomen gelukkig (nou is de laatste keer dat ik wiet heb moeten kopen ook al erg lang geleden...)

hier gebruikt men nog weleens (zilver)zand of andere troepjes... bah!
    Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door HJM View Post
      (...) als de wiet moeilijk brand en harde as maakt, is het behandeld met een ongevaarlijke, wietverzwaarder. (...)
      Dat vind ik nogal een bewering.
      Hoe komt dat misplaatste bijvoeglijk naamwoord daar ?
      ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

Dompelwiet kan anders best gevaarlijk zijn, als ze het door een loodbad halen . Dan rook je de longen zo de verdoemnis in! Gelukkig komt dit niet veel voor maar dit is in Duitsland aangetroffen op inbeslaggenomen wiet.
        Meestal worden wel minder gevaarlijke produkten gebruikt maar dit is dus één van de redenen dat ik zelf beginnen kweken ben, geen gerotzooi en gefoefel met ons geliefde plantje!!!

Comment

Ik wil hier verder niet op in gaan omdat het hier ook vol zit met .................................................. .................................................. .................................................. ..............................................mens en waar ik niet zoveel mee op heb.

En over taal wil ik het ook niet hebben, want ik kwam nooit verder dan een 6 je.

Maar als je mij niet geloofd, maakt het ook niet uit in de tijd der gedane zaken.
          http://www.youtube.com/watch?v=zCvSc2b8CWc

Comment

Wiet wordt niet versneden maar verzwaard: een of andere zoete kleverige substantie (cola of haarlak) er over spuiten en vervolgens er zilverzand op strooien. En het fabeltje dat wiet "versterkt" wordt met cocaïne of lsd mag ook wel eens de wereld uit. Cocaïne is nauwelijks rookbaar, tenzij in crack en dat geeft dit slechts een "flash" van enkele minuten. Bovendien lijkt het me vrij zinloos om een relatief goedkoop product te verzwaren met dure producten.

Comment

Dit heb k gehoord wat ze doen om de wiet zwaarder te krijgen.

Alle natte wiet in een betonmixer gooien met een beetje cementpoeder er bij.
              En de drooge slechten wiet uit kloppen en dan die thc er van goed onder door mixen in de betonmixer,en dat gaat naar het buiten land als het droog is.
              Gzz

Comment

ik heb bij de bazar in apeldoorn ook wel het gevoel dat ze er iets overheen spuiten, haarlak ofzo... daar zit zo'n rare smaak aan soms..

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door pietweed View Post
                  Dit heb k gehoord wat ze doen om de wiet zwaarder te krijgen.

Alle natte wiet in een betonmixer gooien met een beetje cementpoeder er bij.
                  En de drooge slechten wiet uit kloppen en dan die thc er van goed onder door mixen in de betonmixer,en dat gaat naar het buiten land als het droog is.
                  Meestal laat ik daartoe een betonmixerauto met pomp aanrukken. In een gewone mixer gaat maar 70 liter, in een auto 10.000 liter. Waarom die pomp? Ik ben te lui om 980 keer met een kruiwagen heen en weer te lopen om in en uit te laden. Meestal meng ik er 20 zakken cement van 25 kg door. Ga maar na: 20 zakken van 25 kg is 500 kg meer gewicht a raison van 4000 per kg. Levert me toch € 2.000.000 extra op. En dat wekelijks!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door smokert View Post
                    ik heb bij de bazar in apeldoorn ook wel het gevoel dat ze er iets overheen spuiten, haarlak ofzo... daar zit zo'n rare smaak aan soms..
                    Daar heb ik nog nooit iets van gemerkt bij Bazar.
                    Wel, dat ze soms slechte wiet hebben, vol takjes, wat me na een paar keer deed besluiten om zelf maar weer een zaadje te ontkiemen.

Verzwaren van wiet is natuurlijk niet iets van de laatste tijd, dat gebeurt al sinds de seventies.
                    Gemalen oude bulbs of TL buis, bespoten met 7-up, zelfs ijzerpoeder en zand.
                    Er zijn nu ook gewoon chemische stoffen te koop in de louche shops, om je wiet mee te verzwaren.
                    Of dat nou echt "versnijden" is weet ik niet..
                    ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

versnijden:
                      Vermengen van een bepaalde drug met niet werkzame stoffen(zoals,glucose,bakpoeder,enz.)
                      Gevonden op http://www.woorden-boek.nl/woord/versnijden

Dit is het "verdunnen" van de drug door toevoeging van andere stoffen (vaak om meer te kunnen verdienen aan dezelfde hoeveelheid drugs)

Dus je kan het wel degelijk versnijden noemen

Comment

Bezig...
                      X