Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

"Neen, agent. Ik dronk niet, ik blowde"

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    "Neen, agent. Ik dronk niet, ik blowde"

    Korting op 420shop

    De agenten waren niet opgezet met de voorraad waarmee de man rondliep.
    Het heimelijk gedoe in een park trok de aandacht van een patrouille. Twee agenten stapten op de man en hij haalde meteen het beste excuus boven. "Ik ben niet dronken, ik heb 'gesmoord'". Als excuus voor het negeren van het drankverbod kon dat wel tellen maar de agenten waren niet opgezet met zijn drugsgebruik.

    Timothy Soldani was naar een park getrokken in Portland in de staat Oregon. De 36-jarige ging op een bankje zitten en rolde een joint. Niet al te openlijk natuurlijk want naast het drankverbod in het park mag er nergens geblowd worden in Portland. Zijn heimelijk gedoe was een patrouille niet ontgaan. De agenten dachten meteen dat de Amerikaan aan het drinken was en gingen verhaal halen. Soldani moest het park verlaten en uitleg verschaffen. "Ik was niet aan het drinken, ik was aan het blowen", sprak de Amerikaan en hij haalde nog een voorraadje marihuana uit zijn zakken, om zo de agenten te overtuigen. Die schrokken en sloegen de Portlander meteen in de boeien. Soldani werd achter de tralies gegooid op beschuldiging van drugsbezit en dealen. (vsv)
    sigpic

    Vaderke Zijn eerste Micro KweekVerslag (
    Zambeza Seeds - Dutch Amnesia Haze) (2012)

    #2
    Re: "Neen, agent. Ik dronk niet, ik blowde"

    lol ook een groot licht die jonge

    Comment


      #3
      Re: "Neen, agent. Ik dronk niet, ik blowde"

      in repressief 'america' baat eerlijkheid niet
      tis en blijft een spijtige zaak

      Comment


        #4
        Re: "Neen, agent. Ik dronk niet, ik blowde"

        Oorspronkelijk geplaatst door Vadertje View Post
        De agenten waren niet opgezet met de voorraad waarmee de man rondliep.
        Dat vind ik dan weer zo jammer,..

        waarom zijn ze niet opgezet?
        waarmee zouden ze dan moeten zijn opgezet? met de voorraad wat de man in zijn zakken had?
        lekker muziekje opgezet dan maar
        __________________________________________________ ______________

        When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.


        sigpic

        Comment


          #5
          Re: "Neen, agent. Ik dronk niet, ik blowde"

          Aha, ze waren nog niet definitief afgewerkt ?

          Opzetten ;
          Het te prepareren dier word gevild middels een buik- rug- of flank snede.
          De gehele huid inclusief poten en/of vleugels en kop word los gemaakt van het vlees lichaam.
          Daarna word de huid binnenstebuiten gekeerd en worden vlees- en vetresten verwijderd.
          Vervolgens gaat de huid in een desinfecteer- en looibad en word daarna grondig gewassen en gedroogd.
          Van het vlees lichaam word een afdruk gemaakt.
          Aan de hand van deze afdruk word een kunst lichaam gesneden of gespoten uit kunststoffen, of gewikkeld met houtwol en watten.
          Met klei word de anatomie zoveel mogelijk nageboetseerd. hierna word de huid over het kunstlichaam getrokken en dichtgenaaid.
          Het preparaat word vervolgens op een voetplank of ornament geplaatst. de kunst ogen worden ingezet en met spelden word de huid rond om de ogen en lippen vastgezet.
          Het preparaat word in een zo natuurlijk mogelijke stand gemodelleerd, moet vervolgens een paar weken drogen en kan definitief worden afgewerkt.
          ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

          Comment

          Bezig...
          X