Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Truffel net zo populair als verboden paddo

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Truffel net zo populair als verboden paddo

    Korting op 420shop
    De psychedelische truffel heeft de plaats van de paddenstoel met hallucinerende werking ingenomen. De truffel is net zo populair als de paddo die drie jaar geleden werd verboden.
    Paul van Oyen, voorzitter van de brancheverenging van smartshops VLOS, zegt tegen dagblad Trouw dat de smartshops nu al net zoveel verdienen met deze zogeheten sclerotia als met paddo's voordat het paddoverbod op 1 december 2008 in ging.

    Van Oyen maakt zich zorgen, omdat er ook sprake is van illegale verkoop in souvenirwinkels. 'Toeristen worden in die souvenirwinkels niet voorgelicht. Ze krijgen veel te grote porties mee. Je kunt er echt op wachten dat het misgaat. En dan zijn wij de klos.'
    sigpic

    Vaderke Zijn eerste Micro KweekVerslag (
    Zambeza Seeds - Dutch Amnesia Haze) (2012)

    #2
    Last edited by Xtreme; 1 December 2011, 09:21.

    Comment


      #3
      Re: Truffel net zo populair als verboden paddo

      hihi, besloten clubs met leden uit de regio? moest je zo lang wachten voor een plekje bij Oud Sluis Xtreme ?
      Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

      Comment


        #4
        Re: Truffel net zo populair als verboden paddo

        Ik sta op de wachtlijst: als er iemand annuleert dan mag ik in zijn plaats aanschuiven (en afschuiven). Meer dan 2 keer paar jaar ga ik er niet heen: ik heb namelijk geen centenpest. Anderzijds, door mijn werk heb ik de afgelopen 10 jaar geen aaneengesloten vakanties gehad: dat spaart dus ook weer geld uit. Een keer of 10 per jaar een hotelweekend met vrouwlief: meer zit er niet in. Een van mijn favoriete hotels ligt bij jou in de buurt: De Heerlijckheid van Ermelo. De Dolle Griet in Harderwijk vind ik een leuke eetgelegenheid. In Bath Bentheim kom ik niet meer: je schaamt je aldaar als je niet in een rolstoel zit of op krukken rondloopt. Het lijkt wel of er uitsluitend invaliden uit alle windstreken vakantie vieren.
        Last edited by Xtreme; 1 December 2011, 10:34.

        Comment


          #5
          Re: Truffel net zo populair als verboden paddo

          Bad Bentheim heeft wel een hardstikke leuk zwembad (tenminste als je kinderen nog klein zouden zijn), voor de rest is het daar zo 'n beetje De Lutte > aftands vakantiedorp waar werkelijk niks te beleven is.

          Hengelo had trouwens tot voor kort ook een erg leuk hotelletje met prima restaurant : http://www.lansinkhotel.nl/ Ik ben er zelf alweer een tijdje niet geweest, maar Ton kan koken, dat moet gezegd worden. Maar of hij aan de psychedelische truffel wil.. denk het niet
          Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

          Comment


            #6
            Re: Truffel net zo populair als verboden paddo

            De Ampt van Nijkerk vind ik ook goed. Trouwens, van de Regardz groep ben ik nog nooit een slecht hotel tegengekomen. Alleen de locatie in Nijkerk -een soort open vlakte- vond ik minder geslaagd. En vermaak komt bij ons op de tweede plaats: een binnen zwembad, sauna, stoombad, fitnessruimte, lekker eten, fietstocht, een goed boek en een jointje, daarmee zijn alle wensen vervuld. We nemen overigens altijd een mini-espresso-apparaat mee, omdat we nagenoeg uitsluitend Smit en Dorlas koffie drinken. Zelf koffie zetten is veel goedkoper en nog lekkerder ook.
            Last edited by Xtreme; 1 December 2011, 14:04.

            Comment

            Bezig...
            X