Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Stop huisuitzetting wiettelers.

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #16
    Re: Stop huisuitzetting wiettelers.

    Ghehehehehe. grapjas.

    Comment


      #17
      Re: Stop huisuitzetting wiettelers.

      @ eefenkevin:Ik heb zo het idee dat er zo nog wel een paar experimenten zijn die we kunnen doen... nu nog een zondebok vinden (best iemand nemen die het gewoon voorheeft) EN een advocaat want alhoewel we hier een raadsman hebben zitten, geeft die spijtig genoeg liever commentaar op andere mensen hun zinsbouw en ideejen dan dat hij zich wat meer in het cannabis-juridische verdiept... ja jij extreme

      Mijn studierichtingen waren (internationaal) fiscaal en bestuursrecht. Door deze achtergrond weet ik wat meer af van strafrecht dan de gemiddelde leek, maar ik ben zeker niet deskundig. En ik heb geleerd om me van mening te onthouden over zaken waar ik onvoldoende van af weet. Als jij dat ook zou doen dan zou dit forum een hoop onzin zijn bespaard.
      Last edited by Xtreme; 14 November 2011, 09:09.

      Comment


        #18
        Re: Stop huisuitzetting wiettelers.

        Oorspronkelijk geplaatst door eefenkevin View Post
        En de andere mensen die juridische achtergrond hebben maken zichzelf al helemaal niet kenbaar...
        mijn juridische achtergrond heeft zich voornamelijk ontrolt aan de verkeerde kant van het hekje zeg maar... het zou werkelijk een epische misser zijn van deze of gene om mij op te roepen als wat dan ook in de hoop op strafontloping. In voorkomend geval zou ik vanachter de coulissen misschien wat nuttig materiaal kunnen verstrekken (stoute polaroids van de rechter bv)...

        BTW : bestuursrecht is breder gezaaid (maar goed, je hebt wellicht zelf ook gewoon een rijbewijs)
        Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

        Comment


          #19
          Re: Stop huisuitzetting wiettelers.

          toch heeft veiligheid ook een factor,alle spullen die wij kopen zijn gekeurd,dus veilg voor gebruik ,toch geld het ook voor kweken,niet te min word er gerotzooit met hete spullen of men leest nie goed op jointje draaien hoe het moet,ik bedoel ook met de Certificering een bewijs dat je mag kweken ,en bij controle je kaart kan laten zien,je staat dan geregistreed.
          de straf die je nu krijgt is wel erg zuur en hard,denkelijk word er te veel zwartgeld verdiend,maar goed een petitie tegen dit uitzeten kan je van mij, de volle steun krijgen.

          Comment


            #20
            Re: Stop huisuitzetting wiettelers.

            Oorspronkelijk geplaatst door Xtreme View Post
            Als jij dat ook zou doen dan zou dit forum een hoop onzin zijn bespaard.
            en was het geen forum maar een theorieboek

            Bedoelde enkel dat als het cannabisgerelateerde deel van het wetboek voor iemand begrijpelijk en toegankelijk genoeg is dat het dan voor jou zal zijn..
            de gemiddelde leek waaronder ikzelf hangt na 3 zinnen al vast door de ondoordringbare zinsbouw en de rare woordkeuzes...
            En iemand raad geven in die zaken is ook niet te doen zonder de achtergrond erachter te kennen, maar het zou wel leuk zijn moest er een blowende advocaat is zeggen van 'awel kijk, ik verdiep me derin en ga pro deo tot op het bot voor iemand bij wijze van experiment'.....
            en MW hoe ga je da doen? fotograferen terwijl je zijn vrouw....
            Last edited by smokeykev; 14 November 2011, 01:18.

