Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Wegpiraat E19 vervoerde 11 kilogram cannabis

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: Wegpiraat E19 vervoerde 11 kilogram cannabis

Tzijn zo'n debielen die legalisering onmogelijk maken. Das pure criminaliteit. Meestal hebben die nog wapens op zak ook. Ik val niemand lastig en riskeer ook de levens van anderen niet. En in dit geval is de stap naar harddrugs inderdaad klein. Want dan maken ze al snel met hun 10 kg wiet ni genoeg winst. En dan het spul nog wa verzwaren met vanalles en nog wat.
    Ge zegt dat als de flikken em ni achtervolgen die ook verder geen gevaar vormt voor de maatschappij. Das toch wel erg naïef geredeneerd ze. Denk niet dat het hier gaat om ne brave huisvader.

Comment

Re: Wegpiraat E19 vervoerde 11 kilogram cannabis

je hebt gelijk Beowulf, ik dol maar wat. Maar je punt van dat zulk soort lui legalisering onmogelijk maken.. nee hij is een gevolg van het systeem, en omdat het een extreem voorbeeld is werkt het lekker mee aan de negatieve beeldvorming van wiet in het algemeen. Die gast was een runner, de dopesoort of handel waar hij mee rijdt is irrelevant als het maar geld oplevert. Hij is een uitvloeisel van de "war on drugs", is bewapend omdat in zijn handel geen normale omgangsvormen bestaan, en gaat er als een gek vandoor omdat het anders zitten wordt. Ik ga hem niet goed praten ofzo, hij heeft een keuze gemaakt door in die handel te gaan, voel dan ook de consequenties daarvan. Maar tegelijkertijd moeten wij ons afvragen of we maatschappelijke veiligheid niet EXTRA in gevaar brengen door mee te gaan in wildwesttaferelen.
      Als raskaaskop ben ik me bewust van handelsdynamiek(maar doe er niet aan mee), ook op gebieden waar de overheid dat liever niet zou zien. De dynamiek voor runners als deze zit hem in de kans gepakt te worden. Hoe groter die kans, hoe hoger de prijs van hetgeen hij vervoerd. En dus wordt daarmee de incentive groter om dat gevaar van gepakt te worden voor lief te nemen > poen maakt mensen misschien nog wel blinder dan liefde.

Die goeie ouwe tijd, kon dat maar terugkomen. Vroegâh kwamen ze bij schoonpa op het fietsje een baaltje wiet halen voor na de barbeque. En dan ging er een halve plant onder de snelbinders, werd er -met die handel aan boord- nog even een babbeltje gemaakt met de wijkagent en dan kon het feest beginnen.
      Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

Comment

Bezig...
      X