Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Gemeente, politie en corporaties samen in strijd tegen hennep

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #31
    Re: Gemeente, politie en corporaties samen in strijd tegen hennep

    De overheid heeft een overduidelijk doel : instandhouding van zichzelf. Het is toch ideaal dat je wettelijk correct kan incasseren (terwijl je zelf de wetten maakt) en daar dan wat op het oog nuttige projectjes mee gaat uitvoeren ? Zo ook dat Task Force Anti Wiet of hoe noemen ze zich > Blani haalde al aan dat de meetbaarheid van hun succes creativiteit vergt.. Maar ze zullen worden uitgebreid, er komt vast nog eens -naast de dierenpolitie- een plantenpolitie met speciale bevoegdheden op het gebied van wortelsnoei, opbinden en in extreme gevallen het beknibbelen op sporenelementen.

    Zonder zotheid : we worden een politiestaat hier, we zijn steeds meer bereid vrijheden op te geven voor een vals gevoel van veiligheid. "vadertje staat"ziet steeds meer noodzaken en mogelijkheden de burgerij tegen zichzelf te moeten beschermen. Maar wie beschermd ons tegen de staat ? De ombudsman ? Het juridisch systeem ? Donner ?
    Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

    Comment


      #32
      Re: Gemeente, politie en corporaties samen in strijd tegen hennep

      Politiestaat: elektronisch betalen (traceerbaar financieel spoor), reisgedrag, nagaan waar je bent geweest (GPS mobiele telefoon), afluisteren telefoon: nergens ter wereld worden zo veel gesprekken uitgeluisterd als in Nederland. Big brother is watching you.
      Uiteindelijk ga je gewoon terug pesten: maandelijks een flink bedrag opnemen bij de bank: niemand kan zien of je je geld uitgeeft bij de hoeren of bij Albert Hein, telefoon: voor 400 euro heb je een encryptietelefoon, je gesprekspartner moet zo'n ding uiteraard ook hebben. Nagaan waar je bent geweest via GPS: je mobiele telefoon uitzetten en in een diepvriestas van Albert Hein meenemen (omslachtig, maar met een signaalafschermer in je auto werkt de Tom Tom niet). En met een stukje zwart pleister of tape wordt de F op je nummerbord een E of een P.
      Maar vooral het niet te traceren financieel spoor leidt tot ergernis.En dat mag niet te laag zijn, althans niet onaannemelijk laag.
      Als je veel contant uitgeeft kan er niet gezien worden waar je het aan hebt uitgegeven. Je kan er kleding of een ring voor je vrouw voor gekocht hebben maar ook je dagelijkse boodschappen betaald. Eventuele zwarte inkomsten en zwarte bestedingen komen bij deze controletechniek niet in zicht. Je hebt gewoon uit de ruif geleefd: of daar nu haver in zat of kaviaar, dat kan niemand achteraf bepalen.
      Last edited by Xtreme; 20 December 2011, 11:50.

      Comment


        #33
        Re: Gemeente, politie en corporaties samen in strijd tegen hennep

        En met een stukje zwart pleister of tape wordt de F op je nummerbord een E of een P.
        Dehm laat ik nu net letters hebben waar je niks van kunt maken.

        Comment


          #34
          Re: Gemeente, politie en corporaties samen in strijd tegen hennep

          Het werkt ook met cijfers: een 3 is zo te wijzigen in een 8.

          Comment


            #35
            Re: Gemeente, politie en corporaties samen in strijd tegen hennep

            ik heb gewoon een russisch toetsenbord

            die blinde vlek van de belastingdienst wordt langzamerhand gedicht, cash geld is al jaren op zn retour. Weinig mensen hebben meer dan 50euro cash bij zich, onder het mom van "dat ze er zich niet veilig bij voelen". Betalen met placemats (de grote briefjes zoals 200 en 500euro) kan nauwelijks, en altijd worden er dan vragen gesteld. Gekke situaties doen zich voor dat je op sommige wegen nergens kan tanken als je uitsluitend cash en geen plastic bij je hebt..
            Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

            Comment


              #36
              Re: Gemeente, politie en corporaties samen in strijd tegen hennep

              Het werkt ook met cijfers: een 3 is zo te wijzigen in een 8.