            Comment


              #21
              Re: Stop huisuitzetting wiettelers.

              dirty mind is a joy forever

              dat zwarte geld is direct gerelateerd aan de moeite die wordt gedaan om het tegen te gaan, mate van illegaliteit zie je terug in de prijs so to speak. Je zou denken dat slimme mensen op machtige plekken dat wel door hebben. En dan is de stap "met intentie" ook niet al te ver. Petities ..ik teken natuurlijk wel maar ben ook teveel hollander om niet uit het oog te verliezen dat zelfs in die markt een bubbel wordt opgeblazen

              Terry Pratchett had een interessante benadering met letterlijk uit de illegaliteit halen van alle misdaad. Het gilde der moordenaars(incl kantine, bedrijfskleding etc), het dievengilde (de meest directe vorm van verzekering als je hun contributie betaalde, laten we wel wezen), en nog wat van die clubjes. Die dan er wel voor moesten zorgen dat alle misdaad die dan plaatsvond ook afgedekt was in hun boeken... geniaal ook dat de regisseur van al dat moois kerkers had laten bouwen met het slot aan de binnenkant. Geen betere plek om een revolutie uit te zitten dan een goed afsluitbare kelder
              Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

              Comment


                #22
                Vlieg niet harder dan je beschermengel doet!!!

                Comment


                  #23
                  Re: Stop huisuitzetting wiettelers.

                  Maar, Justforfun, iemand kan toch ook zonder kweek je huis verkrachten? Klootzakken verkrachten je huis; nette mensen doen dat niet. Dat heeft heel weinig met kweken te maken.

                  Dat brandgevaar, heb je daar cijfers van? We hebben wel meer gevaarlijk spul in huis, en het meeste wordt door de verzekering gedekt. Waarom een kweektentje niet en een lasapparaat wel?

                  Als je inderdaad problemen krijgt met de verzekering als een huurder door een wietkweek een huis uitbrand, dan begrijp ik dat je het risico niet wilt nemen. Dat zou ik ook niet doen. Maar dat maakt nog niet dat het reeel is dat een nette, kwekende huurder zijn huis uit wordt gezet.

                  Comment


                    #24
                    Re: Stop huisuitzetting wiettelers.

                    @eefenkevin:Bedoelde enkel dat als het cannabisgerelateerde deel van het wetboek voor iemand begrijpelijk en toegankelijk genoeg is dat het dan voor jou zal zijn..de gemiddelde leek waaronder ikzelf hangt na 3 zinnen al vast door de ondoordringbare zinsbouw en de rare woordkeuzes..

                    ---------- Post added at 08:43 ---------- Previous post was at 08:13 ----------

                    @Blani: Maar, Justforfun, iemand kan toch ook zonder kweek je huis verkrachten? Klootzakken verkrachten je huis; nette mensen doen dat niet. Dat heeft heel weinig met kweken te maken.

                    Blani, verhuurders willen nu eenmaal hun bezit en het aanzien van de buurt op een zeker niveau houden. Ooit heb ik (tijdelijk) een (overigens duur) appartement gehuurd, waarbij in de huurovereenkomst was opgenomen dat de was niet op het balkon te drogen mocht worden gehangen. Dan kun je drie dingen doen: afzien van de huur, een condensdroger kopen of je kleding en beddengoed niet meer wassen, maar voor de laatste optie heb ik niet gekozen: het werd een condensdroger.
                    Er zijn ook soortgelijke regels bij verzorgings-, senioren- en serviceflats waarbij het de bewoners niet is toegestaan om huisdieren te houden.
                    En inderdaad, je kunt het huis waarin je woont op allerlei manieren enorm verkloten. Een kennis van mij had een gigantisch zoutwateraquarium, dat zo wat een hele muur besloeg. Toen een ruit brak stroomde er, naar ik schat, 5000 liter water zijn woonkamer in. Gelukkig woonde hij niet in een flat.
                    Last edited by Xtreme; 14 November 2011, 09:17.

                    Comment


                      #25
                      Re: Stop huisuitzetting wiettelers.

                      Geen was drogen!? De buurt "op niveau houden"!? Ik heb opeens inspiratie voor een nieuw huurcontract:

