Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Paus hekelt Nederlandse wiet en hoeren

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Paus hekelt Nederlandse wiet en hoeren

    Korting op 420shop
    Paus Benedictus XVI heeft de Nederlandse regering gewaarschuwd voor een te liberale aanpak van drugsgebruik en prostitutie.

    In een gesprek met de nieuwe Nederlandse ambassadeur in Vaticaanstad prees de paus vrijdag ook de huidige aanpak van drugs en prostitutie.
    Maar een te liberale houding kan er volgens de paus toe leiden dat individuen de maatschappij schaden.
    "Terwijl uw land de rechten vooropstelt van het vrije individu om eigen keuzes te maken, moeten keuzes waardoor mensen schade berokkenen aan zichzelf of anderen worden ontmoedigd", aldus de Plaatsbekleder van Jezus Christus op Aarde.

    http://www.bnr.nl/topic/politiek/619...wiet-en-hoeren




    Hoor eens wie er klaagt:
    Citaat: De seksuele misbruikzaken hebben geleid tot 40 procent meer opzeggingen bij de Duitse Rooms-Katholieke Kerk in 2010 vergeleken met 2009. Circa 180.000 katholieken hebben in 2010 de kerk verlaten, bleek woensdag uit berekeningen van het weekblad Die Zeit.

    En volgens de berichten is 2011 niks beter....BAH.

    ...
    Wir haben es nicht gewusst......
    Last edited by ceBep; 22 October 2011, 03:04.

    #2
    Re: Paus hekelt Nederlandse wiet en hoeren

    Dat mensen nog steeds luisteren naar die vrouwen hatende, pedofile home club.
    Ik begrijp er geen reet van, Stichting Martijn wordt (terecht) verboden, met wat mazzel. Maar die Roomsen blijven maar in aanzien, bizar.
    De inquisitie, het kinder gefriemel, het wegmoffelen van nazies, allemaal nog steeds vergeven.
    Ik begin ook maar zo'n kerk, net als Lou de Palingboer.
    Dan mag ik het ook allemaal.
    http://www.youtube.com/watch?v=zCvSc2b8CWc

    Comment


      #3
      Re: Paus hekelt Nederlandse wiet en hoeren

      pedofile home club.

      Comment


        #4
        Re: Paus hekelt Nederlandse wiet en hoeren

        Hmmm... De paus heeft een hekel aan cannabis en hoeren.....
        Toeval, ik heb een hekel aan de paus (No offence to the catholic guys

        Comment


          #5
          Re: Paus hekelt Nederlandse wiet en hoeren

          Kan me voorstellen dat hij daar commentaar op heeft.....hij moet het doen met koorknaapjes

          Comment


            #6
            Re: Paus hekelt Nederlandse wiet en hoeren

            en muffe miswijn

            Comment


              #7
              Re: Paus hekelt Nederlandse wiet en hoeren

              tja, de oude nazi ideologie speelt weer op toch.

              heil benedictus, of was het geil.

              Comment


                #8
                Re: Paus hekelt Nederlandse wiet en hoeren

                Ach, de kerk is toch allang achterhaald. God bestaat niet en het enige dat er door dat figuur gepredikt wordt is hypocritie.
                Laat ze eerst eens van kinderen afblijven voordat ze kritiek hebben op anderen.

                Comment


                  #9
                  Re: Paus hekelt Nederlandse wiet en hoeren

                  Ik zou zeggen:"Aborteren die smerige maffia bende". Of ze allemaal 30x laten neuken (zonder condoom, want die verbieden ze) door een paar Afrikanen met HIV.

                  Comment


                    #10
                    Re: Paus hekelt Nederlandse wiet en hoeren

                    Ik hekel religie wat nu?
                    In a democracy you are allowed to say whatever you think but if it's smart thats the second.

                    Comment


                      #11
                      Re: Paus hekelt Nederlandse wiet en hoeren

                      Zoveel problemen die opgelost zouden zijn moest er in diene bijbel hier en daar iets anders geschreven staan. Ik zeg zo maar iets:

                      En god zei: ga en vermenigvuldigt u, maar probeer eerst zoveel mogelijk op een wijze die geen kinderen teweeg brengt zodat ge er beter in wordt.

                      Johannes verkoos celibatair te blijven, en al de anderen lachten met hem en dachten 'daar loopt het nog slecht mee af'. En zij gingen naar huis en namen hun vrouw in de kont op de keukentafel, zoals geschreven staat dat op dinsdag moet gebeuren.

                      Comment


                        #12
                        Re: Paus hekelt Nederlandse wiet en hoeren

                        die gaat ons niet meer bedanken voor de bloeme

                        als ze niet kunnen witwassen, wat maar ook, dan bestaan ze niet,die Pilatussen


                        de goorste pot nat midden in de stad Rome
                        ik ben niet aan het drome
                        mannen in rokken of gewade
                        die het fatsoen blijve schade
                        terug de brandstapel op
                        zoals bij mond en klauwzeer
                        die Vatikaanse zweer

                        Comment


                          #13
                          Re: Paus hekelt Nederlandse wiet en hoeren

                          Moet de paus zeggen met z'n schijnheilige katholieke pedofielen kerk, die geestelijken hebben zeker nooit sexafspraken ofzo!
                          Last edited by DaGanjaMan; 7 November 2011, 14:46.

                          Comment


                            #14
                            Re: Paus hekelt Nederlandse wiet en hoeren

                            De ideeen van de Paus worden een stuk begrijpelijker als je de "ethiek" van de kerk begrijpt. Het zit zo:

                            De kerk maakt zich niet druk over slachtoffers. Of je nou verkracht bent, gemarteld of vermoord, het maakt allemaal niks uit, want het wordt toch in de hemel gecompenseerd. Twintig keer verkracht? Een glaasje ambrozijn extra en een kwartiertje op de knie van God, en alles is weer goed.

                            De kerk maakt zich alleen maar druk over daders, en dan nog alleen de daders waar God last van heeft. Van kruistochten of een condoomverbod heeft God geen last, dus dat is geen misdaad. God heeft wel last van mensen die blowen, op zondag werken of kinderen verkrachten - maar het maakt weer niks uit wat voor misdaad je begaat en hoevaak, want je komt toch in de hel. Of je nou blowt, moordt of verkracht: Het is allemaal hetzelfde.

                            De Catholieke kerk gaat nog verder: Elke misdaad wordt vergeven als je een paar wees-gegroetjes opzegt. Daarmee hebben ze natuurlijk iedere gelijkenis met ethiek losgelaten en zijn ze volledig in limbo beland.

                            Comment


                              #15
                              Re: Paus hekelt Nederlandse wiet en hoeren

                              de paus zou wat mij betreft het goeie voorbeeld van z'n idool moeten volgen : aan het kruis, publiekelijk, en een algeheel verbod in de wijde omtrek op wederopstandingswekkers
                              Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

                              Comment

                              Bezig...
                              X