Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Hoe slimmer de vrouw, hoe vaker ze drugs gebruikt

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #16
    Re: Hoe slimmer de vrouw, hoe vaker ze drugs gebruikt

    Om maar even de drogreden bloot te leggen: Als intelligente vrouwen gemiddeld vaker drugs gebruiken, betekent dat niet dat iedere drugs-gebruikende vrouw intelligent is.

    Overigens ben ik 2 jaar lid geweest van Mensa, en bovenstaand stukje logica zou een groot deel van de leden niet begrepen hebben. De meesten kunnen de naam "Mensa" foutloos spellen (dat net weer wel...) maar verder was ik niet onder de indruk.

    Ik waardeer mensen als Einstein, Newton en Darwin, en in onze eigen tijd Richard Dawkins en Sam Harris. Dat zijn mensen die een enorme feitenkennis hebben, en met foutloze logica daaruit conclusies kunnen trekken. Bij Mensa kom je dat soort mensen nauwelijks tegen. Bij Mensa zie je vooral mensen die een testje hebben gedaan en daardoor denken dat ze alles weten en kunnen. Ik ben daar gestrand tussen floepers die geloven in homeopathie; die het verschil niet kennen tussen een feit en een mening; die denken dat Atlantis bestaat; dat creationisme op school onderwezen moet worden; dat alle wereldproblemen opgelost kunnen worden met "liefde", dat alle meningen even veel waard zijn en even veel respect verdienen, hoe dom en onwetend die meningen ook mogen zijn...

    Uiteindelijk ben ik bij Mensa, na lang zoeken, twee mensen tegengekomen die het waard waren om naar te luisteren. Bij mijn eigen sportclub zijn dat er 5 - dus ik heb Mensa maar weer opgezegd. Ik ben te slim voor die club.

    Wat mij betreft is een hoog IQ niet iets om trots op te zijn. Wees liever trots op je creaties, je ideeen, je humor of je tieten - als die het waard zijn om trots op te zijn.

    Comment


      #17
      Re: Hoe slimmer de vrouw, hoe vaker ze drugs gebruikt

      Kijk eens aan, inside info Geen elitaire clubjes voor mij -oke, uitzondering voor exotische sportclubjes en kwekersfora- , als ik al zou kwalificeren zou dat onder de pet blijven. Kom op zeg, tis toch allemaal een kleuterspel (de mijne is groter dan de jouwe...)

      (te) hoog IQ zou zomaar kunnen gelden als een handicap, er zijn maar weinig mensen die dat nuttig en succesvol kunnen inzetten. Het merendeel verliest zich in de onmogelijkheid te levelen met "normale" mensen, misplaatst idealisme, hoogmoed en arrogantie.
      Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

      Comment


        #18
        Re: Hoe slimmer de vrouw, hoe vaker ze drugs gebruikt

        @Als intelligente vrouwen gemiddeld vaker drugs gebruiken, betekent dat niet dat iedere drugs-gebruikende vrouw intelligent is.

        Elke hond is een dier, dus elk dier is een hond!
        Dat wordt ook wel een redenering a contrario genoemd. En die gaat maar hoogst zelden op.

        Comment


          #19
          Re: Hoe slimmer de vrouw, hoe vaker ze drugs gebruikt

          Er is een hypothese die zegt dat ons brein net zo overbodig en onhandig is als de staart van de pauw en de belachelijke verentooi van de paradijsvogel. Volgens die hypothese zijn hersenen niet een gevolg van overlevingskansen, maar van "sexuele selectie", wat er op neerkomt dat wij zulke enorme koppen hebben omdat vrouwen daar nou eenmaal op vallen. Intelligent zijn "we" er niet van geworden; moet je kijken wat we aan het doen zijn met onze wereld. Het gemiddelde dier kan een eigen huis maken, zijn eigen eten zoeken, zijn eigen wintervoorraad aanleggen en zijn eigen kroost verzorgen. Er zijn weinig mensen die dat kunnen, die wie is er nou eigenlijk intelligent?

          Het is dus de schuld van vrouwen dat we zulke enorme domme koppen hebben. Het is ook hun schuld dat we ongeschoren zijn, ons macho gedragen en geen olifantsslurf hebben. Dus voordat vrouwen gaan snoeven over hun intelligentie mogen ze zich eens diep gaan schamen over hun voornaamste product: De Man.

          Vrouwen hebben de man gecreeerd; mannen hebben de hond gecreeerd. Wie heeft de beste job gedaan?

          Comment


            #20
            Re: Hoe slimmer de vrouw, hoe vaker ze drugs gebruikt

            Toch komen er in de dierenwereld situaties voor die bij de mens niet voorkomen. Een leeuw doodt vrij vaak zijn welpen. In de tijd dat welpen gezoogd worden, wordt de leeuwin namelijk niet krols/vruchtbaar. En vrouwtjes dieren zijn meestentijds slechts tot paren bereid als ze vruchtbaar zijn (een paar apensoorten uitgezonderd, maar die staan genetisch dicht bij de mens). Dus om "een nummertje te maken" doodt een leeuw zijn jongen.