              Comment


                #37
                Re: Gemeente, politie en corporaties samen in strijd tegen hennep

                Als je dit toepast bij slechts een nummerbord, dan is het kattenkwaad van buurtkinderen. Het ging in zijn algemeenheid om Big Brother dwars te zitten. Het elektronisch betalingsverkeer is gemakkelijk te ontwrichten. Voor diegenen die hun energierekening niet automatisch laten afschrijven: betaal je rekening zonder vermelding waarvoor je betaalt via 2 afzonderlijke betalingen van verschillende bankrekeningen en liefst 1 of 2 cent meer dan het totaalbedrag. Je hebt "bevrijdend" betaald, maar de energieleverancier heeft hoopjes moeilijkheden om de betalingen te verwerken. Zeker als dat massaal zou gebeuren. Met een muntstuk van 1 of 5 cent of een klein stripje metaal kun je het totale treinverkeer ontwrichten: ik zal niet uiteenzetten hoe, omdat dit kan worden uitgelegd als het aanzetten tot een strafbaar feit.

                Comment


                  #38
                  Re: Gemeente, politie en corporaties samen in strijd tegen hennep

                  Dat betalen-in-stukjes heb ik wel overwogen voor boetes en belastingen. Voor mijn elektra of gas zou ik het zelf niet doen: Uiteindelijk leveren ze een product waar ik graag voor betaal.

                  Wat betreft treinen stilleggen (en ander vandalisme): Ik beperk me tot "constructief vandalisme", zoals het opruimen van nutteloze afzettingen. Zo was er bij Bilthoven een een onbewaakte spoorovergang voor voetgangers en fietsen. Die hele overgang is nu afgesloten met hekken van 2 meter hoog, om zelfmoordernaars dwars te zitten. Ik fantaseer erover een zware staalkabel tussen die hekken te spannen, over het spoor, met een bordje "Beste machinist: Zou je deze hekken even willen meenemen?" Geheid dat 'ie het doet.

                  Zelfmoordenaars moeten ook een kans hebben. Als je ze het spoor ontneemt, geef ze dan tenminste de juiste medicijnen.

                  Comment


                    #39
                    Re: Gemeente, politie en corporaties samen in strijd tegen hennep

                    Ik geloof alles wat je hierboven zegt. Ik heb vroeger nogal eens een aflevering van MacGyver gezien en die gozer maakt van een pen, een paperclip en een rolleke ducttape met alle gemak in 5 minuten tijd een vliegtuig. En die kerel heet dan nog maar MacGyver. Jouw naam is zelfs Xtreme! Dus ik ga er vanuit dat je een gevaar bent voor alle treinverkeer in het land op het moment dat je een muntstuk in je zak hebt.
                    Ge kijkt mar, dan kande altijd nog mar zien.

                    Comment


                      #40
                      Re: Gemeente, politie en corporaties samen in strijd tegen hennep

                      Oorspronkelijk geplaatst door Blani View Post
                      Dat betalen-in-stukjes heb ik wel overwogen voor boetes en belastingen. Voor mijn elektra of gas zou ik het zelf niet doen: Uiteindelijk leveren ze een product waar ik graag voor betaal.

                      Wat betreft treinen stilleggen (en ander vandalisme): Ik beperk me tot "constructief vandalisme", zoals het opruimen van nutteloze afzettingen. Zo was er bij Bilthoven een een onbewaakte spoorovergang voor voetgangers en fietsen. Die hele overgang is nu afgesloten met hekken van 2 meter hoog, om zelfmoordernaars dwars te zitten. Ik fantaseer erover een zware staalkabel tussen die hekken te spannen, over het spoor, met een bordje "Beste machinist: Zou je deze hekken even willen meenemen?" Geheid dat 'ie het doet.

                      Zelfmoordenaars moeten ook een kans hebben. Als je ze het spoor ontneemt, geef ze dan tenminste de juiste medicijnen.
                      Ik heb niet zo'n hoge pet op van mijn energieleverancier: de vele miljoenen winst die er worden gemaakt gaan richting aandeelhouders. In dit geval de provincie en de gemeenten.

                      Comment


                        #41
                        Re: Gemeente, politie en corporaties samen in strijd tegen hennep

                        Daar zit wat in, Xtreme. Volgens mij heb je ook niet het recht je eigen energie op te wekken: Je moet met die haaien in zee. Da's inderdaad reden om ze lekker te stangen.

                        Comment

                        Bezig...
                        X