Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Hennep en luxe artikelen in beslag genomen

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Hennep en luxe artikelen in beslag genomen

    Korting op 420shop
    Veendam - Bij een woning aan de Noorderweg in Veendam heeft de politie woensdagmiddag en -avond een hennepkwekerij met circa 500 planten ontmanteld. Ook werden luxe artikelen in beslag genomen, omdat agenten vermoedden dat die goederen verkregen zijn uit criminele activiteiten.


    Foto: MV - Blik op Nieuws.nl

    De politie kwam de kwekerij op het spoor na een tip. De 64-jarige bewoner verklaarde een kwekerij te hebben op de zolder van de schuur. Daar troffen ze 402 hennepplanten aan. Achter de woning stond een caravan. Daar lagen nog eens 1,5 kg aan gedroogde henneptoppen. Toen agenten in de caravan bezig waren hoorden ze een afzuiginstallatie van onder het huis. In de kelder van de woning werden nog eens een kleine 100 hennepplanten gevonden.

    De gehele woning werd doorzocht. Er werd geen geld aangetroffen, maar wel diverse dure artikelen. Twee Mercedessen, een landbouwtrekker, een zitmaaier, twee quads, een paardentrailer, een tourcaravan, een minibike, drie flatscreens, een keyboard en een laptop. Daarnaast werden een startpistool met munitie en een gasdrukwapen in beslag genomen. Uit onderzoek bleek dat de electriciteit en het gas werden afgetapt.

    http://www.blikopnieuws.nl/bericht/1...g_genomen.html

    #2
    Re: Hennep en luxe artikelen in beslag genomen

    Tja you win some you loose some, dat weet je als je op dat niveau bezig bent.
    Loop je tegen de lamp moet je de consequenties maar dragen!

    Comment


      #3
      Re: Hennep en luxe artikelen in beslag genomen

      Kan iemand de politie een keer uitleggen dat flatscreens geen luxe meer zijn? Beeldbuizen worden niet meer gemaakt, dus iedere TV of monitor van de afgelopen 5 jaar is een flatscreen.

      Ik heb nog een echte beeldbuis staan: Een Philips Matchline, breedbeeld, 100 hertz. Daar is nog eens 1500 euro voor betaald, terwijl je nu een betere TV hebt voor 350 euro. Wat is er nou een luxe-artikel: mijn oude bakbeest, of die goedkope flatscreen?

      Comment


        #4

        Comment


          #5
          Re: Hennep en luxe artikelen in beslag genomen

          gewoon meter er tussen uit en zaakje doorverbinden of de profie's een bijpass monteren

          Comment


            #6
            Re: Hennep en luxe artikelen in beslag genomen

            Ja dat je de meter geheel tussen uit kan halen snap ik wel je kan hem ook kantelen. Maar ik bedoel dat ik voor het eerst hoor van gas aftappen in relatie met een cannabis kwekerij.

            Comment


              #7
              Re: Hennep en luxe artikelen in beslag genomen

              Oorspronkelijk geplaatst door Blani View Post
              Kan iemand de politie een keer uitleggen dat flatscreens geen luxe meer zijn? Beeldbuizen worden niet meer gemaakt, dus iedere TV of monitor van de afgelopen 5 jaar is een flatscreen.

              Ik heb nog een echte beeldbuis staan: Een Philips Matchline, breedbeeld, 100 hertz. Daar is nog eens 1500 euro voor betaald, terwijl je nu een betere TV hebt voor 350 euro. Wat is er nou een luxe-artikel: mijn oude bakbeest, of die goedkope flatscreen?
              Daar stelt ge u vragen bij, maar het keyboard? De eerste flatscreens kostten ook een paar duizend euro he. En als je nu een grote full HD led koopt ga je ook over de oude prijs van uwe matchline, waar je ondertussen nog max 50 euro voor gaat krijgen. En als ge er dan nog is 3 hebt.

              Comment

              Bezig...
              X