Mededeling

Collapse
No announcement yet.

ESA-satelliet gaat zoeken naar wiet in Limburgse maïsvelden

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: ESA-satelliet gaat zoeken naar wiet in Limburgse maïsvelden

hmz kunne die van esa dan geen duwtje geven? da zij dan maar in azie lowriders in de rijstvelden gaan zoeken

Comment

De kosten voor het satellietproject zijn onduidelijk en het hele project staat nog in de kinderschoenen, zo geeft een woordvoerder van de ESA aan.

Is er al een satelliet beschikbaar of moet er eentje gebouwd en gelanceerd worden?

Ontwerp en bouw van een nieuwe satelliet

Veel vragen die door een simpel nieuwsbericht opgeworpen worden, ik geloof er nog niks van...

Comment

Na de cannachopper nu de wietsateliet, ghehehehe ze blijven wel orgineel.

Comment

de techniek is niet nieuw, toepassing ook niet. Satellieten hangen er te kust en te keur, je koopt gewoon hun data (of ruilen, igv esa).

wat verandert is dat doordat lui complete velden gepoot hebben ze nu een soort gewashandtekening van wiet hebben, en er dus gerichter op kunnen zoeken. Jammer voor de veldenpoters, maar voor de hobbykwekert met discreet wat guerilla-aanplant makkelijk te omzeilen.
          Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

Comment

mmmmmmmmmmm mag wat kosten.
            Gzz

Comment

Stelletje idioten, daarvoor gebruik je die toch niet.
              Wetenschap milieu primeert vindt ik!
              420Shop, Online Headshop, Seedshop, Cannabis Souvenirs & Lifestyle

Comment

Laat de wereld zoals het is in plaats van de plantjes weg te halen en er wegen voor terug te bouwen.

Comment

Goed plan, die wietsatelliet .
                  Laat ze die grote mannen maar aanpakken die hele velden neerzetten.
                  Die paar verspreidde plantjes van mij maak ik me geen zorgen over.
                  ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

ng meer negatieve reclam, terwijl de helft vd boere dr waarschijnlijk goe aan mee verdient, en anders zijn het tamme boeren als ze ni opmerke da de helft van hun veld weg is!!!!

Comment

Precies, een groot deel van de boeren verdient er waarschijnlijk zelf ook een lekkere appel voor de dorst mee. En zodra de politie dan iets ontdekt weten ze van niets en zijn zij het slachtoffer van wiettelers....
                      Ge kijkt mar, dan kande altijd nog mar zien.

Comment

Dus krijgen alle wiet kwekers, groot of klein een slechte naam. Overal zit de media boven op en dan word alles opgeblazen.
                        Maar ook de grote teler vind ik belangrijk in Nederland, de coffeeshops zullen toch ergens hun voorraad vandaan moeten halen.
                        En tuurlijk heb ik begrip voor mensen die een hekel hebben aan de mensen die er wel een rotzooi van maken maar dan moeten ze juist die mensen aanpakken en niet de onschuldige mensen. Want ook bij mensen die wiet als medicijn gebruiken word de kweek afgepakt terwijl die kweek echt geen 100 planten zullen zijn.

Ik als nederlander, vind het gewoon een rare boel die regeltjes allemaal in Nederland.

Groetjes LazyAssGrower

Comment

Prima om de groten aan te pakken inderdaad. Jammer dat het in de media komt alleen...

Comment

Bezig...
                          X