Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Rijbewijs kwijt na tweemaal rijden onder invloed van drugs

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #31
    Re: Rijbewijs kwijt na tweemaal rijden onder invloed van drugs

    eum.. het was toch zo dat idd 42 als uitkomst werd gegeven na de vraag gesteld te hebben "What is the meaning of life, universe and everything". En dat dat antwoord sloeg als een tang op een varken, dus dat ze toen een nieuwe vraag stelden aan de supercomputer(de aarde) "wat is de vraag die hoort bij het antwoord 42". En vervolgens moest de aarde plaats maken voor een intergalactische snelweg ofzo, waardoor de beantwoording van de vraag niet meer kon pklaatsvinden (en trouwens ook volstrekt irrelevant werd)

    dus 1/ de vraag is niet beantwoordbaar, en 2/ als er al een antwoord zou kunnen zijn zou dat mito's antwoord zijn, namelijk de vraag die werd gesteld nadat het antwoord 42 werd gegeven (ook al is dat antwoord dus feitelijk geen antwoord). Hij stelt hem niet helemaal oke maar let op : het woordje "question"ipv "answer"verraad dat hij er wel degelijk over heeft nagedacht -of die schijn wil wekken-

    dat van dat kopje thee staat niet in het boek voor zover ik weet, maar zal er straks nog wel snel effe doorheen bladeren
    Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

    Comment


      #32
      Re: Rijbewijs kwijt na tweemaal rijden onder invloed van drugs

      Arthur Dent vraagt altijd om thee.

      Maar verder accepteer ik mijn nederlaag. Je hebt gelijk dat Mito het betere antwoord heeft en de fiets wint.

      Snif...

      Comment


        #33
        Re: Rijbewijs kwijt na tweemaal rijden onder invloed van drugs

        neenee, hij blijft kans maken op de fiets (anders moet ik weer met de betonschaar op pad verdorie)
        Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

        Comment


          #34
          Re: Rijbewijs kwijt na tweemaal rijden onder invloed van drugs

          Als je met die betonschaar op pad gaat, zorg dan dat je een week nuchter bent. Zoals je weet: Zwaar gereedschap en blowen gaan niet samen.

          Comment


            #35
            Re: Rijbewijs kwijt na tweemaal rijden onder invloed van drugs

            Wat moeten de medicinale gebruikers nu taxivervoer aanvragen? Gaan ze binnenkort met een laboratorium op weg blazen speeksel testen bloedcontrole.
            Hoe lang kun je niet rijden en blijft thc of cbd in je bloed zitten? Laten we eerst eens nuchter nadenken.

            Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

            Comment


              #36

              Comment

              Bezig...
              X