Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Haarlemse arts teelt wiet

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #16
    Re: Haarlemse arts teelt wiet

    Dus "lul niet" was niet tegen mij gericht? Tegen wie dan wel?

    Comment


      #17
      Re: Haarlemse arts teelt wiet

      Zoals je ziet staat het antwoord in mijn vorige bericht, welke btw niet is voorzien van veranderingen/toevoegingen zoals de jouwe wel is.

      Maar ik wil het nogmaals zeggen:
      Een arts met een ton per jaar kan niet rondkomen, dan maar wiet gaan kweken???... lul niet ( die huisarts moet niet lullen, dit ff ter verduidelijking voordat er misverstanden over gaan komen )
      En dat de helft naar de belasting gaat interesseert me geen biet, hij heeft dan nog steeds zoveel geld over dat daar 2 gezinnen van rond zouden moeten kunnen komen.
      Dat is namelijk dan nog een slordige €4000,- per maand...... er zijn maanden bij dat ik minder verdien, in feite zijn er nog nooit geen maanden geweest dat ik het op mijn rekening heb zien staan.
      Wie zijn gat brandt, moet op de blaren zitten! Gelukkig kan hij als huisarts zijn eigen recepten uitschrijven

      Comment


        #18
        Re: Haarlemse arts teelt wiet

        Dat zal dan wel een verschil van inzicht blijven: ik gun een arts een inkomen van een ton. Sterker nog, ik gun een ieder zijn inkomen ongeacht de hoogte daarvan. Jaloezie en afgunst komen in mijn woordenboek niet voor.

        Comment


          #19
          Re: Haarlemse arts teelt wiet

          In mijn woordenboek komen alle woorden voor.... en het blad zit aan de boom, niet voor mijn mond.

          Hij mag gerust een ton verdienen, jammer genoeg is dat nog niet genoeg en dat vind ik beschamend, zo niet walgelijk......

          Comment


            #20
            Re: Haarlemse arts teelt wiet

            Zal hij mediwiet gekweekt hebben

            Comment


              #21
              Re: Haarlemse arts teelt wiet

              @In mijn woordenboek komen alle woorden voor.... en het blad zit aan de boom, niet voor mijn mond.

              Wel eens van beeldspraak gehoord? Ik moet het kennelijk verduidelijken: jaloezie en afgunst komen in mijn woordenboek niet voor houdt in dat jaloezie en afgunst geen onderdeel vormen van mijn gevoelsleven. Ik ben gewoon tevreden met wat ik heb: heeft iemand anders het minder, dan is dat jammer, heeft die meer: het zij hem van harte gegund. Zou ik ontevreden zijn: dan kan ik kiezen tussen onvrede over mijn situatie of een tandje bijzetten. Voor je mij als tandarts beschouwd: een tandje bijzetten is eveneens beeldspraak en houdt in harder werken of meer uren draaien of een combinatie hiervan.
              Last edited by Xtreme; 10 December 2011, 17:23.

              Comment


                #22
                Re: Haarlemse arts teelt wiet

                Het hangt er maar van af wat je gewend bent Vale. Als je uit een rijk nest komt, altijd alles hebt kunnen doen en laten (doen), je nooit zorgen hebt hoeven maken over poen, een fiks huis hebt meegekregen ... en dan opeens zelf voor de kosten staat...tsja dan kan ook een ton per jaar hardstikke weinig lijken.

                Als er geen noodzaak is om op te letten doen de meesten dat ook gewoon niet. Als je niet heel erg op de centjes moet letten kijk je niet verder dan je neus lang is, wat maakt dat eurootje, tientje of voor mijn part ruggetje extra dan uit ? Ik ken beide kanten, heb grof geld verdient maar moet tegenwoordig rondkomen van 50euro per week, en niet omdat de poen ergens anders naartoe gaat. De overstap is niet zo maar gemaakt, da's een pijnlijk proces kan ik je uit eerste hand mededelen.
                Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

                Comment


                  #23
                  Re: Haarlemse arts teelt wiet

                  Comment


                    #24
                    Re: Haarlemse arts teelt wiet

                    Oorspronkelijk geplaatst door mathijs View Post
                    Hoe meer geld je had, des te dieper je kunt vallen.

                    helemaal mee eens en weet waar ik over praat
                    Mocht ik door de wiet bezwijken, mocht ik door de hasj vergaan,
                    laat dan op mijn grafsteen schrijven: "Ik was te stoned om op te staan''

                    Comment


                      #25
                      Re: Haarlemse arts teelt wiet

                      oke, ik heb nu 3 keer iets getiept en vervolgens weer verwijderd. Omdat ik het gevoel krijg in te breken in een trouwens erg humoristische privediscussie tussen Vale en Xtreme

                      Volgens mij zijn jullie allebei topkerels. Harde werkers, goed voor de lui om je heen, en met elk een eigen verleden en ideaal. Zouden jullie het erg vinden om je te proberen te concentreren op wat jullie gemeenschappelijk hebben, in plaats van te focussen op de verschillen ? Want dat zijn er niet zo erg veel hoor ...
                      Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

                      Comment


                        #26
                        Re: Haarlemse arts teelt wiet

                        Lol mw!
                        Feel free to break in... in dit topic dan

                        Let maar niet op mij, ik ben een beetje bokkig...... kan ik ook niks aan doen op het moment
                        .

                        Comment


                          #27
                          Re: Haarlemse arts teelt wiet

                          @Volgens mij zijn jullie allebei topkerels. Harde werkers, goed voor de lui om je heen, en met elk een eigen verleden en ideaal. Zouden jullie het erg vinden om je te proberen te concentreren op wat jullie gemeenschappelijk hebben, in plaats van te focussen op de verschillen ? Want dat zijn er niet zo erg veel hoor ...

                          Comment

                          Bezig...
                          X