            Comment


              #21
              Re: Hoe slimmer de vrouw, hoe vaker ze drugs gebruikt

              Een leeuw doodt vrij vaak zijn welpen.
              Volgens mij dood een leeuw niet zijn eigen welpen enkel de welpen van zijn concurrent waar hij de leeuwinnengroep van heeft overgenomen.
              Als de leider(s) van een groep wordt uitgedaagd door een of meerdere rondzwervend mannetjes, gaat hij het gevecht aan om de leider te blijven. Soms gebeurt dit ook door mannelijke welpen die groot zijn geworden. Dominante leeuwen en uitdagers zijn meestal tussen de vijf en tien jaar oud. De verliezer moet de groep verlaten en de winnaar wordt of blijft de leider. Als er een nieuwe leider is, zal deze eerst alle welpen die op dat moment leven, doden. Zo zorgt hij ervoor dat de vrouwtjes weer vruchtbaar worden (vrouwtjes zijn vruchtbaar zolang ze geen jongen hebben) en kan hij zich voortplanten.
              Hij doet dit niet voor de sex maar om zijn genen door te geven en niet die van zijn concurrent. Best slim eigenlijk dus.

              Comment


                #22
                Re: Hoe slimmer de vrouw, hoe vaker ze drugs gebruikt

                Klopt Monty. Ik ben wel jaloers op de leeuw, omdat die wel tot 50 keer per dag paart. Ik kom nauwelijks tot de helft!

                Comment


                  #23
                  Re: Hoe slimmer de vrouw, hoe vaker ze drugs gebruikt

                  Dat lig dan toch aan jou en je vrouw Extreme da jij jaloers ben op die leeuw
                  God was never on your side..

                  Comment


                    #24
                    Re: Hoe slimmer de vrouw, hoe vaker ze drugs gebruikt

                    Ik dacht dat een mannetjes-leeuw wel welpen doodt, maar toch vooral als hij net andermans troep heeft overgenomen. Hij doodt dan de welpen van de vorige leider. Bikkelhard eigenbelang, dus. (Edit: Ik zie dat Monty dat ook net heeft gepost). Bij mensen wordt dat (gelukkig) zeldzamer. We kunnen ons enige naastenliefde permitteren in onze huidige maatschappij.

                    Dat menselijke vrouwen unieke manieren hebben om hun sexe te gebruiken, dat klopt. Maar die vrouwen hebben ons weer zorgvuldig geselecteerd om erin te trappen. Een glimlach, een zacht drukje van een tiet - en daar gaan we weer: De computer repareren, de dakgoot uitmesten, even een nieuwe badkamer aanleggen...

                    Comment


                      #25
                      Re: Hoe slimmer de vrouw, hoe vaker ze drugs gebruikt

                      Oorspronkelijk geplaatst door Blani View Post

                      Dat menselijke vrouwen unieke manieren hebben om hun sexe te gebruiken, dat klopt.
                      Maar die vrouwen hebben ons weer zorgvuldig geselecteerd om erin te trappen.
                      Een glimlach, een zacht drukje van een tiet - en daar gaan we weer:
                      De computer repareren, de dakgoot uitmesten, even een nieuwe badkamer aanleggen...
                      Kan je nagaan hoe slim wij vrouwen zijn een glimlach zegt genoeg
                      God was never on your side..

                      Comment


                        #26
                        Re: Hoe slimmer de vrouw, hoe vaker ze drugs gebruikt

                        Belladonna of Mona Lisa? (sourir de la reine of glimlach van een krankzinnige?)

                        Comment


                          #27
                          Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

                          Comment


                            #28
                            Re: Hoe slimmer de vrouw, hoe vaker ze drugs gebruikt

                            Oorspronkelijk geplaatst door Blani View Post
                            Dat menselijke vrouwen unieke manieren hebben om hun sexe te gebruiken, dat klopt. Maar die vrouwen hebben ons weer zorgvuldig geselecteerd om erin te trappen. Een glimlach, een zacht drukje van een tiet - en daar gaan we weer: De computer repareren, de dakgoot uitmesten, even een nieuwe badkamer aanleggen...
                            Hahaha...absoluut herkenbaar.
                            Als ze maar leuk genoeg zijn, en even tegen je aan gaan staan met wat zachte lichaamsdelen ben je altijd in no-time weer over die streep..
                            Aldus Doe Maar.
                            ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                            Comment


                              #29
                              Re: Hoe slimmer de vrouw, hoe vaker ze drugs gebruikt

                              Een leeuw doodt zijn eigen welpen helemaal niet extreme, die killed alleen de welpen van de leeuw die hij verslagen heeft, en dat doet hij zodat de leeuwinnen weer tochtig worden en gedekt kunnen worden en hij zijn eigen genen kan voortplanten.

                              en als er een ander mannetje (zijn zoon) is dan wordt die verstoten als die een bepaalde leeftijd heeft.

                              Als je wat verteld moet je het wel goed vertellen !

                              Grtz

                              Comment


                                #30
                                Re: Hoe slimmer de vrouw, hoe vaker ze drugs gebruikt

                                THC Dude:@Als je wat verteld moet je het wel goed vertellen. Ik had voor jouw reactie mijn fout al hersteld (zie reactie 22). Als je reageert moet je wel eerst goed lezen.
                                Bovendien wordt een leeuwin die bereid is tot paren krols genoemd. Een koe die gedekt wil worden is tochtig

                                Comment

                                Bezig...
                                X