                      Netheid:
                      - Het is (natuurlijk) verboden om wasgoed zichtbaar op te hangen.
                      - Een woonkamerraam moet tenminste 3 planten huisvesten, liefst geraniums. De planten moeten goed verzorgd zijn en mogen geen dood blad bevatten.
                      - Gordijnen moeten om 20:00 uur worden gesloten en om 8:00 uur weer worden geopenend, om aan te tonen dat het huis bewoond wordt door brave, hardwerkende burgers.
                      - Voor je eigen raam staan is toegestaan, maar alleen ordentelijk gekleed, gekapt, geschoren en gewassen. Controleer je uiterlijk voordat je naar buiten kijkt!
                      - Tussen 17:00 en 20:00 uur moeten zowel de gordijnen als de vitrages open zijn, zodat de buurt kan controleren of er fatsoenlijk wordt gekookt en gegeten en er fatsoenlijke TV-programma's worden bekeken. Andere bezigheden dan TV-kijken (hobbys enzo) moeten worden overlegd met de buurtraad.
                      - Een huis wordt bewoond door een man en een vrouw. Combinaties man/man en vrouw/vrouw zijn een smet voor de buurt, en dus niet toegestaan. Vrijgezellen moeten aantonen actief op zoek te zijn naar een partner.

                      Veiligheid:
                      - Electrische dekens, frituurpannen, branders, kaarsen en kerstverlichting zijn verboden;
                      - Het is verboden enig electrisch apparaat op "stand-by" te laten staan;
                      - Koken is alleen toegestaan onder voortdurend toezicht;
                      - Het houden van kinderen is verboden. Kinderen zijn een bron van lawaai, besmetting en brandgevaar.
                      - Wiet kweken is alleen toegestaan in de badkamer.

                      Comment


                        #26
                        Re: Stop huisuitzetting wiettelers.

                        Lol blani.

                        Comment


                          #27
                          Re: Stop huisuitzetting wiettelers.

                          Ik krijg een lumineus idee: een algeheel verbod op ontsierende schotelantennes! Dat komt de inburgering en de kennis van de Nederlandse taal bij onze medelanders ten goede.

                          Comment


                            #28
                            Re: Stop huisuitzetting wiettelers.

                            graag per direkt een verbod op wonen... dat kost verdorie alleen maar kweekruimte
                            Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

                            Comment


                              #29
                              Re: Stop huisuitzetting wiettelers.

                              @ JJF

                              Wat ik ff niet begrijp is het volgende....Jij kweekt zelf in een koophuis, neem ik aan naar je verhaal, dus jij heb ook een vergrote kans op brand...omdat je zelf kweekt en als jij brandt krijgt dan hebben jouw buren daar ook last van. Tenzij je in je vrijstand huis woont. Denk maar aan water schade, rook schade misschien zelfs vuur schade aan het dak.

                              Zou jij dan ook je niet huis uit geknikkerd moeten worden dan????? Wel zo eerlijk denk ik dan, want je loopt het zelfde risco als een huurder of het nou jouw huis is of niet, het huis van de buren is niet van jouw.

                              En mensen die huren en een hobby erop na houden, zijn vaak de gene die het veiligste werken omdat ze niet gepakt willen worden en vooral geen overlast willen veroorzaken. En wat betreft die branden door kwekers wat in de media wordt rond bazuint is allemaal opgeblazen en betreft voor 99% broodkwekers die overal schijt aan hebben en nergens rekening mee houden dan hun portomonee. Die kan je niet vergelijken met hobby kwekers.

                              Grtz

                              Comment


                                #30
                                Re: Stop huisuitzetting wiettelers.

                                Schotelantennes! Die was ik haast vergeten. Niet alleen zijn ze ontsierend; ze zijn ook een statement: "De KRO en EO zijn voor mij niet goed genoeg". Weg met die schotels! Terug naar gristelijke normen en waarden!

                                Woonregels voor hutjes op de hei:
                                Bewoners van de heide moeten passen in het toeristische plaatje. Ze mogen iets minder verzorgd zijn dan gewone burgers. Ze mogen de knoop van hun stropdas iets lager dragen en zich om de dag scheren.
                                Wel moeten ze zich kleden in donkergroen, klompen of laarzen dragen en zich bedienen van het lokale dialect. Hun tuin moet tenminste 2 foeilelijke tuinkabouters bevatten en een miniatuur windmolen.
                                Het huis moet lijken op een plaggenhut.
                                Iedere vorm van open vuur (fornuis, kaars, sigaret, joint) is verboden, zowel binnen als buiten, in verband met het gevaar op heidebrand. Vaporizen is toegestaan, maar alleen buiten het zicht van eventuele toeristen.

                                Comment

                                Bezig...
                                X