Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Piloot en stewardess stoned in cockpit

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Piloot en stewardess stoned in cockpit

    Korting op 420shop
    De luchthavenpolitie in het Russische Magadan heeft een piloot uit de cockpit gehaald, die onder invloed van drugs een toestel met 192 passagiers wilde starten. Artsen stelden bij de man en de hoofdstewardess verse sporen vast van het gebruik van marihuana. Dat heeft het persagentschap Interfax dinsdag gemeld.

    De piloot wilde het vliegtuig van de luchtvaartmaatschappij Yakutia Airlines meer dan 6000 kilometer ver van de havenstad Magadan naar Moskou brengen. Een vervangende bemanning kon met twaalf uur vertraging vertrekken.

    Onlangs nog werd in Rusland een andere piloot tegengehouden, in wiens bloed sporen van synthetische drugs waren vastgesteld.

    Bron : Het Nieuwsblad.be.

    #2
    Re: Piloot en stewardess stoned in cockpit

    Wat maakt het toch uit? Velen denken dat je stoned achter het stuur van een auto evengoed of zelfs beter dan clean rijdt. Het moet toch kunnen, nietwaar? Ik vraag me alleen af of ik een van de weinigen ben, die echt zo onnozel is, om niet achter het stuur te kruipen wanneer ik geblowd heb. Het geeft toch een fantastisch gevoel om lekker door de bochten te "driften". Dat dacht dat 18-jarige manneke uit Kapelle-Biezelinge ook met zijn Golf-GTI. Terzijde: de verzekering stond op naam van zijn moeder, omdat de verzekeraar er niet over peinsde om zo'n scheurijzer met een onervaren chauffeur in dekking te nemen. Alleen de nabestaanden van de 25 jarige motorrijdster, die hij al "driftend" doodreed, konden weinig begrip opbrengen voor zijn rijstijl. En zijn schaamteloze gedrag: petje achterste voren, t-shirt, rafelige spijkerbroek, kauwgomkauwend, zonder enig berouw bij de rechtzitting: daar zijn nauwelijks woorden voor te vinden.

    Comment


      #3
      Re: Piloot en stewardess stoned in cockpit

      Maar een vliegtuig kan gewoon op de automatische piloot.
      't Is niet zo dat ze minstens een hand aan het stuur moeten houden.
      ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

      Comment


        #4
        Re: Piloot en stewardess stoned in cockpit

        Dont drink and drive, just smoke and fly high haha

        Comment

        Bezig...
        X